Verwacht mei 2020❤️

Hoi Hoi,
Allereerst iedereen van harte !
Ik kom me hier stiekem ook even melden, ik ben ergens tussen eind april en begin mei uitgerekend. De ene zegt eind april en de ander zegt 1 mei. Even afwachten dus wat het ziekenhuis zegt.

Dit wordt voor ons de eerste, en we hebben er 2 jaar voor moeten ploeteren (PCOS en schildklierafwijking) dus super blij nu! Al durf ik het nog niet helemaal te geloven hoor.
Zou nu 5 weken en 6 dagen zijn.
17 september hebben wij de eerste echo.

Ik heb niet veel kwaaltjes, wel krampen en soort van buik(spier)pijn, wat licht in mijn hoofd en heel snel moe.
Droom wel heel veel, en ook heel veel over een miskraam :(

Toch nog even (on)geduldig afwachten vrees ik.

Cy wat heftig, dikke knuff. Ik duim voor je dat deze keer wel goed gaat!

Hoe gaan jullie om met de onzekerheid? Neem aan dat jullie dat ook hebben... ik maak mezelf helemaal gek en zit alles te analyseren. Terwijl ik nu juist geen stress zou moeten hebben. 
Als ik zo lees wel veel herkenbare verhalen. Ook miskramen en pcos. Duimen dat het nu goed mag gaan! 

@CRL
Ik snap je onzekerheid ook al heb ik nog nooit ene miskraam mee gemaakt of pcos.
Ook ik ben onzeker. Bij mijn vorige  zwangerschap  echt zwaar onzeker  geweest en bang dat het verkeerd  ging met dit gevoel  heb ik welt to 25 weken rond gelopen  dus amper kunne genieten.
Hopelijk deze zwangerschap  anders.
Alhoewel het nu al begint  dat ik mn lichte lijntje niet geloof en daar onzeker over ben nu.
Dus dat begint lekker 
Maar laten we maar denken het gaat vaker goed als fout?

Ik denk dat je er niks aan kunt doen en dat (bijna) iedereen het wel heeft.
In het begin ging ik 100x per dag naar de wc om te kijken of er nog geen bloed was.
Dat doe ik nu niet meer, maar ben wel nog steeds blij als het papiertje "schoon" blijft.
Soms droom ik over een miskraam oid dat is echt niet tof. Maar vrees dat je het niet uit kunt schakelen.
Wat voor mij wel een beetje geruststelt is dat ik (nu) weet dat ik zwanger kan worden.
Dat gevoel heb ik in 2 jaar tijd nog geen 1 keer gehad.

Ik heb net moeders voor moeders op de stoep gehad, en dan wordt er logisch nog even een test gedaan. Dat vond ik ook wel even spannend haha, maar keurig 2 streepjes en ik mag mee doen :).
Vond dat ik dat "moest" doen, zeker gezien ik dankzij moeders voor moeders mijn medicatie gekregen heb. Ben blij dat ik nu iets terug kan doen.
CRL wat klote van je miskraam, dikke knuff. Gelukkig nu weer zwanger. Mijn duimen draaien voor je!

Goedemorgen dames!

Ook ik sluit me aan hier, leuk!
Mijn uitgerekende datum staat nu op 2 mei 2020. 
Eerste echo heb ik 11 september al, dit vanwege een MK en MA afgelopen jaar. Mag gelijk naar het ziekenhuis om er voor te zorgen dat ik wat extra echo's krijg om die kritieke weken wat sneller en minder gestresst door te komen haha. (Elke week als het goed is!)

Verder heb ik heel weinig last van kwaaltjes (gelukkig..). Kan erg moeilijk naar de wc en heb hier ook goed buikpijn van als het niet lukt. Ik begin wel wat meer moe te worden en af en toe duizelig. Maar als het hier bij blijft, teken ik ervoor. Vergeet af en toe dat ik zwanger ben haha. Vorige zwangerschappen heb ik enorme buikpijn gehad en de andere was ik verschrikkelijk misselijk, dus dan vind ik dit een stuk fijner!! 

Jullie hebben gelijk, het gaat ook vaker goed dan niet goed! Daar moeten we ons aan vast houden. Ik hoop dat de komende twee weken heel snel voorbij gaan en dat we bij de echo een goed bericht hebben. 
En Joy Joy inderdaad wat een goed gevoel dat je weet dat je wel zwanger kan worden. Wat zal dat een opluchting zijn!!  

Wat goed dat dat er is he moeder voor moeders? ik hoop dat jullie zwangerschappen  allemaal goed mogen gaan en geeb miskramen  meer?Dat er maar  veek babys in mei geboren  mogen  worden?

[quote quote=10240415]Heeft er iemand tips tegen ochtendmisselijkheid? Ik eet elke ochtend meteen, maar helaas werkt het niet. Ik herken dit niet van mijn vorige zwangerschap… — Volgende week de eerste echo.. Ik vind het zo spannend, vorig jaar rond deze tijd een miskraam gehad dus zie er wel tegenop. Gelukkig heb ik kwaaltjes… (Heel raar, om dit te zeggen)[/quote]
ik kan je alleen mee geven, bel de huisarts even. Bij mij deden ze heel makkelijk, heb nu pilletje ervoor, die neem ik in als ik op Mn werk ben, aangezien ik namelijk 7 a 8 uur geen auto mag rijden erna. Mag wel maar je kan vermoeid zijn erdoor

Terug
Bovenaan