Verwacht mei 2020❤️

Blah ja vreselijk.. Heb men baas ook geappt dat ik niet kom. Mocht dit gevolgen hebben voor mijn contract dan helaas.. Maar mijn gezondheid gaat in deze situatie echt even voor!
Of mensen die zeggen "agja gelukkig heb je wel al een dochter.. Wees maar gezegend"
Sorry? Dus omdat ik al een dochter heb doet dit niet minder pijn en is onze wens voor een 2e kindje minder groot? Geloof me.. Juist ny ik al moeder ben doet het meer met me dab 3 jaar geleden. 3 jaar geleden was ook vreselijk maar anders.  Dat jaar verloor ik ook mijn moeder dus dat overlapte elkaar denk ik een beetje.
Agja.. Al met al zal het vanzelf weer over gaan hihi

Bizar he. Mensen zeggen de meest achterlijke dingen. Bij mijn miskraam in april stond ik ook af en toe met mijn bek vol tanden.
”Ja, zo is de natuur he” of eh.. “Ah er zijn ergere dingen hoor”
Ongelooflijk. ? Erg compassievol en steunend. Not. 

Heel herkenbaar die opmerkingen van mensen.
Ik krijg ook continue de vraag of ik alweer zwanger ben. Vind ik ook echt een onbeschofte vraag. Als het zover is dan hoor je het vanzelf wel. 
Iedereen die morgen ook een echo heeft. Succes!!

[quote quote=10254710]Heel herkenbaar die opmerkingen van mensen. Ik krijg ook continue de vraag of ik alweer zwanger ben. Vind ik ook echt een onbeschofte vraag. Als het zover is dan hoor je het vanzelf wel. Iedereen die morgen ook een echo heeft. Succes!![/quote]
Op een of andere manier ben ik zo ontzettend zenuwachtig voor morgen. Geen idee wat ik kan verwachtten, goed ingelezen en vragen op papier gezet. Maar de zenuwen nemen een loopje met me. 

Hee dames, 

inderdaad erg van die vragen. Ik kan het kan het me zo nog voor de geest halen dat mensen zo een dingen zeiden. Of zoals je bent nog jong, nog kansen genoeg... ?
Maar wat ik eigenlijk met jullie wil delen is dat ik sinds gisterenavond weer bloedverlies heb ondanks de utrogestan. Ik ben zo bang dat het weer mis is dat ik straks ga bellen voor een extra echo! Ik hoop echt dat ik vandaag een echo kan krijgen.. Die ongerustheid maakt me echt gek. ?
ik hou jullie op de hoogte! 
veel succes met jullie echo's vandaag! ?

Ja, hele onbeschofte en persoonlijke vragen inderdaad. Het zoals “hoe lang duurde het bij jullie?”. Helemaal prima hier op een forum maar verder gaat dat niemand wat aan vind ik. Mijn standaard antwoord is ook altijd; “ongeveer 2 minuten”. Dan zijn ze stil.
Ah Faithful wat rot! Ik snap dat je je zorgen maakt. Ga je actie ondernemen dadelijk door te bellen? Ik hoop zo voor je dat het allemaal goed zit. Snap dat het heel eng is. Bah.

De echo was super! Ik ben weer een paar dagen vooruit gezet. Nu 8 weken en 5 dagen. Niet normaal hoe hij gegroeid is. We zagen alles. Het hoofdje, de armpjes, de beentjes. En als klap op de vuurpijl begon hij ineens heel erg te bewegen met de armpjes en beentjes. Echt zo prachtig om te zien. 
Volgende week maandag mogen we voorlopig voor de laatste keer komen voor nog een echo en dan met 11 weken de nipt.
Het is zo onwerkelijk dat het nu ineens zo goed gaat na al die miskramen. Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. ?

Terug
Bovenaan