[quote quote=10254413]Hey ben de een paar daagjes stil geweest. Beetje druk gehad met verjaardagen enzo. Nog 2 dagen en dan hebben wij ook wat meer zekerheid. Best moeilijk om na een miskraam er vanuit te gaan dat het deze keer wel goed is. Heb ook niet super veel zwangerschap symptomen. Alleen vermoeidheid en soms wat zeurende buikpijn wat de afgelopen 2 dagen wat minder aanwezig is geweest. Misschien omdat ik mezelf toch druk zit te maken. @jongevrouwanoniem Bah dat is niet wat je wilt horen. Dan duurt een week inderdaad lang. Toch zou ik wel gewoon tot woensdag wachten dan heb je pas echt zekerheid. Voor hetzelfde geld zie je bijvoorbeeld vandaag nog niks en bijvoorbeeld woensdag wel. Even volhouden![/quote]
Maak je niet te druk naast vermoeidheid (ene dag slaap ik om 20.00u en andere pas om 23.00u hoor) en gevoelige borsten als ik eraan zit, ze zijn zeg maar wat steviger en mijn tepels vinden niet alles meer fijn haha.
Heb ik 0.0 klachten en toch zit mijn zwangerschap echt goed hoor! Succes
Maak je niet te druk naast vermoeidheid (ene dag slaap ik om 20.00u en andere pas om 23.00u hoor) en gevoelige borsten als ik eraan zit, ze zijn zeg maar wat steviger en mijn tepels vinden niet alles meer fijn haha.
Heb ik 0.0 klachten en toch zit mijn zwangerschap echt goed hoor! Succes