Verwacht mei 2020❤️

[quote quote=10254413]Hey ben de een paar daagjes stil geweest. Beetje druk gehad met verjaardagen enzo. Nog 2 dagen en dan hebben wij ook wat meer zekerheid. Best moeilijk om na een miskraam er vanuit te gaan dat het deze keer wel goed is. Heb ook niet super veel zwangerschap symptomen. Alleen vermoeidheid en soms wat zeurende buikpijn wat de afgelopen 2 dagen wat minder aanwezig is geweest. Misschien omdat ik mezelf toch druk zit te maken. @jongevrouwanoniem Bah dat is niet wat je wilt horen. Dan duurt een week inderdaad lang. Toch zou ik wel gewoon tot woensdag wachten dan heb je pas echt zekerheid. Voor hetzelfde geld zie je bijvoorbeeld vandaag nog niks en bijvoorbeeld woensdag wel. Even volhouden![/quote]

Maak je niet te druk naast vermoeidheid (ene dag slaap ik om 20.00u en andere pas om 23.00u hoor) en gevoelige borsten als ik eraan zit, ze zijn zeg maar wat steviger en mijn tepels vinden niet alles meer fijn haha.
Heb ik 0.0 klachten en toch zit mijn zwangerschap echt goed hoor! Succes

[quote quote=10254413]Hey ben de een paar daagjes stil geweest. Beetje druk gehad met verjaardagen enzo. Nog 2 dagen en dan hebben wij ook wat meer zekerheid. Best moeilijk om na een miskraam er vanuit te gaan dat het deze keer wel goed is. Heb ook niet super veel zwangerschap symptomen. Alleen vermoeidheid en soms wat zeurende buikpijn wat de afgelopen 2 dagen wat minder aanwezig is geweest.[/quote]
Ik heb maandag ook m'n eerste echt en kan ook echt niet meer wachten. Mijn symptomen zijn ook minimaal, extreem moe en af en toe nog pijnlijke borsten. Maar ik zie aan m'n buik dat deze flink aan 't groeien is. Een normale broek kan ik nauwelijks aan en m'n buik verbergen is ook echt goed lastig. 

Hi dames echte symptomen had ik toch al niet.. 
Af en toe last van borsten maar verder niet echt.. Die last heb ik nu 2 dagen niet meer. Dus ga ervan uit dat het echt niet goed is. 
Huisarts gaf aan me niet door t3 verwijzen omdat ze dan de verloskundige passeert. Dat ze nu haar patient nogal passeert is kennelijk minder belangrijk. 
Hoe dan ook worden nog een paar lange dagen.. Lig sinds gisteren plat op de bank.. Denk een sluimerende buikgriep gezien mijn dochter deze ook heeft.

@wonderbabyloading
Ik pas al mijn kleding nog. Heb wel t idee dat het in de avond wel wat strakker zit. Maar ik heb dus al een buik van mezelf dus het is wel lastig beoordelen of t nou al aan het groeien is. Ah we gaan het maandag allemaal zien. Spannend! Wordt voor ons de 2e echo.

@ jongevrouwanoniem 
Beterschap! Hoop gewoon dat je woensdag toch gewoon een kloppend hartje gaat zien! 

@Mevrouwtje ik heb ook bijna geen symptomen hoor. Alleen pijnlijke borsten (eerst 1, inmiddels 2) en lage rugpijn. Verder voel ik me best prima. Vermoeidheid valt reuze mee, geen misselijkheid, geen hoofdpijn. Ja wel wat meer een vettige huid dan normaal dus misschien is dat ook iets. Toch ga ik al de 9e week in. Morgen de derde echo. Ben benieuwd en hopelijk is alles nog steeds goed. Afgelopen dinsdag in ieder geval wel. Hopelijk bij jou ook en bij iedereen die morgen een echo heeft.
Ik merk wel dat mijn buik aan het groeien is. Ik heb ook al een buik van mezelf, maar er vormt zich nu laag op mijn buik een soort voetbal. ? 

@Jonge vrouw anoniem Ja, de dagen zullen voorbij kruipen nu voor je. Balen dat je het gevoel hebt dat het echt niet goed zit. Heel verdrietig. Toch duim ik voor woensdag voor je. Misschien gebeurt er nog een wonder.

@ninaapje dankjewel ? als er een wonder gebeurd woensdag voel ik me waarschijnlijk met een reden zo misselijk.
Nu gooi ik het op griep.. Maar maak me ergens toch zorgen.. Wat als het wel goed is.. Sinds vrijdag eet ik nu niet of nauwelijks en ben 1.5 kilo afgevallen nu weeg ik veel en veel te veel dus voor mezelf prima..

Vooral goed drinken en zorgen dat je niet uitdroogt. Dat is het belangrijkste. Ik loop ook al dagen met dikke griep rond en krijg bijna geen hap door mijn keel. Er heerst iets denk ik. Blergh.

Terug
Bovenaan