Verwacht mei 2020❤️

Ja ik begrijp het ook niet vanuit de vk. Ben er goed ziek van.. 
Ben gisteren 2 uurtjes gaan werken maar na huis gegaan.. Nu wel weer op het werk maar ook nu is het niet oké.. Voel me vandaag ook absoluut niet lekker 

Jonge vrouw anoniem: als ik jou was ging ik gewoon langs spoed, daar moeten ze je een echo geven. Ik zou net als jij niet zolang kunnen wachten. Ik wens je veel moed en sterkte. HCG laten controleren heeft geen nut dit blijft nog een hele tijd in je lichaam. 
groetjes/knuf 

Hey jonge vrouw anoniem, wat vervelend dat de vk de echo niet wilde doen :( ook al zal ze daar haar reden voor hebben.. er is misschien over een paar dagen meer hoop.. maar daar heb je nu nog niets aan.. 
nog iets van je huisarts gehoord?

En anders misschien eens rond informeren bij je in de buurt voor een “pretecho” voor maandag. In jouw geval niet echt pret en je betaalt dat uit eigen zak, maar je kan dan wel wat eerder terecht. Misschien dat ze dit op zaterdag ook wel doen. Wij hebben hier in de buurt een aantal praktijken zitten die dat doen en verschillende pakketten aanbieden. Een paar daarvan maken ook op zaterdag afspraken. Dat kan ook nog de moeite waard zijn om eens te googlen als je het echt niet meer trekt.. 

Oooh zo spannend, we gaan vanavond mijn ouders vertellen dat we ons eerste kindje verwachten! We wilde het eigenlijk volgende week vertellen maar werden nu zelf uitgenodigd, dus ideaal om geen smoes te hoeven verzinnen om langs te komen. We vinden het beide zooo spannend maar kan ook echt niet meer wachten! Volgende week pas de rest aan de beurt maar zou het eigenlijk al van de daken willen schreeuwen. 
Ik ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren, en zeker me moeder die ik vraag om mijn kraamverzorgenden te zijn! Zoooo spannend en zooo veel zin! 

Hey ben de een paar daagjes stil geweest. Beetje druk gehad met verjaardagen enzo.  Nog 2 dagen en dan hebben wij ook wat meer zekerheid. Best moeilijk om na een miskraam er vanuit te gaan dat het deze keer wel goed is. Heb ook niet super veel zwangerschap symptomen. Alleen vermoeidheid en soms wat zeurende buikpijn wat de afgelopen 2 dagen wat minder aanwezig is geweest. Misschien omdat ik mezelf toch druk zit te maken. 

@jongevrouwanoniem
Bah dat is niet wat je wilt horen. Dan duurt een week inderdaad lang. Toch zou ik wel gewoon tot woensdag wachten dan heb je pas echt zekerheid. Voor hetzelfde geld zie je bijvoorbeeld vandaag nog niks en bijvoorbeeld woensdag wel. Even volhouden! 

Terug
Bovenaan