Verwacht mei 2020❤️

@nicole b en @cyx, wat leuk, ik heb vandaag ook me termijnecho! Ben, als het goed is, vandaag precies 11 weken. Laten jullie weten hoe het ging?

De termijnecho was goed!! Spartelend mini mensje met alles erop en eraan.
We zijn zelfs 4 dagen vooruit gezet terwijl dat vorige week nog niet aan de orde was. Er is dus veel veranderd in de tussen tijd :) 
02-05-2020 is de uitgerekende datum nu, ipv 06-05-2020. Ik ben dus nu ineens 11+5 al. Jemig!

@xCy, oh leuk om te horen dat alles weer goed was. Hier ook! Een heel bewegend klein mensje haha.
Echter ook bij ons ineens vooruit gezet, wat ik nog steeds niet helemaal begrijp. Want we weten de datum van bevruchting, en bij andere echo's klopte dat elke keer precies. Daar zat amper verschil in en zou ik ggister precies 11 weken zijn. Nu de termijnecho gehad en die meten ook veel groter en zijn we ook ineens ver vooruit gezet, snap er niks van. Hoe kan dat nou ineens.. 
Wij zouden nu 4 mei hebben ipv 7 mei! Terwijl ze tijdens het meten op 3 verschillende afstanden kwam, 11+1 11+2 en 11+3, dus we kiezen er maar 1 ofzo? In hoeverre is het dan wel betrouwbaar?? Vindt het vervelend merk ik dat het niet gewoon 1 datum is! 

Het is ook heel erg afhankelijk van hoe de kleine ligt. Zeker als ze al zo aan het bewegen zijn is het lastig om nu exact op te meten. De ene keer liggen ze er gunstiger bij dan de andere keer, zeg maar. Hou jezelf voor; ergens rond die tijd haha.
Maar wat fijn van alle goede echo's. Heerlijk hoor.

Ja die datum is een lastig dingetje.. Als ze je nu 4 mei hebben gegeven zou ik die ook aanhouden nu. Vergeet niet dat het maar een datum is.. De kans dat je op je uitgerekende datum bevalt is klein natuurijk. 
Komt allemaal goed hihi

@ninaapje en @jongevrouwanoniem, dank voor jullie reactie. Het is inderdaad ook lastig op te meten lijkt mij. Voor mij was het denk ik meer de 'gemakkelijkheid' van de echomaakster die niet fijn voelt. Alsof we zo maar wat doen. Had nog even me vk gebeld en die zei ook dat het niet heel fijn is als het zo onduidelijk is, dus heb het echo centrum op advies van me vk even terug gebeld en die gaan even opnieuw kijken of ze niet te snel gekeken hebben, en hopelijk evt. Nog een echo doen ergens volgende week om te dubbel checken, ik hoor maandag meer. De datum zelf zal me niet veel uitmaken, want wat is idd de kans dat ze dan geboren worden, maar gewoon een datum die zo veel mogelijk klopt is wel fijn! En dat het niet zo even bepaald wordt want eigenlijk voelde heel de afspraak/echo als een routineklus. We will see ? 

Fijn om goed nieuws te lezen.

wij hebben ook onze termijn echo gehad. Nog steeds 2 mei als uitgerekende datum.

de vorige keer vroeg de man die de echo deed of ik het geslacht wilde weten en vertelde toen aan de hand van de nub theorie het geslacht.. nu wilde ze er niets over kwijt. Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden. Willen jullie straks van te voren het geslacht weten?

Terug
Bovenaan