Verwacht mei 2020❤️

@evbj 
Sorry voor de wat latere reactie.
Mijn termijn echo was ook goed. Je zag het lekker spartelen ?
Ben 2 dagen vooruit gezet dus 11 mei uitgerekend.
Heb gisteren gelijk mn  geslachts echo  gepland.
Deze heb ik 11 november. 
Spannend ?

Al meer mensen hun geslacht  echo gepland?

Oh en het meten van de termijn  echo is Maar net hoe je kindje ook groeit. Bij mij kloppen die 2 dagen verschil ook niet met mn eisprong.
Maar dan zal de kleine wel 2 dagen voorlopen op e groei.
En de datum zegt niet zoveel hoor. Je kan er voor bevallen erna . ?
Dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit die 2 daagjes of 4 daagjes 

Met hoeveel weken doen jullie de geslachtsecho? Ik lees veel over pretechos met 13 weken voor het geslacht, maar is dat zo vroeg al betrouwbaar? 

@evbj Ja, dat is een rot gevoel lijkt me. Zo routinematig alsof je nummertje zoveel bent die die dag voor een echo komt. Hopelijk mag je volgende week opnieuw komen en is er dan meer persoonlijke aandacht. En nemen ze het ook mee als feedback. 

Wij doen Het nu met de 14 weken 
Ik wilde bij een praktijk die het vanaf 16 weken deed maar die had weken geen plek. En ja dan ben ik al 20 weken voor hun plek hebben dan kan ik net zo g9ed wachten op de 20 weken echo.
Dus nu een echo centrum gevonden  die het toevallig vanaf 13 weken deed.
Ik heb er ook een beetje een dubbel gevoel bij. Er staat wel als ze het nietkunne  zien mag je gratis 1 keer terug komen.maar ik ben zo bang dat ze zomaar wat gaan roepen ?
Nee ja we vertrouwen er maar op. Zal goed apparatuur zijn denk ik zo en ze zullen het niet voor niks al kunne zien dan 

Ja, zo eentje hebben wij ook in de buurt. Vanaf 13 weken en als het niet te zien is mag je gratis terugkomen. Maar ik heb wat gegoogled en ik vraag me af of ze met die termijn dus uitgaan van de nup theorie. En  daar wordt de plank toch regelmatig misgeslagen las ik al wel. ? Vaker wel dan niet.
Weet iemand hoe dat zit? Gebruiken ze inderdaad die nup theorie of kunnen ze het met de apparatuur echt zien? Anders wacht ik liever toch even een paar weken.
Geen idee of ik het goed schrijf trouwens. Kan ook nub theorie zijn. ? Met een B.

Oh ik ben ineens heel erg bang. Maandagavond hebben we pas weer een echo en ik merkte vannacht dat mijn borsten nauwelijks pijn meer doen. Van het één op het andere moment. Ik zei vanochtend ook tegen mijn vriend dat ik me anders voelde. Kan het niet echt concreet maken. Dit had ik met mijn miskraam in april ook.
Zojuist ging ik naar het toilet en licht rose bloedverlies. Verder geen krampen of iets erbij. Maar ik word gek van onzekerheid nu. Zo alles bij elkaar opgeteld.
We hebben gisteren wel gevreeen maar als het daarvan is, zou ik dan niet direct wat bloedverlies gehad moeten hebben? En niet pas 12 uur later? Vanochtend vroeg was er nog niets te zien. Het is echt pas sinds net.
Pffffff... wat moet ik doen?

@Ninaapie gewoon je verloskundige bellen en je zorgen uiten.
Ik ben er zelf niet mee bekend dat het zo lang erna nog kan bloeden bij afvegen.. 
Heb je nu nog bloed of was het eenmalig?

Terug
Bovenaan