Verwacht mei 2020❤️

Kan niet meer mijn reactie bewerken ? 
Wat ik nog wou zeggen, mijn borsten zijn ook niet meer zo gevoelig hooguit mijn tepels een beetje en ben nu 10 weken. Merk wel dat mijn borsten opeens kei stevig en zwaar zijn, zeg maar als je stuwing weg trekt zo "hard" zijn ze haha.
Verder enorm obstipatie, iemand ervaring met roosvicee laxo?

Obstipatie ook last van. Enkele tips:

Eet veel vezels
Eet genoeg groente en fruit 
Drink minimaal 1,5/2L water op een dag
Wanneer je aandrang hebt, ga meteen naar het toilet als je kan. Dan heb je er het minste last van 

Mocht dit niet werken. Contact opnemen met VK of huisarts, die kunnen dan verder kijken. 

Ik heb de verloskundige gebeld. Ze dacht zelf niet aan een aankomende miskraam omdat het zo licht rose en weinig is. Kan inderdaad van de seks zijn, zelfs de volgende dag pas. Bloedvaatje gesprongen bijvoorbeeld. De kwaaltjes die minder worden of verdwijnen schijnt vaker voor te komen rond de 9 a 10 weken. Zij denkt dat ik me geen zorgen hoef te maken. Ook omdat ik verder geen buikkramp of iets heb.
Ik ga nu even slapen want het waren stressvolle uren weer. Hopelijk blijkt maandag dat alles inderdaad nog steeds goed is. Ben er niet helemaal gerust op. Miskraam nummer 5 op rij zou ik niet trekken hoor. Pfff.. toestand. 

@ninaapje, jeetje wat heftig ineens zeg, ik zou ook gek worden van de onzekerheid! Hoop dat je nog gewoon hebt kunnen slapen, en vertrouwen bij de vk neerleggen. Zo lang je geen krampen hebt dus goed teken toch? 
@sajeso, ik heb ook veel last gehad van obstipatie, die rose vice hielp mij mega! Nu inmiddels minder last van. En er zijn nu verse pruimen te verkrijgen in de supermarkt, die werken ook bij mij.

@ ninaapie nee ik denk  niet met het nub  theorie. 
Ze hebben gewoon betere apparatuur. 
Ik heb ook zoiets als ze ervaak  langs zitten zou je dat ook zien an de recensies. 
Sommige doen het vanaf 16 weken ik denk dat die 2 weekjes  niet zn verschil maakt hoor

Pfff.. meiden ik word gek. Ik heb sinds einde middag wat lichte krampen gekregen. Mijn buik voelt helemaal beurs. Het licht rose bloed is nu een soort donkerbruine slijm slierten. Wel alleen nog steeds met afvegen en niet veel. Er waren vandaag ook een paar keren bij dat ik niets had met afvegen. Het zit me gewoon niet lekker. Heb zo een naar gevoel.
Mijn vorige miskraam begon met precies deze bruine sliertjes. Een dag later brak het compleet door. 

Ik heb weinig vertrouwen meer. Als het morgen nog zo is bel ik de verloskundige weer hoor. We hebben maandag pas om 20:00 de echo. Ik hoop dat ik eerder op de dag mag komen. Dit is echt killing.
Jank de ogen uit mijn kop.

Terug
Bovenaan