quote: marcia hop reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-03-2005 21:40:42&apos

);
hallo,mijn dochter is nu ruim 10maanden en eet graag ons schema is ;smorgens een fles met pap ,om ongeveer 10 uur fruit om 12uur 1 of 2 boterhammen met smeerworst
en roosvicee in de middag fruit en koek en met avond eten eet ze met de pot mee!
natuurlijk een danoontje toe en voor het slapen gaan een fles met pap.Ze wil de middagfles dus niet meer maar volgens het cb moet ik hem geven omdat ze naar hun idee te licht is Heeft iemand een tip
Hallo Marcia,
wat je zou kunnen doen is evt. s'middags bij het eten eerst melk te geven en dan brood, als je het idee hebt dat ze niet van melk houdt kan je er evt. een scheutje roosvicee door heen doen en anders geef je haar gewoon yoghurt of vla als toetje na het warme eten. (ze hoeven officieel maar 300 cc melkproducten te hebben heb ik gelezen)
Ik weet niet hoe zwaar je dochtertje is maar als ze naar jouw idee verder gezond is moet je je daar niet al te druk om maken, ik heb het idee dat het cb alleen maar uitgaat van het doorsnee kind waar alles goed mee gaat en als er ook maar iets een beetje afwijkend is dan is het al niet goed.
meestal voel je als moeder toch aan wat het beste is voor je kind.
veel succes en laat je niet gek maken