volgende maand stoppen met de pil...

hey tamara en alegna, leuk dat jullie ook mee doen en dit forum!!

We houden wel een redelijk groot feest, het word steeds groter naarmate de planning vordert maar goed, je doet het maar 1x (hoop ik)

Ja, dat is ook wel een beetje mijn angst, zal ik last gaan krijgen van mijn hormonen en dergelijke en sta ik de gehele dag boven de wc op mijn bruiloft ?

Ik waag het er toch maar op, leuk dat er nog zoveel zijn die ook door deze fase heen gaan. Dit forum helpt mij wel herinneren aan het foliumzuur dat ik moet slikken...echt iets dat je vergeet. Hopelijk horen we snel wie er als eerste het geluk heeft zwanger te zijn!!

We gaan hopen!

Hey meiden,

Ik was op zoek naar meiden die ook binnenkort stoppen met de pil. En voila..... gevonden.

Ik ben 26 en mijn vriend 34. We willen super graag een kindje. Dus we hebben besloten om deze maand (augustus) te stoppen met de pil. Spannend!!!
Volgende week slik ik mijn laatste pil. En dan gaan we ervoor.

Omdat het ons eerste kindje wordt, is het voor ons helemaal nieuw. Was dus wel benieuwd naar hoe anderen dat ervaren.

Tot snel!

Groetjes,
Merel

Hey Laura,

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik weinig last heb gehad van "zwangerschapskwaaltjes" Ik was niet misselijk, hield geen vocht vast. Was alleen de eerste 3 maanden erg moe. Kon op elk moment van de dag wel slapen  Het verschilt echt per persoon. Het enige wat ik aan de zwangerschap heb overgehouden is bekken instabiliteit maar dat weerhoudt mij niet van een 2e zwangerschap.(de kans dat ik de zelfde klachten krijg is 95%)

Groetjes Tamara

Hoi meiden

Maandag gaat bij mij mn spiraal er uit en gaan we voor de 2e!
Onze zoon wordt vrijdag 10 maanden, dus wij zijn al gezegend met een kleine.
Leuk om meer meiden te   vinden die er ook nu voor gaan!

Groetjes Jessy

Welkom Merel en Jessy,

Leuk dat ook jullie ervoor gaan!! Graag horen wij ook julie verhalen en veranderingen, zo leren we nog wat!

Mooi om ook te horen dat er mensen zijn zonder kwaaltjes, al is bekkeninstabiliteit niet niets! Dapper om de keus te maken, dit houdt veel bedrust en niet tillen ed in toch?

Nou ik zelf nog 24 dagen en dan stoppen met de pil, (tel niet af hoor)! Ik kan alleen maar hopen dat ook het geluk voor ons is weggelegt.Je weet maar nooit...

Ik hoop snel vorderingen te horen
groetjes Laura

Bij bekkeninstabiliteit  moet je inderdaad veel bedrust houden(bij mij waren dat de laatste 2 maand)  Je mag niet tillen(mag nu nog niet zwaar tillen en dat is lastig met mijn dochtertje), je mag niet fietsen, minimaal traplopen.

De klachten die ik nou nog heb is dat ik niet lang kan zitten dit omdat mijn bekken nog   een beetje voorovergekanteld en scheef staat maar ik heb vandaag van mijn fysiotherapeute groen licht gekregen om weer zwanger te worden  Mijn bekken is er volgens haar weer klaar voor.

Groetjes Tamara

Nog 2 weken dan is mijn strip op...en dan mogen we toch echt gaan "klussen"

Heerlijk idee, dar we dan echt proberen om en kindje te   maken. Ik zeg het nu al 2 jaar, maar dan gaan we het ook echt proberen. Is toch heel bijzonder idee vind ik. Waarschijnlijk ga ik er nog wel anders over denken als het een eeuwigheid duurt voordat ik zwanger word. Maar voor nu ben ik optimistisch....

En zijn er al NOD berichten?

Ik wacht vol spanning af!

hallo ik heb al een zoon van 17 mnd en ik ben nu ongi en gaan het   einde van de week ook weer proberen voor een tweede kindje ik heb er zon zin in ben benieuwd hoelang het nu gaat duren de eerste keer was ik mnd 2 zwanger stiekem hoop ik daar weer op maar dat wil niet altijd alles zeggen mij vriendin was bij de eerste meteen zwanger en bij de tweede 7 mnd over gedaan en zelfs dat is super snel   ik ben 25 jaar oud groetjes

Terug
Bovenaan