volgende maand stoppen met de pil...

Hoi meiden,

Ben ik weer even. Vanavond slik ik mijn laatste pil..... Spannend!
Natuurlijk stop je elke maand wel even met de pil, maar nu stop ik om voorlopig even niet meer te beginnen. Dat is wel een raar idee.
En nu maar hopen dat het allemaal lukt...

Ben benieuwd hoe snel mijn cyclus weer 'normaal' is. En hoe lang mn cyclus is. Toch wel handig om te weten, als je zwanger wilt worden....
We zullen zien.

Liefs,
Merel

Hey meiden,

Spannend he...ik moet nog  9 dagen slikken en dan mogen we er eindelijk voor gaan!
Het zou idd geweldig zijn als het allemaal al snel gebeurd maa helaas hebben we dat allemaal niet in de hand!

Ik wens iedereen veel succes (en plezier), en ik hoor het wel als de eerste blije berichten er zijn!

groetjes Laura

Gisteren is mijn ongesteldheid begonnen. Heel gek om deze week niet weer met een nieuwe pilstrip te beginnen.

Ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan. We willen wel gelijk de eerste maand ervoor gaan. Je weet maar nooit toch.

Liefs,
Merel

Hoi allemaal,

Ik heb 2 juli de laatste pil geslikt. Nu even kijken of ik regelmatig ongesteld wordt, en dan gaan wij ook beginnen. Hoop dat het dit jaar nog lukt. Maar dat is afwachten.
Lees dat er veel mensen heel snel zwanger worden, maar in mijn omgeving is dat helaas heel anders. Ach we zien wel wanneer het komt.
Succes allemaal.

hey we zijn een nieuw topic gestart onder de naam:

"2 weken gestopt met de pil"

the story continues hahahaha
hoop jullie daar terug te zien!

groetjes Laura

Terug
Bovenaan