voor Caro en Damian

hee Caro,

We hebben idd veel overeenkomsten want mijn Justin was ook op dezelfde dag terug op zijn geboorte gewicht hahahaha gaat echt super he! ook ik ga lekker naar buiten toe en hebben vandaag afscheid genomen van onze hulp! ik heb meerdere hechtingen en moet nog wel rustig aan doen maar verder gaat het prima en voel me goed! Mischien krijgen we nog wel meerdere overeenkomste, wie weet !!

succes en lijkt me luke om elkaar lekker op de hoogte te houden af en toe!

liefs sweety, mama van Justin

Inderdaad wat een overeenkomsten,vind t wel erg leuk,ben inderdaad benieuwd of er nog meer zullen komen:))))

Ben je nog naar buiten geweest?lekker genieten van het mooie weer?
Zelf ben ik gister voor de eerste keer naar buiten geweest met Damian en ik heb er volop van genoten.
Het was gister "kijkdag"want iedereen wou ons grote wondertje bewonderen en iedereen (die ik ken)die stak zijn of haar hoofd in de kinderwagen.
De reacties  waren oh wat lief,klein en  wat een mooi mannetje,tja hoe kan dat ook anders met zo`n moeder toch?hahahahahaha
Zelf geef ik bv en af en toe wil hij de linkerborst niet hebben,waarom snap ik  niet,maar t zal wel niet zo lekker smaken  als de r.borst denk ik dan maar he?
Verder gaat t hier erg goed.
Damian wordt vaak rond een uur of 4 snachts wakker dus dat valt wel mee,das wel goed te doen.

En  hoe gaat t verder met je zoontje Justin?Is hij ook een lief rustig mannetje?
Geef je bv of de fles?
Wat gaat de tijd alweer snel nu we onze kindjes eindelijk in onze armen mogen houden he?
Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen!

liefs Caro

jaaaaaaaaaaaaa heerlijk naar buiten he! Bij ons was het ook aloom bewondering, ook kan dat niet anders met zon mama hahahahaha ook Justin is een tevreden rustig mannetje behalve dat hij soms de linkertepel niet wil woehahahahaha moet niet gekker worden he!!! heb de borstvoedingslijn al gevraagd maar kan vanalles zijn. Mischien heeft tie last van zijn oortje of is de tepel te zacht. Moet wel zeggen de rechtertepel van mij is harder dan links dus makkelijker te zuigen. Nu laat ik hem eerst heel even de ergste honger uit rechts drinken en dan leg ik links aan nadat ik mijn tepel eerst nat heb gemaakt en erop heb geblazen...het werkt wel beter dus tja...Mijn ventje is meestal rond half 4 wakker tot ongeveer 5 uur daarna slaapt tie wel redelijk door.   Tis gewoon een prechtig ventje hahahaha Damian ook he lol

vandaag wordt opa 60 dus ga ik hem even laten zien bij wat familieleden. ik ga wel expres in de middag want savonds is echt te druk. Nou een hele fijne dag Caro en toe gauw weer!!

liefs sweety

Hoi hoi,

Het moet inderdaad niet gekker worden,wat een ongelooflijke overeenkomsten zeg!
Heb er wel smakelijk om moeten lachen.
Ze zijn  nu al zielsverwanten,ben benieuwd wat er verder nog gaat gebeuren hahahaha.
De linkerborst blijft een beetje een probleem,de ene keer pakt hij m wel en de andere keer niet en dan wordt hij soms wel een beetje boos,moet er altijd om lachen hahaha.
Ik heb voor de zekerheid een tepelhoedje binnen mijn bereik en als het na 5 min niet gelukt is dan gebruik ik die en dan gaat t goed.
Anderhalve week zijn de jongetjes alweer wat gaat dat hard zeg pffft!
Damian huilt eigenlijk ook niet,Justin dan?
Hij vindt t aleen erg verschrikkelijk als ik m aan of uitkleed,dan zit hij met zijn armen te zwaaien/graaien,moet m dan eerst bij de handjes pakken om m wat rustiger te krijgen,het lijkt net of Damian op dat moment bang is,en als ik m dan geruststel gaat t wel weer.
Morgen komt er iemand van t consultatieburo Damian wegen,ben benieuwd!
En ze komen van de gehoorscreening nog een keertje,want het ene oortje was niet helemaal goed,maar dat gebeurde wel eens vaker,vandaar dat ze nog een keertje komen.

Is Justin je eerste kindje?
Nog van harte met je opa!

liefs Caro

Nou, er komen echt nog meerdere overeenkomsten!! ook mijn bent huilt alleen als tie honger heeft, niet in slaap kan komen en BIJ HET UITKLEDEN!!! mijn linkerborst gaat nu wel beter...ik maar mijn tepel eerst nat en dan blaas ik erop, wordt tie harder van en dan pakt tie hem goed! Idd time flies he, en ik ben zooooooooooooo verliefd op hem...tis een heerlijk ventje! Ook bij mij komt morgen de meneer verpleeger van consultatiebureau, ben benieuwd.

Met opa was het minder (mijn vader dus) ik kom op de verjaardag aan afgelopen vrijdag en toen was hij met spoed naar het ziekenhuis!!! ze dachten dat hij een hartinfarct had gehad!!!! schrok me helemaal rot!! hij moest blijven en hebben allerlei testen gedaan,...viel gelukkig mee, hij heeft geen infarct gehad maar een flinke waarschuwing van zijn lichaam dat tie toch echt geen 20 meer is en 50 uur kan werken!!! hopelijk neemt hij die waarschuwing goed ter harte anders ziet hij zijn kleinkinderen niet opgroeien!!! tot nu toe houd hij zich goed rustig, de schrik zit er goed in!!

Ik ga zo met justin lekker onder de douche, heerlijk vindt hij dat!! ook het badje vindt hij super!! en hij slaapt dan goed, vanacht 6 uurtjes achtereen geslapen!! wat een luxe! ben bang voor vanacht hahahaha we zien wel weer!!!

tot horens!!

liefs en knuffel, sweety en Justin

Nou, er komen echt nog meerdere overeenkomsten!! ook mijn bent huilt alleen als tie honger heeft, niet in slaap kan komen en BIJ HET UITKLEDEN!!! mijn linkerborst gaat nu wel beter...ik maar mijn tepel eerst nat en dan blaas ik erop, wordt tie harder van en dan pakt tie hem goed! Idd time flies he, en ik ben zooooooooooooo verliefd op hem...tis een heerlijk ventje! Ook bij mij komt morgen de meneer verpleeger van consultatiebureau, ben benieuwd.

Met opa was het minder (mijn vader dus) ik kom op de verjaardag aan afgelopen vrijdag en toen was hij met spoed naar het ziekenhuis!!! ze dachten dat hij een hartinfarct had gehad!!!! schrok me helemaal rot!! hij moest blijven en hebben allerlei testen gedaan,...viel gelukkig mee, hij heeft geen infarct gehad maar een flinke waarschuwing van zijn lichaam dat tie toch echt geen 20 meer is en 50 uur kan werken!!! hopelijk neemt hij die waarschuwing goed ter harte anders ziet hij zijn kleinkinderen niet opgroeien!!! tot nu toe houd hij zich goed rustig, de schrik zit er goed in!!

Ik ga zo met justin lekker onder de douche, heerlijk vindt hij dat!! ook het badje vindt hij super!! en hij slaapt dan goed, vanacht 6 uurtjes achtereen geslapen!! wat een luxe! ben bang voor vanacht hahahaha we zien wel weer!!!

tot horens!!

liefs en knuffel, sweety en Justin

Wat zul jij geschrokken zijn zeg toen je bij je vader aan kwam,hoop dat hij het echt wat rustiger aan doet!Maarja hij zal nu wel moeten he?
Wat een overeenkomsten,ben benieuwd wat er verder nog komt ,dan kunnen we misschien nog wel meer verwachten hahaha.
Vandaag was de gehoorscreening nog een keer en weer was rechts niet goed,nu komt er binnenkort iemand anders die uitgebreidere apparatuur heeft,we hoeven ons nog geen zorgen te maken er kan wat vocht in t oor zitten of een beetje oorsmeer en dat kan de test belemmeren,we duimen dat alles goed komt!
Damian is niet onze eerste,we heben met Damian erbij 8 kinderen.
nu 3 jongens en 5 meiden,erg gezelli.
Vandaag ook met t consultatieburo over het schrikken van Damian gepraat en volgens hen kon dat wel komen omdat ik in mijn zw schap geopereerd ben,dus het moet vanzelf over gaan,laten we t hopen.

Ik ga Damian even eten geven,tot horens maar weer!

knuffel van ons

Terug
Bovenaan