voor Caro en Damian

Hoi Deez,

Wat leuk weer eens wat van je te vernemen,hoe gaat t met je?
Ja we genieten intens van onze knulletjes,of niet dan Sweety?

Sweety,

Wat zul je geschrokken zijn zeg,ik schrok er al van en ik lees het alleen nog maar.
Hoe gaat t nu?beetje van de schrik bekomen?
En hoe gaat t nu snacht?Vind t wel zielig dat je Justin laat huilen hoor,ik zou dat absoluut niet kunnen,bij ieder geluidje sta ik al bij Damian!

Hier gaat alles perfect,echt beter kan niet!
Vorige week naar t consultatieburo geweest en Damian weegt nu 5,5 kilo en is 56 cm lang,hij wordt al een grote vent.
Vond t wel lachen want hij is giga veel aangekomen,tja dat krijg je met slagroom he
Op de grafiek schoot de lijn ook de lucht in hahaha.
s`Nachts gaat t ook goed,gisteravond rond 11uur de laatste bv en vanmorgen om 6uur kreeg hij echt honger,hij is wel eerder wakker geweest,vaak rond 3uur,maar dan geef ik het speentje en slaapt hij zo weer verder en ik ook,ik hoef er mijn bed gelukkig niet voor uit aangezien hij nog lekker bij ons op de kamer slaapt!

groetjes weer van ons!

heeeeeeeee Deez!! wat leuk~!!! hoe gaat het met je?? en met je zwangerschap??lekker aan het genieten zeker?? gaat snel hoor hahahaha en ja, we genieten enorm van ons ventje hoor!! wanneer ben jij uitgerekend?/

liefs!!!

heeeeee caro, ik was ons stukje kwijt dus dacht doek het ff met een andere topic maar jij hebt hem weer gevonden hahahaha het gaat heel goed metjustin en hij slaapt veel beter nu...hij gaat om 23.00 slapen tot 4 uur en dan tot half 7 dus mag niet mopperen...dus het laten huilen heeft wel echt geholpen maar idd vond het heel moeilijk! mijn ventje is minder zwaar dan de jouwe maar wel veel langer hahahaha hij is 63 cm en geloof 4500 gram ofzo. gaat dus ook pirma! hij was al lang bij zijn geboorte!    

dikke kus van ons

heeeeee,

ben ik weer met ff een update hihihihi.
Hier gaat nu alles weer goed,Vorige week liep mijn borstvoeding opeens terug en ben ik erachter gekomen dan Damian spruw heeft ,heb er een middeltje voor gekregen en sinds die tijd gaat het weer bergopwaarts.
Damian krijgt inmiddels zo rond de klok van 10 de laatste voeding en  vanochtend werdt hij pas om 6uur wakker,ik schrok ervan hahaha,maar ik heb heerlijk geslapen.
Maandag is mijn dochtertje jarig,ze wordt  dan 6jaar en s avonds krijgt Damian zijn eerste prikken   mmmmm das minder he?maarja ook dat is voor een goed doel!
Heb jij al een afspraak staan voor de eerste prikjes?
En hoe gaat alles met Justin en jou natuurlijk ook :))))

knuff  

Was Deez niet die lieverd van het zwanger worden forum die altijd van die mooie glitterende plaatjes bij haar berichtje zette??? Er begint me ineens iets te dagen...

hoi hoi

ow wat leuk een jarige job!! alvast proficiat ermee en een hele fijne dag gewenst! Ik was 1-6 jarig en 31 geworden. morgen om half 1 krijgt justin zijn eerste prikjes...wel zielig maar ja, moet he. verder gaat het prima hier...ach wat zielig, spruw..hopelijk gaat het snel over dat moet erg pijnlijk zijn.ik ben als een gek aan het kolven voordat ik werk om in te vriezen. papa gaat oppassen en oma ook. zie er wel tegenop hoor om hem af te geven hahahaha komt goed.

succes alvast met zijn prikjes en ik hoor wel weer hoe het gegaan is!
liefs sweety en justin

Sorry hoor meiden breek ff in hier, hihi!!!
Hey sweety lang niet meer gezien hier!!!

Zo te lezen heb je het ook erg druk gehad met je kleine mannetje!!!
Ja gaat niet allemaal van zelf!!!
Weet daar alles van helaas!!!
Zo'n roze wolk was het bij ons ook niet, ben er kei hard van afgevallen!!!!
Maar nu gaat het weer super met ons meisje zie topic over orthopeet!!!

En hoe is het bij jouw???
Nou hoop alles goed behalve dat ongeluk,pffff dat was schrikken zeg!!!

Dikke knuffels Sandy

heeeeeeeeeeee sandy!!!

ik had al een speciaal topicje voor je aangemaakt maar die heb je denk ik niet gezien??hoe het allemaal ging met jessica...wat tegenslagen las ik! hopelijk gaat het snel beter allemaal. nou, ik zit nog heel lekker op mijn roze wolkje hoor, en je kunt me er bijna niet afkrijgen hahahhaa ik geniet volop! justin doet het prima, slaapt goed en eet goed dus wat wil ik nog meer\\??morgen zijn eerste prikjes..ben benieuwd....

ik zag dat jullie al voor een 2de willen gaan?? spannend joh!! wij wachten daar nog ff mee, justin is nu pas 9 weken he, dus alle tijd. hopelijk is het snel raak voor jullie al de wens er weer is!! veel succes en hopelijk houd je me op de hoogte!

liefs sweety en justin

Terug
Bovenaan