voor Caro en Damian

Sweety,

Nog van harte gefeliciteerd meid!

Hoe ging het met Justin met de prikjes?
Is hij goed gegroeid?
Verder ook alles goed?

Damian heeft afgelopen maandag de prikjes gehad,hij heeft tijdens de prikjes gehuild,erg sneu,moest er bijna van meehuilen :-(((
Hij is erg goed gegroeid,hij weegt nu 6,6 kilo en is 60,5 cm lang,dus hij wordt alweer een grote jongen.
Slapen snachts gaat ook goed,vaak krijgt hij rond 11 uur de laatste voeding en rond 6uur half 7 is hij wakker,soms om 5uur,maar je hoort me niet klagen hoor hahaha

veel liefs van ons

Hoi hoi,

FF een update van ons:)))

Het gaat hier erg goed,Damian is nog steeds een bijzonder tevreden mannetje.
`s nachts gaat het ooksuper,zaterdagnacht heeft Damian 9 uur geslapen en vannacht 8 uur,dus hij begint het te snappen haha.
En hoe gaat het met Justin?is hij goed gegroeid?en snachts,slaapt hij een beetje door?

knuffel van ons

daar zijn wij weer!!! Justin heeft gelukkig geen last gehad van zijn prikjes...tis idd wel zielig maar ja, goed doel he!! justin is nu 60,5 cm lang en weegt 5 kilo, dus iets minder flink als jullie Damian, lekker he, dat onze boys het zo goed doen! Wil je er nog een kindje bij? wij wel, over paar maandjes, hopelijk, maar ben nog niet ongesteld he door de BV dus tja, weet ook niet wanneer dan natuurlijk...ach we zien wel! maar de wens is er absoluut tis werkelijk heerlijk!! ben vandaag weer begonnen met werken en heb in de auto op de heenweg goed zitten brullen hahahah echt een mama dus. gelukkig heeft ons menneke het voorbeeldig gedaan bij papa en goed uit zijn flesjes gedronken...maar was heel blij dak thuis was en hem lekker de borst kon geven hoor!!! tis wel lekker weer werken en er lekker ff uit zijn dat wel.

liefs sweer en tot gauw!!
sweety en justin

Hoi hoi,

Even weer een berichtje van ons.
Het gaat nog steeds prima,Damian is een heel lief en tevreden mannetje.
Sinds kort werk ik in de avonduren en ben precies op tijd terug om zijn voeding te geven,even tussendoor werken:)))))
Damian heeft ook geen last van zijn prikjes gehad,hij heeft wel wat langer geslapen dan normaal.
Over slapen gesproken hoe gaat het nu met Justin?
Damian meld zich de ene keer rond 5 uur en de andere keer rond 7 uur,tis per nacht verschillend.
Ik ga Damian nu even wakker maken voor zijn laatste voeding en daarna lekker naar bed!

liefs Caro en Damian   knuff

Ik zal binnenkort eens proberen een foto te plaatsen,kun jij ons grote wonder ook bewonderen

heeeee

watleuk weer!! justin slaapt van half 9 tot 3 uur en dan tot half-6 uur....komt precies uit want om 7 yyr sta ik op om te douchen en naar mijn werk te gaan...goede timing heeft mijn ventje hahahahah owwwwwww leuk leuk fotos!!! ben beniuwd hoor!!

fijn dat hij het allemaal goed doet die vent van jullie! hier ook hoor, oppassen gaat prima en hij groeit als kool he! tis ook een heerlijk ventje en heel vrolijk!

knuffelllllllllllllllll

Terug
Bovenaan