voor Caro en Damian

de overeenkomsten blijven doorgaan hoor hahaha,ook ik kan er absoluut niet tegen als baby`s huilen.nu huilt damian niet,maar mocht hij dat wel gaan doen dan zou ik m meteen oppakken en tegen me aanhouden,ik zou m nie kunnen laten huilen,zo heb ik t met al mijn kids gedaan en dat is me prima bevallen,ze worden misschien wel wat meer verwent en je hebt er waarschijnlijk soms wat meer tijd voor nodig,maar dat vind ikzelf geen probleem.
mijn standpunt is en blijft...een baby huilt niet zomaar.....
en dat blijkt wel,aangezien damian niet huilt en een erg tevreden mannetje is!

onze dochter,lindsey die is nu 4,die heeft vanaf de geboorte tot dat ze 3 mnd was steeds ontroostbaar gehuild,wat we ook deden het hielp niet,mijn moederinstinct vertelde me wel dat er iets niet goed zat maar ik wist niet wat,we hebben vanalles geprobeerd maar ze bleef maar huilen,tot we een tijdschrift in de bus kregen met een verhaal erin over t kiss-syndroom,het leek wel alsof ze daar over lindsey praatte,zulke overeenkomsten,heb meteen op t internet gezocht en kwam bij een manueeltherapeut terecht,het bleek dat haar hele nekwervels en haar bekken vastzaten.
Ze heeft de 3 maanden gehuild omdat ze dus pijn had,terwijl iedereen zei dat ze een huilbaby was,maar mijn gevoel zei wat anders,vandaar mijn standpunt dat een baby niet zomaar huilt,een huilbaby bestaat in mijn ogen niet,dan is er wel iets mis met hem/haar!

tot horens maar weer!

groetjes ons

hee hee

tja ik denk ook dat baby's niet voor niks huilen maar ik wil hem ook niet te veel verwennen...(heb al een slecht voorbeeld bij mijn eerste neefje ahhaha) ach ja, ik leer het vanzelf wel denk ik. vanacht kwam hij om de 2 uur vanaf half 3...ik denk door het warme weer dat hij meer honger (dorst heeft). ik wil hem nu wat water extra geven in een flesje. ff uitproberen of hij dit pakt. mischien dat dat helpt. zo niet dan geef ik hem dus iedere 2 uur even de borst.

goh arme lindsey zeg!! wat sneu voor zon kleintje om zon pijn te hebben pfffffff. wel fijn dat je er uiteindelijk zelf achter bent gekomen wat het was he!

komt damian nu ook eerder met dit warme weer of juist niet?

bye bye weer knuffel terug vanons

effe weer een berichtje van ons!

De mannetjes zijn alweer een maandje,phoe wat gaat de tijd snel he?
Hier gaat alles goed,het spugen wordt wat minder,alleen wordt Damian wat eerder wakker snachts,ipv half 4   is dit half 3 en dan rond half 7/7uur weer,of dit is ivm het warmere weer weet ik niet,maar het is toen wel begonnen.
Ik  kan  wel merken aan Damian dat hij wat ouder is,want hij ziet alles een stuk beter,hij volgt ons nu echt en begint te lachen,dat is een ongelooflijk vertederent gezicht,hij kan je dan aankijken met zijn mooie donkerblauwe grote oogjes en die glinsteren dan helemaal en dan krijg je dat ongelooflijke vertederende lachje van hem,ongelooflijk wat dat met je kan doen zeg!
En hoe gaat het met jullie?
Justin zal ook wel groeien als kool.

Ik hoor t wel weer.

groetjes ons

hai hai

ja gaat hard he die tijd...zoefffffffffff weer een week voorbij...en idd lief he dat lachen..justin kan lachen met zijn mondje open en met heel zijn gezicht..ik lig dan in een duek en heb tranen in mijn ogen zooooooooo lief!!! mijn vent slaapt tegenwoordig pas rond half 2 snachts..en wordt dan rond 7-8 uur wakker. tevens lukt het niet gemakkelijk om hem in zijn eigen bedje te laten slapen..hij slaapt dan 2 uurtjes en is wakker terwijl als hij bij mij ligt hij wel 5 uur doorslaapt...lastig dillema dus...ik vind dat hij wel in zijn bedje moet wennen maar dan komt hij wel heel snel voor voeding en slaap ik niet....ik heb alles al wel geprobeert, laten huilen (even maar) iets met mijn geur in zijn bedje...wakker erin leggen..maar niks hoor, meneer wil niet slapen in zijn bed. Nu wil ik mischien inbakeren gaan proberen, zie er veel positieve berichten van staan. Heb jij hier ervaring mee mischien? kan hem toch   niet bij me in bed houden he, dan went hij nooit.

verder gaat het prima, justin is nu 56 cm en weegt 4350 gram. lekker ventje dus hahahaha hoe gaat het verder met damian?

liefs weer van ons!

Hoi hoi.

Hoe gaat t nu met Justin?Gaat t inmiddels al wat beter met t slapen?

Met Damian geet alles goed,hij meld zich om   de 3 uur alleen doet hij dat ook snachts en das wel wat minder maarja niks aan te doen.
Eerlijk gezegt moet ik bekennen dat Damian na zijn laatste voeding in zijn eigen bedje gaat,maar als hij zich snachts meld dan laat ik hem bij mij in bed liggen,heerlijk vinden we dat!hahaha,misschien niet goed,maar we genieten er beiden van,hij nesteld zich helemaal tegen me aan en zo vallen we dan samen in slaap.
Het komt vanzelf wel dat hij eraan went om in zijn eigen bedje te slapen,hij slaapt ook nog bij ons op de kamer,dit doen we altijd tot een maand of 7,ik ben een overbezorgde moeder vandaar!
Tis altijd nog goed gekomen dus daar gaan we nu ook gewoon vanuit,niet dan?

Woensdagavond voor de eerste keer naar het buro,ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is!

knuffel ons

he he ik heb weer ff tijd om je wat te schrijven!! tis ff heel dru geweest, maar het gaat heerlijk met justin! hij doet het goed, slapen gaat iets beter omdat ik hem 3 nachten heb laten huilen....(en ik met oordopjes en tv aan boven zitten hahaha) en ben heel vaak gaan kijken, nu slaapt hij steeds 3 uur in zijn bedje en vanaf 7 uur mag hij lekker bij mij slapen hahahha en hoe gaat het met damian?? doet hij het ook goed? en met de rest van de kids?

vandaag goed geschrokken...ben aangereden in de zijkant waar justin in zijn maxicosi zat!!! schrok me rot!! ben nog nooit zo snel uit de auto gerent.maar hij maakt het prima gelukkig en sliep vrij snel weer hahaha mijn auto kapot maat krijg ik vergoed door de verzekering van de tegenpartij gelukkig!

nou, knuffels en tot horens weer! liefs van ons

He wat fijn om te lezen dat alles goed met jullie gaat (op aanrijding na dan)
Was jullie even kwijt door de veranderingen....
Maar ze groeien goed en gaat zo zijn gangetje zie ik. Heerlijk.
Geniet ze lekker.
Groetjes xxx

Terug
Bovenaan