voor Caro en Damian

spannend joh, hopelijk is het gewoon allemaal goed met het oortje van damian!! Bij Justin was het meteen allemaal goed gelukkig! Hoe gaat het met Damian verder? wordt hij al wat minder schrikachtig? vandaag die meneer van consultatieburo geweest, was een aardige vent, alleen wel langdradig hahahaha ach ja, 3 mei eerste date!

Gohhhhhhh 8 kids!!! das een drukke boel bij jullie! zijn ze allemaal nog thuis of sommige al groter?? Ik denk dat je mischien kids uit eerder huwelijk hebt mischien? Wel gezellie lijkt me dat idd! hoe vinden ze hun nieuwe broertje? Willen jullie er mischien nog een kindje bij of blijft het bij jullie 8 kids?

werk jij nog of ga je nog werken? ik wel, eind juni mag ik weer...heb er helemaal geen zin in hahahaha, maar ja als ik eenmaal weer in het ritme zit gaat het vast wel weer! ik ben 30 ( bijna 31) en jij? en waar woon je? ik in Tilburg, brabant.

Zal voortzo wel weer overeenkomsten lezen hahahaha!
knuffel terug van ons!!

liefs sweety en Justin

Hoi hoi,

We hopen idd dat alles gewoon goed is met Damian`s oortje,maar we maken ons (nog)geen zorgen,bij 95%  van de baby`s  die de uitgebreidere test hebben gedaan is er niets aan de hand,dus we wachten gewoon af.Alles was goed met Justin?Is hij goed gegroeid?

De drukte bij ons valt reuze mee hoor,alle 8 kinderen zijn van mijn man en mij samen,dus niet uit een eerder huwelijk ofzo!
Ze wonen allemaal nog thuis,de oudste is 15,hoop dat hij toch nog een tijdje bij ons blijft wonen hoor hahaha.
We weten nog niet of we er nog een kindje bij willen,zien we over een tijdje wel weer,wie weet wat de toekomst ons zal brengen,eerst gaan we genieten van ons kleine mannetje.
En misschien beslist de natuur ook wel anders dat t niet meer lukt om zwanger te worden,zo snel wordt ik niet zwanger dus wie weet,ik ben er nu niet mee bezig,we zien wel,en jij?
Willen jullie er nog eentje bij?zoja willen jullie er zo weinig mogelijk leeftijdsverschil tussen hebben of wacht je nog liever een tijdje?
Nee werken doe ik niet,ik ben fulltime moeder en huisvrouw,ik wil wel gaan werken als Damian een jaartje ofzo is.
En jij?wat voor werk doe jij en hoeveel uur werk je?Ka me voorstellen dat je er nog geen zin in hebt,maar net wat je zegt als je eenmaal weer aan t werk bent dan is dat ook weer zo normaal.Alleen kan me voorstellen dat je erg zult moeten wennen aan het idee dat je kindje dan naar een oppas zal moeten,maar ook dat zal wennen!
Ik ben 35 jaar en kom uit Overijssel,Dalfsen,dat ligt dichtbij Zwolle in de buurt,

knuffel van ons

wow wat bijzonder 8 kids van dezelfde partner!! heel leuk joh! dat hoor je echt niet vaak meer! je was dan op je 20 ste zwanger van je eerste toch? speciaal hoor! En je typt dat je niet snel zwanger wordt??maar als ik het snel beetje uitreken ben je iedere 2 jaar zwanger geweest toch?? das toch best snel? of bedoel je wat anders? Nou ben benieuwd of jullie er nog een kindje bij willen!

Justin doet het erg goed, alleen de afgelopen 2 nachten minder...om de 1.5 uur wilde hij drinken en ik ben nu met bijvoeden met flesje begonnen, wel gekolfde melk...nu slaapt het echt beter, dus ik denk dat hij niet genoed voeding uit mijn borsten kreeg...heb ff de vragen voorgelegd aan mijn contact persoon van borstvoeding natuurlijk. Ben benieuwd. hij hoeft natuurlijk geen honger te leiden he!

hoe gaat het met Damian?? groeit hij ook goed en eet hij goed? ik ga vandaag voor het eerst weer boven slapen bij mijn man...hopelijk hoor ik mijn vent maar denk ut wel hahaha moederinstinct hopelijk...

succes weer en tot horens,

liefs sweety en Justin

Hoi hoi,

En hoe bevalt t om weer bij je man te slapen:)))))
Hoe gaat t met Justin?en met jou?

Met Damian gaat ales prima,hij drinkt goed,huilt nog steeds niet en snachts wordt hij 1 keer wakker,dus echt een voorbeeld ventje.
Hij ligt nu ook lekker in de kinderwagen te slapen,kan mammie effe achter de laptop hihihi.
Morgen komen ze voor de uitgebreidere gehoortest,dus dat wordt duimen,ik houd je op de hoogte!

knuffel van ons!

hahahaha lekker hoor, weer bij mijn man, heb ik toch wel gemist!!! met justin gaat het prima! ik geef hem 1 keer per dag een gekolfde fles van 125 cc en die tuttert hij zo naar binnen hoor!! meestal rond 23.00 geef ik die dan slaapt hij lekker lang...nl 4,5 uur!! dan geef ik om half 4 gewoon de borst en dan komt tie om 7 uur half 8 weer...goed te doen dus!! verder groeit hij als kool hahahha

en damian? groeit ook goed? en met de rest van de kids ook alles goed? spannend vandaag hoor, de gehoortest. ik duim voor jullie dat alles goed is!! hoor snel van je hoe het ging oke?

liefs sweety en justin

Hoi hoi,

Erg toevallig,maar Damian krijgt ook om elf uur laatste voeding,wordt ook om half 4 wakker en daarna rond 7uur half 8 weer.
Vandaag de gehoortest gehad en alles was goed,pffft wat een opluchting zeg!
Op zich gaat alles goed,alleen blijft de linkerborst af en toe een probleem en hij spuugt zo veel,ongelooflijk,zelfs nog een uur na de voeding.
Hoop dat dat snel een beetje minder wordt.
Voor de rest gaat alles erg goed,we genieten vollop van ons mannetje,maar ook daar weet jij alles van hahaha.

knuf van ons

hahahaha lang leven de overeenkomsten he!! alleen spugen dat doet justin gelukkig nooit! hopelijk gaat het snel beter met damian daarmee! wat fijn dat de gehoortest goed was zeg! was toch wel beetje spannend allemaal he! mijn man en ik hebben momenteel een beetje een discussiepunt hahaha hij wil justin gewoon laten huilen al hij wil slapen en ik wil hem oppakken en tegen me aanhouden zodat hij goed slaapt. nu proberen we allembij uit, maar ik ben dan echt op zolder ofoz want kan niet zo goed tegen als hij zo klagerig huilt...helaas had mijn man afgelopen nacht gelijk..justin ff laten krijsen echt heel zielig maar toen viel hij wel zelf in slaap...ben benieuwd...af en toe geef ik hem een speentje maar niet te vaak. ach ja, hij is pas 3 weken he komt goed.

nu zijn we ff de tuin aan het sproeien voor het droge weer....zo lekker eten en dan weer voeden. vandaag slaapt justin veel door het warme weer denk ik.

tot gauw weer!

liefs sweety en justin

Terug
Bovenaan