Voor Cee1971

Ha lieve Suus

Ben ik weer. Een heerlijke week achter de rug, lekker veel zon zee en strand en nu dus een heerlijk bruin velletje! De terugkomst was echter een vette domper: jawel weeeeeer ongesteld. Ik had eigenlijk ook geen goede hoop, maar toch is de teleurstelling wederom heel groot. Zaterdag dus ongi geworden en vandaag naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken en een echo te laten maken: nu gaan we serieus de MMM in.

Ik ben ook nog steeds somber. En mijn vriend reageert precies zoals die van jou: hij vindt dat ik  veeeeeeeel positiever moet zijn. Hij is gewoon relaxter: komt het nu niet, dan volgend jaar of zo. Maar die klok van mij tikt elke maand weer harder door; ik word zoooo ongeduldig. Hij snapt dat niet helemaal en soms levert dat wel de nodige spanningen op. Jammer is dat he.

Hoe is het nu met jou? Heb je nu dit weekend je 3e IUI gehad? Wel raar he, dat je overal zelf zo achteraan moet bellen. En dat nix vanzelf gaat. Maar ik heb ook wel het idee dat de fertiliteitspoli overuren draait. Zoveel vrouwen in de medische molen! !!! Ik moest vanochtend drie kwartier in de wacht hangen voordat ik de poli had bereikt en nu moet ik nog afwachten of ik vandaag uberhaupt voor de echo terecht kan.

Laten we maar hopen en blijven duimen dat het ons iets gaat opleveren, dan is alles de moeite waard.

Geniet van het mooie weer!!!!!!!!

Liefs, cee

Hoi bruin Ceetje!

Zo te lezen heb je een heerlijke vakantie gehad. Lekker hoor! Maar wat een domper weer die duivels, oh ik begrijp je zo goed. Ik hoop toch wel voor je dat die echo vandaag doorgaat, zoveel tijd hoeft dat toch niet te kosten? Ben weer benieuwd. Nu wordt het dus echt serieus allemaal. Ben je nog een paar dagen vrij of moet je weer aan het werk?

Bij mij loopt deze maand alles anders dan anders. Normaal gesproken heb ik op dag 12 of 13 de inseminatie. Maar deze ronde kreeg ik maar geen positieve ovulatietest. Net op het werk even naar het toilet gegaan en stiekem een testje gedaan. Pfff eindelijk positief. Dus morgen mag ik voor IUI 3. Ik krijg gelukkig niet die bullebak van de vorige keer.
Ook heb ik deze maand voor het eerst "last" van slijm. Nog nooit gezien! Dus dat is dus cervixslijm. Ik weet niet maar heb deze maand zo'n positief gevoel. We gaan er maar weer gewoon voor.
Gisteren zaten we lekker buiten en vloog er ineens een ooievaar vlak over ons heen... wij gelijk van "hier komen jij".

Niet somber zijn meis, het gaat echt goed komen. En je bent nu in goede handen, dus dat moet toch een keer goedkomen? (zegt zei die ook regelmatig somber is.. ha ha)

Succes met de mmm en ik wil alles weten!

Lieve groetjes van Suusje

Hai lieve Suus

Vasthouden dat positieve gevoel!!!!!!!!! Helemaal top dat je morgen weer opgaat voor IUI en dat je deze keer niet die vervelende bullebak hebt. En dan ook nog een ooievaar die overvliegt: duidelijker kunnen de voortekenen niet zijn hahaha. Ik ga weer heeel hard voor je meeduimen.

Ik ben net weer terug uit het ziekenhuis. Bloed laten prikken en dat moet ik weer laten doen een week voor mijn NOD. Dat zal 1 of 2 augustus zijn. De echo ging niet door. De dames en heren van de poli hebben zomerstop. Het is dus maar afwachten of het de volgende cyclus wel kan?!! Nu ja, heb ik weer!! Aan de andere kant is het goed zo. Met volle vaart de molen in vind ik toch ook wel een beetje eng. Ergens heb ik nog de hoop dat het spontaan gaat gebeuren zonder al teveel gedoe. Nu maar eerst horen of ik een goede eisprong heb en of het zaad van mijn mannetje nog in goede conditie is. En dan zien we volgende maand wel weer verder. De grootste dip is weer voorbij, ik ga nog lekker genieten van deze mooie dag en dan morgen weer aan het werk.......:(

Heeeel veeel succes morgen, zet 'm op!! Je eitje heeft de tijd genomen om goed te rijpen, haha - dus wie weet is driemaal scheepsrecht!

Liefs, cee

Hoi hardwerkende Ceetje,

Jammer dat je echo niet doorging, maar zo te lezen vind je het eigenlijk wel goed zo. Niet te rap die molen in. Nou, het kan mij niet snel genoeg gaan, ben nogal ongeduldigd.... maar heb nu wel geleerd dat het niet altijd gaat zoals je graag zou willen. Maar ik kan je me wel voorstellen hoor... jullie 1e kindje is toch ook niet via de MMM gegaan? Ach wie weet lukt het nog spontaan voordat je verder gaat in de MMM. Positief blijven denken... je hoort het zo vaak om je heen van die wilde verhalen... Nu maar afwachten wat er uit de onderzoeken komt.
Heb vanmorgen mijn 3e IUI gehad. Heel positief.... kwaliteit was veel beter als de vorige keer... veel zwemmers nu... perfecte timing en goed slijm. Een hele aardige arts deze keer die heel voorzichtig was en ook leuk mijn vriend erbij betrok. Daarna nog gesprek gehad over hoe nu verder. Maar wij mogen zelf alles aangeven. We mogen zoveel IUI's als we willen, nou dat heb ik nog nergens gehoord. Het geeft wel een relaxter gevoel moet ik eerlijk zeggen. Ik was nu echt aan het aftellen... nog 4 kansen....
Misschien gaan we volgende week lekker op vakantie als onze hond naar de buurtjes mag (hoor ik vandaag) en dan zou ik mijn NOD hebben in de vakantie, misschien ben ik er dan wat minder mee bezig.

Nou lieve Cee, ik hoop op allemaal positieve berichten van jouw kant!

Liefs Suusje

Hee Suusje

Pff door het warme weer heb ik vaak niet de puf om op het forum te kijken/schrijven. Maar nu dan toch even. Misschien ben je al op vakantie?!! Of ga je nog? Als het laatste het geval is, wens ik je bij deze een hele fijne vakantie toe.

Hoe voel je je nu, de laatse spannende wachtdagen zijn weer aangebroken.......Nog steeds een positief gevoel?!! Symptomen? Ben zo benieuwd... Misschien heb je zomaar een positieve test op je vakantie?!!

Bij ons zijn de klusdagen weer aangebroken. Pff, dat is met deze hitte niet nix. Ik ben deze maand toch maar weer gaan tempen (moet ook van de gyn) en in de weer met ov-testen. Zit nu op dag 11, maar nog geen teken van een (naderende)  eisprong. En dat terwijl ik meestal op dag 10 of 11 m'n eitje heb. Misschien ben ik deze maand ook weer later, net als jij! Ooooh, ik hoop zo dat het en keer gaat lukken! Als het deze maand (weer) niet raak is, moeten we wachten tot september. Want mijn mannetje zit precies in de vruchtbare week van augustus in het buitenland. Dat vooruitzicht vind ik zo ontzettend balen! Maar ff niet aan denken ...en heeeeeel hard hopen dat we nu succesvol zijn!

Nou meis, ik hoop dat je vakantie heerlijk ontspannen is en dat je met heel goed nieuws terugkeert!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!

Liefs, cee

Hai lieve Cee,

Nog even een mailtje voordat ik met vakantie ga. Morgen gaan we lekker weg.
Dus jij zit met dit weer in de klusdagen? pfff is in ieder geval goed voor de lijn... hi hi
Oh meid ik ga echt met je meehopen dat het succesvol is deze maand, wachten tot september is geen leuk vooruitzicht. Balen dat je mannetje in het buitenland zit tijdens je vruchtbare periode, maar je weet het niet.. je bent   nu ook wat later misschien komt het straks wel goed uit...of het is niet meer nodig natuurlijk.
Bij mij is er nog helemaal niets aan de hand. Heb donderdag mijn NOD en voor het eerst geen zere borsten... oh... het zou toch niet waar zijn? Dat zou de mooiste vakantie van mijn leven zijn, eerlijk waar! Maar ik moet niet te hard van stapel lopen. Mijn ei was ook laat dus misschien is mijn ongi ook wel laat. Het is wel iedere keer na de IUI zo geweest dat ik op dag 12 ongesteld werd. Dat zou zondag zijn. Mocht ik het zondag niet zijn ga ik maandag de 31e testen. (speciale dag voor mij)
Nou lieve Cee, we gaan er weer voor. Gewoon voor allebei een april baby!

Tot over ruim een week!

Veel liefs van Suusje

Hoi Ceetje,

Hoe gaat het met je? Zit je al in de buurt van je NOD? Hoeveel dagen is jouw cyclus?
Bij ons is IUI 3 weer mislukt. Was ruim 4 dagen overtijd en we begonnen al stiekem een beetje te fantaseren. Maar heel gek ik had een test meegenomen op vakantie maar durfde m niet te gebruiken. Misschien toch een voorgevoel? Het was wel heel erg raag voelde me anders dan anders, en deze menstruatie is ook anders dan anders..... begin toch een beetje te twijfelen of er "iets" geweest is.
Heb tranen met tuiten gehuild, zo nuchter als ik anders altijd ben....... ik was zo verdrietig en heb echt zoiets van.. dat gaat ons nooit gebeuren. Gisteren zijn we bij de moeder van mijn vriend geweest en hebben alles verteld waar we mee bezig zijn. Moet zeggen dat het enorm oplucht. Er worden altijd opmerkingen gemaakt enzo... misschien is het beter dat ze weten waar we mee bezig zijn. Ze werd emotioneel zag ik.... maar bleef ook positief.... Nou tot zover mijn update... ben wel benieuwd hoe het met jouw persoontje gaat.

Knuffel Suusje

Lieve  lieve Suus

Ik heb hard geduimd voor je en elke dag wel aan je gedacht, maar het heeft dus helaas niet mogen baten. Ik lees net dat je ondanks overtijd te zijn, helaas toch weer onaangenaam verrast bent door die verdomde rode duivels. Wat een domper zeg en dat nog wel op je vakantie!!! Ik kan me zooooo voorstellen dat je verdrietig was en misschien nog wel bent. Het kost zoveel energie om je dan weer op te laden voor de volgende ronde..... Laten we hopen dat de vierde ronde IUI dan toch eindelijk wel het geluk komt brengen! Heb je ondanks die verschrikkelijke domper toch nog wel een heerlijke vakantie gehad in Turkije? En een beetje kunnen genieten van het mooie weer en je mannetje?

Ik heb vandaag weer bloed laten prikken in het ziekenhuis (dag 21 van de cyclus). Dan gaan ze kijken of ik uberhaupt wel een eisprong heb gehad en of die van voldoende kwaliteit was. Volgens mijn templijst had ik m dit keer pas op dag 15, later dan normaal dus. Maar misschien was dat altijd al wel zo en is mijn periode tussen ovulatie en menstruatie korter dan 14 dagen. Ik ben er altijd vanuit gegaan dat ik een dag na een positieve ovulatietest m'n ei zou hebben, maar mijn templijst geeft nu drie dagen later aan. Huh?? Laten we maar afwachten. .. Ik ben zo moe van het analyseren en uitdenken wat het nu weer zal zijn. Ik heb dit keer overigens ook helemaal geen zere borsten, iets wat ik normaal altijd heb voor m'n NOD. Dat vind ik echt vreemd. Maar verder zegt m'n gevoel wederom dat het niet raak is en daar vertrouw ik toch het meeste op. Die symptomen zeggen niet zoveel, daar heb ik me al zo vaak door laten misleiden. Ik weet nog van m'n eerste zwangerschap dat mijn verstand continue zei dat het niet zo kon zijn, maar dat mijn gevoel juist zei van wel. Ik kan niet zo goed omschrijven wat dat gevoel dan was,een soort van vlinder in m'n buik, een raar gevoel. Verstandelijk kon het voor mijn gevoel niet, want we hadden die ronde - door omstandigheden - alleen op dag 8 van mijn cyclus geklust. En toch bleek het dus raak te zijn. Nu ben ik elke ronde weer op zoek naar dat gevoel, die bevestiging. En die heb ik tot op heden niet gehad.

M'n NOD zou eigenlijk 9 augustus zijn, maar nu ga ik vanwege die late eisprong uit van vrijdag de 11e of zaterdag de 12e. Nog een weekje wachten dus. Ik denk er weer veel te veel aan, het is gewoon niet meer uit m'n systeem te krijgen. Misschien dit keer zelfs wel meer dan anders omdat ik weet dat we volgende ronde geen kans maken. Mijn mannetje is dan 10 dagen weg, precies in de vruchtbare week. BALEN. Brr, nog maar ff niet aan denken....

Nou heel verhaal weer, sorry moest ff m'n ei kwijt.

Wanneer ga jij/ gaan jullie door voor de 4e IUI? Volgende week?

Knuffel terug, cee

Terug
Bovenaan