Voor Cee1971

Lieve Suus

Wat fijn om te lezen dat je gister een vriendelijke arts had waaraan je alles kon vragen. Ik kan me voorstellen dat het belangrijk is dat je gevoelens/vragen en onzekerheden serieus worden genomen. En nu is dus het vreselijke wachten weer aangebroken....... zit de wachtbank wel een beetje lekker? Hoe is je gevoel dit keer? Misschien maar niet teveel aan denken en allerlei leuke dingen gaan plannen! Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan.

Mijn mannetje reageerde vol ongeloof. Blij, maar ook nuchter hoor. Zoals mannen kunnen zijn. Die van mij moet echt 'wennen' en groeien in z'n vaderschap, dat had ie bij onze dochter ook. En hij is niet zo extravert en/of emotioneel.

Eigenlijk moeten we beiden nog een beetje bijkomen van dit nieuws. Dat klinkt gek he, maar we hadden het deze maand gewoon echt niet verwacht. Ik heb zelfs 2 weken terug nog enorm zitten janken omdat ik dacht dat we op de 'verkeerde' dagen hadden geklust (en dit tot groot ongenoegen van m'n mannetje, die vond mijn reactie wel heel erg overtrokken, hebben toen ook ruzie gemaakt). We hebben deze maand alleen op de dag van de positieve test geklust (en de dagen ervoor), daarna niet meer (mannetje was moe, pff) En volgens mij had ik m'n ovulatie pas twee of zelfs drie  dagen later, gezien m'n templijst.Maar goed, zo zie je maar weer, de natuur maakt rare sprongen!!!!!!!!!

Wanneer is nu je NOD? 29 augustus? Ik ga uiteraard weer hard voor je duimen, ze draaien nu al overuren

Lieve suus, tot snel

Cee

Liefs, cee

Lieve Cee,

Al een beetje bekomen? Jee, wat een verhaal over je ovulatieperiode.... zo zie je maar weer. Ben je al bij de huisarts geweest? Of hoeft dat niet? En wanneer is de eerste echo? En heb je zwangerschapskwaaltjes? Jeetje, wat een vragen weer allemaal.
Ik las op het andere forum dat je dochtertje een kadootje voor papa had, geweldig! Houden jullie het nog voor jezelf of gaan jullie het al voorzichtig vertellen?

Over mijn IUI heb ik eigenlijk geen gevoel. Gisteren zijn we in het fertiliteitsteam besproken en nu zeggen ze ineens weer dat ik gewoon 6x IUI mag doen. Daarna weer evalueren. Het zaad van mannetje was nu slecht. 9 miljoen schijnt verminderd vruchtbaar te zijn (wist ik niet). Ze willen dat nu eerst aanpakken en zeggen dat mijn vriend per direct moet stoppen met roken. Je begrijpt al dat ik in een lastig parket zit nu.
Hij vindt het onzin. Een paar maanden terug was het een super kwaliteit van 115 miljoen en toen rookte hij ook al. Hij heeft altijd gezegd dat hij zal stoppen met roken als er een baby komt. Ik push hem maar niet te erg nu, hem kennende gaat dit nog wel een keer gebeuren. Ik heb wel weer allerlei pillen voor hem gekocht. Ooit zat hij aan de zink en foliumzuur (had ik ergens gelezen) toen was het wel goed. Nu maar proberen, je weet nooit.
Nu 2 dagen na de inseminatie heb ik wel enorme zere tepels, niet normaal meer. Kan dat zijn omdat de eisprong er is? weet jij dat?
Mijn NOD is ergens tussen 26 augustus en 30 augustus. Als ik mijn cyclus aanhoud dan zou het de 26e zijn. Ik hou zelf nu maar 2 weken na de inseminatie aan en dat is inderdaad de 29e. We zullen wel zien, ik maak me nu eigenlijk nog niet zo druk maar dat komt vast volgende week wel weer.

Nou meis, hou me op de hoogte.

Liefs Suusje

Hee lieve Suus, ben ik weer 's

Heb het deze weken erg druk met werken, dus minder tijd om op het forum rond te neuzen helaas!! Met mij gaat alles goed. Nog steeds onwerkelijk hoor, dat ik zwanger ben. Het is nog lekker ons geheimpje en het lukt ons goed om het stil te houden. Zelfs tegen m'n ouders heb ik nog nix gezegd! Ik heb wel even gespeeld met de gedachte, maar ik wil liever de eerste echo afwachten. Daar heb ik overigens nog geen afspraak voor gemaakt, moet ik ook nog doen. Ik had vorige week echter geen fut, was veel misselijk en moe. Maar nu gaat het weer iets beter.

En hoe is het met jou dan? Nog een kleine week wachten he?? Oei oei de spannende dagen zijn weer aangebroken. Voel je al iets? Wat een verhaal trouwens, van die verminderde vruchtbaarheid. Ik weet wel dat roken van invloed is, maar eerlijk gezegd zou ik er niet al teveel waarde aan hechten. Ik ken zoveel (zwaar) rokende mannen die kindjes op de wereld hebben gezet! Ik denk dat het vooral een combinatie van factoren is. Je mannetje moet gewoon ook lekker in z'n vel zitten, dát is pas echt bevorderlijk voor de zaadcellen. Ik merkte aan mijn mannetje dat ie veel stress van z'n werk had en dat ie zich vaak niet fit voelde. Ik ben m twee maanden geleden ook zink-pillen gaan 'voeren' en nu in de vakantie had ie minder stress..... en zie daar:het resultaat. Dus vooral doen wat jij denkt dat goed is! Dat is het beste middel.

Ik ben overigens nu only-the-lonely. Mannetje is 10 dagen we ik draai overuren met het huishouden, de zorg voor de kleine en m'n werk. Dus ben ff minder op het forum te vinden.....maar ik hou je in de gaten hoor!! En ik heb al een kaarsje branden..........want viermaal is scheepsrecht!

Liefs, cee

Hoi eenzame Cee,

Trek je het een beetje zonder je mannetje? gelukkig voel je je wel wat beter.
Ik weet nog goed dat we het erover hadden... van over 2 maanden gaat mijn man naar het buitenland, net tijdens de vruchtbare dagen...balen.... En dan ben je "gewoon" lekker zwanger!

Wel grappig van die zinktabletten, sinds 2 weken zit mijn vriendje ook aan de zink. Dus wie weet.... Ik moet nog 2 nachtjes slapen tot mijn NOD..... maar ik verwacht er weer niets van. Mijn borsten doen al weer zeer. Ik weet ook niet of de meiden die PMS hebben ook zere borsten hebben als ze zwanger zijn. Ook temp ik sinds een tijdje, maar ik ben pas begonnen na de inseminatie. Kortom ik ben er weer iedere minuut van de dag mee bezig, en begin al weer aardig ongeduldig te worden. En vooral chagrijnig! Mijn vriend baalt op het moment een beetje van me geloof ik. Ik moet echt proberen om effe wat gezelliger te zijn.....
Brand je kaarsje nog? Ik hou je op de hoogte.

Liefs Suusje

Lieve Cee,

Hoe gaat het met je? Is je mannetje al thuis?
Ik heb besloten om met dit forum te gaan stoppen. Na weer een mislukte IUI poging, wil ik toch proberen om niet iedere keer op die zwanger worden sites te kijken. Ik wil gewoon weer die gezellige blije Suusje zijn die het samen met haar mannetje en hondje (Deense Dog) heel erg goed heeft. Ik zit 20x per dag op deze site en ook nog op babybrabbel en denk alleen maar aan baby's en zwanger worden.
Ik zou wel heel erg graag contact met jou willen houden. Misschien kunnen we mailen? Je moet je tot niets verplicht voelen hoor, als je het op dit forum wilt houden vind ik dat natuurlijk ok. Ik wil wel helemaal op de hoogte blijven hoe het met je gaat natuurlijk.
Ik hoor het wel van je.

Liefs Suusje
(suusje37@hotmail.com)

Lieve lieve suus

Ik open net het forum en zie meteen je berichtjes. De tranen staan in m'n ogen. Verdorie, waarom is het nu (weer) niet gelukt?????????!!!!!!!!!!!! Ik had het wederom zoooo gehoopt voor je, heb er de laatste dagen weer veel aan moeten denken. Kan me helemaal voorstellen dat je verdrietig bent. En ik denk ook dat je lekker moet doen wat je gevoel ingeeft! Als dat betekent dat je afstand neemt, van het-zwanger-worden en forum-en, dan kan ik dat alleen maar ondersteunen. Het gaat je vast helpen.

Ik ben blij dat je een e-mail adres achterlaat, want het lijkt me ook erg leuk om contact met elkaar te houden. Van al die maanden dat ik op dit forum te vinden was (kom er nu ook steeds minder.....) voelde ik meteen een bijzondere klik met je. Het lijkt me dan ook zonde om elkaar dan nu uit het oog te verliezen. Ik ga je zo meteen een mailtje sturen, dan heb je ook mijn adres...........

Sterkte,  hopelijk kom je snel uit je dip en kan je met volle moed de toekomst verder aan!

Lieve groet, cee

Terug
Bovenaan