Voor Cee1971

Hoi lieve Cee,

Bedankt voor je ontzettend lieve mailtje. Wat lief dat je aan me gedacht hebt!
Onze vakantie was toch nog heel erg lekker hoor. Iedere dag mooi weer, zon zee strand, heerlijk uit eten s'avonds en saampies was het echt top! Mijn mannetje was ook zo lief voor me.....

Hoe gaat het nu met jou? oh wat spannend je zit rond je NOD. Heb je nog steeds geen zere borsten? Maar iedere zwangerschap is anders toch? dus misschien heb je dit keer geen vlinder gevoel... oh ik hoop het toch zo voor je deze maand..... duim duim duim...

Wat gek trouwens dat je 3 dagen na je positieve ovulatietest pas je eisprong hebt, dus het hoeft helemaal niet zo te zijn dat het binnen 24 tot 36 uur plaatsvindt. Dat maakt mij ook zo onzeker, omdat de IUI altijd de dag na de positieve test is. Als het bij mij ook zo zou zijn, zou de timing niet goed zijn. Toch maar eens vragen om een inwendige echo.

Oh ja, ik moet nu weer beginnen met de ovulatietesten, dus IUI 4 is waarschijnlijk dit weekend of na het weekend.

Nou meis, ga je me op de hoogte houden?

Liefs Suusje

Ha Suus

Ik stuur je gezellig meteen een berichtje terug.... goed om te horen dat je vakantie ondanks alles toch heel lekker was. En nu alweer op voor de vierde IUI! Spannend weer zeg. Ik las in je antwoord op de topic van Indy dat je ook geen maand wil overslaan,... nou dat kan ik me helemaal voorstellen hoor. Elke maand minder is een maand gemist. enne we hebben haast he?!! Die klok tikt door....

Ik ben deze week werkelijk op van de spanning. Het lijkt me maar niet los te laten, zo erg heb ik het nog nooit gehad. Ik denk er bijna elk moment van de dag aan. Pffff wat is zwanger proberen te worden toch een enorme emotionele rollercoaster. Ik had gedacht dat het na 14 rondes toch wat minder zou worden.... nou niets is minder waar. Misschien komt het ook omdat ik deze maand voor het eerst serieus temp., dan word je er  bij het opstaan meteen aan herinnerd. DAt is ook de reden waarom ik niet eerder wilde tempen en alleen met ovulatietesten werkte. Maar nu moet het van de gyn., ... Ik weet natuurlijk niet zeker of mijn eitje pas drie dagen na de positieve ovulatietest is gesprongen. Dat blijft gissen. Ik vul mijn gegevens in op www.fertilityfriend.com en die geeft aan dat mijn eitje op dag 15 was, terwijl ik op dag 12 al positief testte. Maar ja, dat is ook maar een tabel. Het echte leven laat zich niet verpakken in testen en temperatuurtabellen. Maar als je zelf twijfelt over het juiste tijdstip van je IUI zou ik zeker de volgende keer vragen om een echo/follikelmeting. Ik heb van meerdere meiden gehoord/gelezen dat ze dat laten doen.

Morgen is mijn NOD, eindelijk. Dan is het de vraag wat het gaat worden dit keer. Ik durf niet eens te testen, mochten de duivels morgenvroeg nog niet gearriveerd zijn. Ik ben al zo vaak teleurgesteld.. Ik heb nog geen enkel symptoom wat er op zou kunnen duiden. Geen zere borsten, geen misselijkheid, niet extreem moe of zo. Ik voel me eigenlijk gewoon, maar wel zenuwachtig hahahahaha.

We zullen zien. Ik wens je in ieder geval weer veel succes met de IUI ergens (rondom) dit weekend (doen ze dat trouwens ook in het weekend? dat is wel fijn) Ik ga wederom heeeeeeeel hard voor je duimen!!!!!!!

Heel veel liefs, cee

Lieve Cee,

Laat me niet langer in spanning! en en en? Oh ik hoop het toch zo.......
en oh ja ... bij ons kan je gewoon in de weekenden komen voor IUI, mits je bij de eerste 3 stellen hoort..  ze doen er maximaal 3 op een dag. Dus morgen test ik gewoon al rond 08.15 uur en als die dan positief is ben ik misschien wel de eerste die belt morgen... wat een gedoe weer.
Ondertussen ga ik voor je duimen meis.... laat je het weten?

Liefs Suusje

Ik kijk wel 10x per dag hier of je iets positiefs te vertellen hebt..... Is geen bericht goed bericht? Of heb je er de balen van?
Ik ga zo eerst een kaarsje voor je branden.

Liefs Suusje

Hoi lieve suusje

Nou je hebt t misschien al gelezen...... maar het is zover hoor: ik ben echt zwanger!!!!! Ik kan het nog nauwelijks geloven. Sorry dat ik je zo lang in onzekerheid heb gehouden, haha. Echt lief dat je dit forum vaak bent komen checken. Maar ik durde gewoon niet te testen. Raar he. En dat terwijl ik al zo vaak en zoveel testen verbruikt heb. Toen ik zaterdag niet ongesteld werd kreeg ik eerlijk gezegd al wel een vermoeden, een soort van rust over me. We hadden ook het hele weekend bezoek en dus genoeg afleiding en heb ik het redelijk van me af kunnen zetten. Ook zondag wilde ik nog niet testen. Wel kreeg ik af en toe vlagen van misselijkheid en gingen mijn borsten opeens toch zeer doen (maar anders dan anders, nu een 'voller'   gevoel ipv gespannen). En toen wist ik het eigenlijk al.... maar durfde ik het nog niet te hopen.

Nou vanochtend nog steeds hoge temp en dus de stoute schoenen aangetrokken,..... bleek ik geen enkele test meer in huis te hebben?!!!!!. Heb ik nog tot 12 uur moeten wachten en toen als een gek naar de Etos gefietst,.... maar eind goed..al goed!!! M'n mannetje weet het nog geeneens, kun je nagaan. Ik ga m straks verrassen!

En hoe is het met jou? Had je dit weekend een positieve test en dus ook je IUI???? Ik hoop zo voor je dat je dan over 2 weken ook met positief nieuws mag komen,... ik ga wederom hard voor je duimen en kaarsen branden! !!!!! Want het helpt!!!!!!!!!!!

Ik blijf je volgen hoor! Alle liefs, cee

Cee!,

Tranen schieten in mijn ogen... echt waar! Wat moet dit een geweldig gevoel voor je zijn. Ik hoopte het al zo. Oh meis, helemaal te gek wat ben ik blij voor je.
Ik had dit weekend al zo'n voorgevoel, maar ik las maar niets   en vandaag had ik zoiets van... nou da's vast geen goed nieuws. Wel dus! Jee man... dus ik weet het nog eerder dan je mannetje? Weet je al hoe je het hem gaat vertellen?
Nu niet weggaan hoor, ik kan je nog niet missen!

Ik heb een verdrietig weekend achter de rug. Het zwanger worden zit me effe tot hier... Onzekerheid over die ovulatietesten.... Gisteren met mijn buuf en kindjes naar K3 geweest. Echt heel erg leuk maar ook zo confronterend. Allemaal moeders met leuke kinderen, ik had echt zoiets van  dat gaat mij nooit gebeuren. Maar gelukkig had ik vandaag een positieve ovulatietest en mag ik morgen voor IUI 4. 4x is toch scheepsrecht?
Ik wil zo graag samen met je zwangeren, lijkt me zo geweldig. Maar goed, wie weet komt het ooit nog eens op ons pad.
Je moet me wel op de hoogte houden hoor, ik wil alles weten.. hoe je je voelt en wat je volgende stap is en zo....

Nou, meis.... nogmaals van harte en lekker een feestje bouwen vanavond met je mannetje!

Heel veel liefs van Suusje

Ha lieve Suus

Vandaag ga je op voor je vierde IUI (of ben je inmiddels misschien al geweest??) Ik heb een kaarsje voor je branden hier, .......ik hoop toch zo dat dat een klein beetje helpt!!! Ik vind het rot om te lezen dat je zo'n verdrietig weekend hebt gehad en ik begrijp het ook helemaal. Het is niet nix he, dat zwanger proberen te worden. Het kan zo je hele leven beheersen. Overal zwangere dames, moeders met leuke kindjes en jij zit week in week uit in grote onzekerheid of je dit alles ooit nog gaat meemaken. Nou lieve Suus, dat gaat gebeuren hoor!!! Alleen wordt je geduld wel erg op de proef gesteld en soms voelt dat erg oneerlijk. Het is ook oneerlijk!   Maar er komt een dag, echt waar..... en ik hoop dat dat snel gaat gebeuren!  Enne .... er TEveel mee bezig zijn kan echt niet hoor. Ik geloof er sinds gister niet meer in. Als dat werkelijk van invloed is dan was ik nu niet zwanger geweest. Deze maand was werkelijk een rollercoaster van emoties (zie ook eerdere berichtjes) en ik ben ook zoo verdrietig geweest met de gedachte dat het misschien wel nooit meer zou lukken. Die gedachten had ik  halverwege m'n cyclus, toen ik verward  was door ovulatietesten en tempen.  En daarna hebben de gedachtes wel/niet, wel/niet me helemaal NIET meer losgelaten.... dussss

Hier, ik strooi wat geluksglitters, hopelijk helpen ze deze maand
En ja, viermaal is scheepsrecht!

Dikke knuf, cee  

Ceetje,

Wat ben je toch een lieverd! Bedankt voor je glitters en lieve woorden.
Precies op het moment dat jij mij mailde zat ik in het ziekenhuis.
Vandaag had ik een hele leuke spontane vrouwelijke arts. Eindelijk weer eens veel kunnen vragen gelukkig. Morgen wordt ik ook gebeld hoe we hierna nu verder gaan. Wel/geen hormonen, doorgaan met IUI's of IVF.
Het zaad van mannetje was weer niet optimaal. 9 miljoen, veel minder dan de vorige keer, maar nog wel genoeg om eventueel zwanger te worden. Ze weten niet waarom dit zo wisselt.
Ze kon mijn baarmoedermond niet vinden, dus het was nog een heel gedoe. Allemaal gesjor en gepor daar van binnen, maar het is voor het goede doel.
Vertel, vertel... hoe reageerde je mannetje? En voor de rest heb je het al aan anderen verteld? of houden jullie het nog even voor jullie saampies? En hoe voel je je?
Ik wil alles weten hoor!

Knuffel Suusje

Terug
Bovenaan