Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

Hoi dames,

Ik kon idd de topic ook al niet meer vinden. Het kan snel gaan.

Ik zit idd op de wachtbank. Ik merk nog niet echt veel, beetje rommelende maag. Maarja, dit weekend waar even wachten of er nog signalen bijkomen.

Spannend Daantje, testen op moederdag. Ik duim hard voor je dat het raak is. Heb je al bepaalde signalen?

Lies, hoe gaat het met je? Ben je alweer aan de klus? Laat je ons weten hoe het met je gaat?

Mamasita, is je ongi alweer voorbij? Op naar de volgende ronde. Wanneer heb je nu je ei en je NOD?

Ik heb verder niet veel te vertellen. Een druk weekend voor de boeg, maar wel allemaal leuke dingen. Verjaardag, personeelsdag en tenniscompetitie. En jullie?

Tot snel.

Liefs Winnie.

Nou ik heb een test gedaan en   zwanger ik kan het eigenlijk niet geloven en kan er al helemaal niet van genieten. Ik ben zo vreselijk bang dat het nu weer misgaat niet normaal meer.

Ik heb het ziekenhuis gebeld zoals afgesproken met mijn eigen gyn. Ik kreeg de dienstdoende gyn aan de lijn en die vond het allemaal maar onzin om die echo en die testen te doen, ik moest maar wachten tot maandag en dan nog maar eens bellen.
Terwijl mijn iegen gyn juist vond dat het zo belangrijk was om direct de eerste dag van mijn zwangerschap bloed af te nemen ed om bepaalde dingen uit te sluiten en te kunnen controleren. Deze "vriendelijke" meneer vond dit maar onzin.

Ik heb ook nog eens morgenochtend mijn sollicitatiegesprek dus ik zit echt in tweestrijd met mezelf.

van Een toch wel een beetje gelukkige Daan

Hoi Daantje,

Van Harte gefeliciteerd..

ik ben heel erg blij voor je.

Geniet maar van je zwangerschap . Dat doe ik ook, ik ben gelijk na mijn miskraam zwanger geworden en ben inmiddels 6 weken en 3 dagen.

De onzekerheid blijft dat het mis kan gaan, maar daar heb je geen vat op. dus gewoon genieten......

Groet,

Nora

hoi meidenn,

misschien vinden jullie het wel raar dat ik me zo ineens tussen jullie verhalen meng en eerlijk gezegd heb ik ook niet al jullie mails gelezen, maar ik kijk nog wel eens op het zwanger worden-forum omdat het bij ons zo lang geduurd heeft en ik hier toen ook al vaak keek. ik ben  wel eens  benieuwd hoe het met alle meiden hier gaat.

en toen zag ik net jullie topic en herkende jullie namen van het november 2007-forum. het klinkt misschien raar, maar ik denk nog best vaak aan jullie.
in die spannende eerste weken van mijn zwangerschap was ik net als ieder ander zo vreselijk bang voor een miskraam en het deed me dan ook verdriet dat voor een aantal van het forum die angst werkelijkheid werd. ik heb er echt nog vaak bij stilgestaan hoe akelig dat voor jullie moet zijn geweest en nog steeds is.  

ik wil jullie daarom  via deze weg dan ook nog een keer heel veel sterkte wensen en ik duim voor jullie dat jullie snel weer zwanger zijn en een gezond kindje krijgen!!!

hartelijke groeten,
*bijnaeenbaby*

Dank je wel meiden, lief dat jullie ook nog steeds aan ons denken.

Tot nu toe gaat alles nog goed en ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken e.d morgen hoor ik de uitslag.

Ik kan jullie alleen 3 weken niet op de hoogte houden want we hebben 3 weken vakantie en daar heb ik geen internet.

Ik hoop dat ik over 3 weken nog steeds postitef nieuws voor jullie heb.

Daantje

Lieve Daantje,

WOW WOW WOW WOW !!!

Super gefeliciteerd. Dit is echt te gek. Ik ben helemaal blij voor jou (en je man natuurlijk).
Ik kan helemaal begrijpen dat je er nog niet van kunt genieten. Volgens mij zou ik dat ook niet kunnen totdat ik de echo heb gezien of de uitslag van allerlei testen.
Ik hoop zo dat je goed nieuws krijgt (wat hebben ze nu eigenlijk voor een test gedaan) en dat je over enkele weken op de echo het hartje kan zien.
Ik kan het niet geloven! Echt super gaaf voor je.

Ik ben nu nog aan het wachten op mijn ongi, of eigenlijk helemaal niet als je begrijpt wat ik bedoel. Nog niets te bekennen hier.. . . . .

Had je al symptomen voordat je ging testen of was het echt een verrassing?

Houdt ons op de hoogte en ik hoop dat ik je snel zie op het januari 2008 forum.
Succes de komende weken en ik hoop dat je snel blij zult zijn.

Liefs, Winnie.

OOOOOOOOOHHHHHHHHHH Daaaaaaaaaaaaaaaaaantje

Ik ben zo blij voor je! Zo ontzettend blij!!!!!!!!!!
Ik keek speciaal vandaag om te zien of er van jou en winnie al nieuws was, en dit is gewoon fantastisch. Wij zitten in onze klusweek, en vanaf 20 mei op het wachtbankje. Mijn NOD is rond 2 juni, hangt ervan af wanneer mijn ei komt. Ik begrijp dat je nu naar het zwangerforum gaat, maar blijf je ook nog met ons hier op onze topic meepraten, want ik kan jullie echt niet meer missen hoor.
Nou knuffels en duizende kusjes en gelukwensen.
En nu hopen dat ook Winnie voor ons goed nieuws heeft, en dan ik en liesje nog.
En ik was ook blij te horen dat ons Noraatje al dadelijk terug zwanger was. Hopelijk hebben we snel dezelfde topic op het zwangerforum omdat we allemaal zwanger zijn.
Gooi eens glitters onze kant op.

Kusjes Sita

Terug
Bovenaan