Lieve dames,
Even bijpraten met jullie.
Ik heb zojuist toch maar getest omdat ik nu op dag 40 zit mijn cyclus en mijn temperatuurblaadje van Babybrabbel niet verder gaat. Ik was wel heel gespannen en had er geen goede hoop op. Ik heb zelfs mijn mannetje gevraagd de uitslag als eerste af te lezen omdat ik het niet durfde. Toen hij het aflas zag ik niets aan zijn gezicht. Maar toen hij het mij wilde laten zien zonder eerst de uitslag te zeggen wist ik eigenlijk genoeg. En ja hoor: IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een dikke vette + te zien. Het enige wat ik kon uitbrengen was: ik geloof het niet, ik geloof het niet. Ik ben nu 15 minuten later dit berichtje aan het typen en ik zit nog steeds te shaken.
Meiden, ik kan wel janken, zo blij ben ik. Maar toch die onzekerheid die in mijn hoofd omgaat. Zoals ik jullie laatst al liet weten heb ik nog steeds geen zwangerschapssignalen. Niet zoals ik die de eerste keer had in ieder geval.
Kunnen jullie me alsjeblieft gerust stellen.
Ik ga volgende week in ieder geval meteen de huisarts bellen en hopen dat ze snel voor mij een echo kan regelen.
Oh meiden, wat een onverwacht fijn weekend zal dit worden.
Liefs, Winnie.