voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

Supertje, ja ik vond het ook al vreemd dat ze geen echo's gingen maken. en gewoon zomaar een maand na de 50 mg 100 mg geven. misschien was die eisprong er ook wel met 50 mg? ik weet ook niet zo goed of ik daar nou wat van mag/kan zeggen.. ik moet 22 augustus terug komen want dan is het dag 35 van de cyclus.. maar zoals het er nu naar uit ziet zal ik dan nog niet ongesteld zijn... soms denk ik dat die eitjes wel groeien maar de eisprong gewoon niet plaats vind...
 
Daar moest ik ook pregnyl voorspuiten. Als het eitje groot genoeg was, spuit zetten en 36 uur later springt hij dan.
 
Haai Dames,

Toch hier maar eens berichtje schrijven. Eens zien of ik dit af en toe kan bijhouden.

Vanmorgen ongesteld geworden. Beetje balen deze keer vooral ook omdat ik gister en week daarvoor nieuws kreeg van twee dames die beide binnen 2 maand zwanger zijn geraakt. Kijk dat steekt toch even.. Maar nu kijk ik alweer positief naar de volgende ronde. We gaan ervoor!

Allen succes en hopen op een wonder, want dat is het!

Xx
 
Dank dames!

@PrinsesL Ah jammer vaak is t wat frustrerend als je degene bent die langer moet wachten maar goed te lezen dat je alweer positief bent! Het is inderdaad een wonder als t lukt en wonderen kosten nu eenmaal vaak tijd maar zijn t wachten meer dan waard als ze zich dan uiteindelijk voordoen:)
 
Hallo dames en welkom cares!
Wat een boel berichtjes na 3 dagen afwezigheid. Ik zat lekker een paar daagjes op de camping, maar met super slecht internet waardoor ik het forum niet kon bereiken.
Vandaag (vrijdag) dag 30. Vorige ronde werd ik vandaag ongesteld. Deze ronde niet.. Morgen een test..

Supertje, is er bij jou al verandering? Of nog steeds geen signalen?
 
Spannend tuinier! Ik duim voor je.
Fijn he PrinsesL, zo'n onbetrouwbare cyclus. Af en toe word je daar toch helemaal simpel van.
Nog een paar dagen vitanova79, hoop voor je dat er een naderende eisprong te zien is.
Cares ik zou toch om meer duidelijkheid vragen bij je gyn hoor.

hier nog geen enkel spoor van iets.
 
Hoi hoi ik meld me ook aan. Leuk een nieuwe dan kan ik na drie weken afwezig snel bijlezen. Nee hoor helemaal top idee. Lees al weer meer nieuwe mensen welkom allemaal!!!! We gaan allemaal voor hetzelfde.
Ik zit nu even bij te komen en tussen de rommel van drie weken vakantie. Heerlijk geweest alleen nu weer alles opruimen. En dat heb ik het liefst binnen een dag.
We hebben flink ons best gedaan in de vakantie. Ik ben erg benieuwd. Voel natuurlijk weer van alles. Ga me niet gek maken en afwachten.

Jeetje tuinier wel heel spannend. Breng je ons snel op de hoogte.

Renate
 
Lieve dames, vanmorgen een positieve test op dag 31. Ik kan `t helemaal nog niet geloven. Ik had zo ontzettend het gevoel dat ik ongesteld zou moeten worden, maar niet dus!! Ik heb een test gedaan van de Action, dus ik race zo naar de winkel om een fatsoenlijke op te halen en hopelijk heb ik dan hetzelfde nieuws :)
 
Terug
Bovenaan