voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

Ok.:) ik wil niet moeilijk doen ofzo...wilde t alleen maar minder confronterend maken voor jullie. Des te beter zo! :-D. Fijne dag!!!
 
Soms kun je ongemerkt een band opbouwen met mensen in een bepaald topic. Ik snap dat je daar dan graag wilt blijven hangen vitanova in plaats van overgaan naar een ander topic met mensen waar je misschien wat minder mee hebt. Je kan ook lekker meekletsen hier met de anderen zonder je zwangerschapskwaaltjes op tafel te leggen hier als dat heel storend is.Je doet absoluut niet moeilijk vitanova! Topics die je niet wilt lezen, kun je ook gewoon niet openen.
 
Denk dat we allebei hetzelfde bedoelden. 1 voor de zwangeren en 1 voor degenen die nog hopen zwanger te worden. Wil niet zeggen dat zwangeren niet meer welkom zijn hier natuurlijk. Ook steun is erg fijn. Eerlijk gezegd lees ik het andere kletstopic zelden meer. Zie alleen af en toe nieuwe op het nod-lijstje staan. Het is niet dat het me niet interesseert hoe het met de zwangeren gaat hoor. Maar meer een stukje zelfbescherming. Ik spiek af en toe bij de mamaclubs. Hoe echo's zijn gegaan ofzo.
 
RJAMM ik wil even zeggen dat ik aan je denk! Ik hoop zo ontzettend dat het allemaal gaat lukken en dat je je man kan overtuigen met wat moet en goed kan zijn. Liefss
 
@sollune dank je wel!!! Dat doet me echt goed.
Ik ga er de komende zes weken goed met hem over praten. En we komen er zeker uit.
Nogmaals heel erg bedankt!!!!
 
Hey Renate,....je man is weer lekker thuis of niet?!:)
Heb het fijn samen en geniet lekker ...dat hebben jullie wel weer verdiend na zo'n lange tijd apart.
Ik hoop dat jij en je man samen de volgende stap kunnen gaan zetten en duim voor jullie.
 
Terug
Bovenaan