A
Anoniem
Guest
Wel dubbel hè, aan 1 kant is het niet leuk om met zieke kids thuis te zitten, maar ad andere kant is het ook weer niet leuk om te gaan werken als ze ziek zijn. Dat belooft zekers wat als je de hele zwangerschap zo'n hongergevoel blijft houden , ach het gaat er als het goed is ook wel weer af. Ik had na beide zwangerschappen met 3 Ã 4 wkn m'n eigen kleren weer aan, m'n buik is wel nooit meer superstrak geworden, maar ja 't kan erger. Wie weet is 't dit keer een meisje bij jullie?? Ik hoorde vandaag een verhaal van een oud buurmeisje van me. Ze wist dus niet dat ze zwanger was. Ze had vorige week zondag nog gewerkt. Maandags dacht ze buikgriep te hebben, maar omdat ze zo'n pijn in haar buik had toch maar ff richting huisarts. Deze heeft haar naar het ziekenhuis gestuurd met de mededeling dat ze ging bevallen. Daar aangekomen had ze inmiddels 10 cm ontsluiting en na een 1/2 uur bevallen van een jongetje. Ze was wel de hele zwangerschap ongi geweest. Kun jij je hier wat bij voorstellen? Ik niet! Lijkt me ook helemaal niet leuk zo, je gaat naar de huisarts en een uur later heb je een kindje , niks babyspulletjes kopen, niks samen toeleven naar het moment dat je papa en mama wordt, lijkt me ècht heel vreemd.
Ga ff m'n kleine meissie uit bed halen, tot later!
Ga ff m'n kleine meissie uit bed halen, tot later!