Hai,
Volgens mij heb ik echt last van zwangerschapsdementie, ik was in de veronderstelling dat ik al gereageerd had en zat te wachten op een berichtje van jou. En nu kom ik er dus achter dat ik dus niet gereageerd had, onze oudste zou zeggen: lekker handig!
Ben jij inmiddels al bij de gyn geweest? Ik heb een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo en die staat dus nu gepland op 24-9, kon niet eerder, maar ik ben dan dus 21,5 week. Ik vind het wel een beetje laat, aangezien wij ook in die periode de pretecho wilden laten maken.
Nou hier is deze week de school weer begonnen en nu moeten we weer in het ritme zien te komen. Valt me wel tegen, ik kon de dinsdag en de woensdagochtend het nog rustig aan doen, maar ja nu is 't dus ook op deze dagen vroeg opstaan. Voor jou is de vakantie ook bijna ten einde, maar ja ook jouw verlof is al in zicht. Hoeveel weken moet jij nog werken na de vakantie en neem jij 16 weken verlof, of knoop je er nog verlof achteraan. Ik heb onze uk opgegeven voor de crèche en als gewenste ingangsdatum 19 mei aangegeven. Dan heb ik na m'n verlof nog een kleine maand vakantie/onbetaald verlof, vind ik ook wel lekker moet ik zeggen.
Moet jij overigens die spulletjes aanschaffen (commode/maxicosi e.d.) omdat jij ze niet meer hebt, of zijn ze aan vervanging toe? Wij hoeven voor de baby eigenlijk geen grote dingen meer aan te schaffen, alleen beddegoed als 't een jongetje is, want 't is hier alleen maar roze beddegoed, en natuurlijk kleertjes. Maar ja, wie weet is 't wel weer een meisje.
Nou verder nog een drukke week voor de boeg. Vanaaf nog verjaardag, daar heb ik dus totaal geen zin in. Vrijdagavond uit eten met collega's en partners van m'n man en zaterdagavond feest. Je snapt al wel dat ik de nodige slaap tekort kom!
Nou ik ga de babyfoon richting de buurtjes brengen en zo vertrekken richting de verjaardag.
Doegie en tot gauw!