Voor het eerst Clomid

Weinig tijd, reageer ff alleen op Line app gedeelte. Als je de line app download kan een van ons een groep aanmaken. En de anderen sturen dan een verzoek om lid te worden geloof ik. Maar dat zou ik bij genoeg interesse nog ff na kunnen vragen in de groep waar ik daar nu al in zit. Werkt net als een groepsapp bij whatsapp dus veel makkelijker bijhouden en reageren. Leer je elkaar ook echt wat kennen enzo. Leuk vind ik. 
Echo vanmorgen was weer niks geen eitjes. Nu ivm vakantie stoppen met prikken en pas over twee weken weer uitgangsecho voor nieuwe ronde. Ben er echt ff helemaal klaar mee vandaag, shit zooi :( 
Gr imor

He meiden,
@deborah als je een dik slijmvlies had bekend dit nog niet dat je ook een eisprong hebt gehad. Je lichaam is wel bezig om je lichaam klaar te maken voor een innesteling maar het hoeft niet zo te zijn dat je ook daadwerkelijk een eisprong hebt gehad. Er zijn ook vrouwen die een dun slijmvlies hebben en ook gewoon een eisprong maar dan wordt de innesteling lastiger. Maar als je wil testen zou ik dat zeker pas doen 2 weken na de vermoedelijke eisprong. Hopelijk heb je te vroeg getest en heb je eind van de week wel een positieve test! Ik heb net de line app gedownload, maar ik kan de groep niet vinden. Ik ken deze app ook niet dus waarschijnlijk zoek ik verkeerd...
@imor dat meen je niet weer niets te zien, wat ontzettend balen zeg! wat dat betrefd zitten wij wel in het zelfde schuitje. Ik heb volgende week weer een uitgangsecho om te kijken of de cyste weg is en of ik een nieuwe ronde mag beginnen met prikken. Als ik mag beginnen met een nieuwe ronde kan dat overigens ook pas weer een aantal weken later omdat ik begin oktober op vakantie ga. Wel heerlijk natuurlijk om er even tussenuit te zijn en je gedachten te verzetten maar ja de timing is niet zo handig. Wanneer ga jij op vakantie? Of bedoel je de vakantie van de kliniek waar jij bij zit?
X Sara

@ debbje, ik weet nu ook niet hoe ik bij de groep moet komen.. misschien via username uitnodigen? 
@sara Ja inderdaad, lopen we wat gelijk op. Vervelend he!! Steeds wachten wachten. Nee, wij gaan zelf op vakantie, 10 dagen naar Bodrum. All in dus ff lekker relaxen :).
Ook wel fijn dat ik er in die periode ook er helemaal niet mee bezig hoeft te zijn. Gisteren was wel echt ff een k*tdag gewoon. Maar goed, we gaan weer door. 

Hi Deborah,
Ik zou testen op 2 weken + 1 dag na eventuele eisprong. Eventueel kan je met de kruidvat early een paar dagen daarvoor testen, maar ik doe dat zelf liever niet (word ik alleen maar onzeker van). Voel je je nog steeds hetzelfde? 
Succes!

Ja lieve meiden wanneer is dan m'n eventuele eisprong geweest?  Ik heb nog steeds pijnlijke borsten wordt der echt moe van en een beetje verdrietig.  Eergisteren zoveel pijn gehad tijdens gemeenschap en ik dacht het wordt wel minder maar dat werd het gewoon niet.  Wat voelde ik me slecht zeg en het erge het houdt nooit op ?
Mijn naam is Deborah op line. 
Imor:  fijne vakantie! 
Sara : hopelijk is je cyste weg! En kan je lekker gaan genieten van je vakantie. 
Ik.hou jullie op de hoogte x 

Hoi Deborah,
Ik weet niet zoveel van de dikte van het baarmoederslijmvlies en de fase van de cyclus, het enige wat ik weet is dat het rond de eisprong iets dikker wordt, maar geen idee vanaf wanneer en tot wanneer etc. Jammer dat ze niet meteen even hebben gekeken of er een grote follikel zat ;)
Ik snap dat het heel verwarrend en spannend is nu. Heb je onlangs nog een zwangerschapstest gedaan? Wellicht toch de gynaecoloog bellen, als ze dit verhaal horen kunnen ze misschien iets voor je doen?
Ik zit trouwens niet op de app en ik heb geen facebook, vandaar dat ik hier blijf reageren :)

Rozie ik heb ze vandaag gesproken moet morgenochtend testen. Ik heb zondagmiddag ook getest toen was die negatief. En ze zagen bij de echo geen grote eitjes.

Mijn gebruikersnaam is :Debje94

Terug
Bovenaan