Voor het eerst Clomid

Hoi Rebecca,
de eerste echo en 12 weken echo heb ik bij de gyn gehad, daarna gewoon bij een verloskundige onder controle en als ik wil mag ik gewoon thuis bevallen maar wij kiezen voor poliklinisch, en als dat allemaal goed gaat is het ook gewoon met een verloskundige erbij

Hoi Rebecca,
Ook wij hebben de controles gewoon bij de verloskundige. Degene waar ik zit is wel aangesloten bij het ziekenhuis waar ik ben geweest. In het maandelijkse overleg tussen hen word ik wel besproken. 

Iedereen bedankt voor de reacties!
@RebeccaSamentha ik heb geen premolut gekregen omdat ik wss binnen een antal dagen ongesteld word. Als ik naar me temperatuur kijk heb ik als het goed is 14 dagen geleden eisprong gehad (zie ik niet altijd terug hoor maar deze was wel duidelijk) en door de donkere/zwarte vloei weet ik het bijna zeker;). Ik heb dus wel eisprongen en word om de 2 maanden ongesteld maar helaas zien we met het temperaturen de eisprong vaak te laat of hij was niet duodelijk. De gyn had echr helemaal niks over de bijwerkingen verteld, ik schrok nogal toen ik de bijsluiter las! 
@Janet B gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb nu idd 50 mg en moet op de 21e dag prikken en de 28e dag word ik gebeld door de gyn. De informatie was allemaal zoveel maar volgens mij gaat ze dan vertellen of ik een eisprong heb gehad en of de 50 mg voldoende was .Hopelijk is het gelijk een treffer en zijn we al zwanger ;). Maar anders mag ik gelijk de 2e ronde ophogen naar 100 mg 

Hier nog 1 met pcos.
Bij mij bij ronde 3 was ik zwanger ((met 150mg toen sloeg het pas aan,dus de 1e ronde van de 150mg )). Goede zwangerschap gehad en inmiddels al een peuter van 1,5jaar.
Ik weet nog dat ik best veel echos had, ze woude me telkens terug zien tot ze percies konden zeggen wanneer ik een eisprong zou krijgen. 

Heel veel succes dames!

Hier nog 1 met pcos. Bij mij bij ronde 3 was ik zwanger ((met 150mg toen sloeg het pas aan,dus de 1e ronde van de 150mg )). Goede zwangerschap gehad en inmiddels al een peuter van 1,5jaar. Ik weet nog dat ik best veel echos had, ze woude me telkens terug zien tot ze percies konden zeggen wanneer ik een eisprong zou krijgen.    Heel veel succes dames!

Hoi! Er is bij mij niet officieel vastgesteld dat ik pcos heb, al hang ik aan het randje en is/was mijn cyclus heel erg onregelmatig. Ook wij zijn in de vruchtbaarheidskliniek beland. Manlief is gecheckt en alles gelukkig goed! Ik ben begonnen met clomid 50 gram. Kreeg netjes een eisprong, maar nog geen zwangerschap. Nu voor de 6de keer geslikt, en ik verwacht vandaag mijn NOD dag...dus erg spannend. Ik heb helemaal nergens last van. Enkel naar mijn idee meer trek...maar hoeft er niks te maken te hebben.  Ik wens jullie allemaal super veel succes!!

Vandaag eerste tablet genomen. Ben heel erg benieuwd. Fijn ook dat het mogelijk is geen bijwerkingen te hebben!

hoi 
hier ook de diagnose. In september gestart met clomid 50 mg en na de 2de ronde Zwanger! 
ik heb zelf eigenlijk geen nare ervaringen ervaren met clomid. 
heel succes dames en het komt goed!! 

liefsss claudia 

Terug
Bovenaan