Voor het eerst Clomid

Ik heb wel een echo gehad voor de diagnose maar deze eerste ronde inderdaad geen echo.

klopt temperatuur is niet betrouwbaar maar ben al eens aan de slag geweest met ovulatietesten en daar werd ik helemaal niet veel wijzer van want ze waren altijd positief! Ik testte 's middags als ik thuis kwam om half 6, op mijn werk is het te lastig. maar test was altijd een licht streepje of donkerder dus heb daar niet echt wat aan gehad. die waren van de KV overigens

Ik moet op dag 21 van mijn cyclus prikken, dat is in dit geval 20 december. 28 december wordt ik gebeld door de gyno met de uitslag.

Als de clomid nu aanslaat zou ik 27e mijn NOD moeten hebben. maar als de gyno aangeeft dat ik een eisprong heb gehad dan zou het zomaar raak kunnen zijn he :)

succes alvast volgende week!

Het is en blijft spannend allemaal he.
Die van de KV heb ik nog nooit geprobeerd. Ik heb wel eens eerder ovulatietesten gebruikt, maar dat was nog voor mn diagnose, dus dat hielp niet zoveel haha. Beetje hetzelfde als wat jij nu omschrijft. 
Ik las ook (tijdens een van de vele Google zoektochten xD) dat je op basis van je afscheiding zou kunnen bepalen of je wel/niet vruchtbaar bent.. Maar eerlijk gezegd, bracht dat ook niet de wijsheid waarop ik hoopte haha. Misschien jij wel?
Jij in ieder geval ook heeeeeel veel succes. Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen! 

Hallo dames!
ik ben nieuw hier, en al flink op dit forum zitten snuffelen.
vandaag ben ik begonnen met de 1e kuur clomid. Ik weet al jaren dat ik Pcos heb. In april van dit jaar hebben we besloten om ervoor te gaan. In eerste instantie hebben we het gewoon zo geprobeerd omdat we het graag zelf wilden doen. Helaas is dat voor ons echt niet mogelijk. Maar nu dus aan de 1e kuur begonnen. Spannend natuurlijk of het aan gaat slaan met 50mg. Hebben jullie allemaal veel last gehad van bijwerkingen? En zo ja begon dit direct de 1e dag of pas wat later? Ieder lijf is natuurlijk anders maar ben wel heel benieuwd. 

Ik ben in mei gestart met Clomid,vanwege pcos. Ik kreeg hierdoor een hele regelmatige cyclus en een goede eisprong. Uiteindelijk tijdens de 6e ronde ben ik zwanger geworden.
Ik heb wel last van bijwerkingen gehad, zoals puistjes, opvliegers en soms zeer emotioneel. Dit ging met pieken en dalen. Het ene moment had ik namelijk nergens last van en het andere moment voelde ik alles tegelijk. Ook voelde ik sinds de start van clomid mijn eisprong. Die heb ik daarvoor nooit gevoeld.
Maar.... Om het verhaal af te ronden... Met clomid kun je zeker een succesverhaal krijgen. Ik ben nu inmiddels 15 weken zwanger, dus stay positive. Ook al is dat soms moeilijk... 

Ook bij mij is pcos vastgesteld. Ik ben begonnen met 50 mg en kreeg om de paar dagen een inwendige echo om te kijken of er groei te zien was van de eitjes. Helaas geen resultaat op de 50 mg dus toen begonnen met 100 mg. Ik had weinig last van bijwerkingen op de 50 mg. Verder met de 100 mg, om de paar dagen een echo en gelukkig  sloeg deze dosis goed aan en kreeg ik een eisprong. Bloed laten prikken daarna en het was een goede eisprong. Toen mocht ik zelfstandig doorgaan met de 100 mg. Ik had weer een regelmatige cyclus, heel fijn! Wel iets langer, rond de 34/35 dagen. 
Had op de 100 mg wel iets last van bijwerkingen maar het viel me mee.
Heb zelf ovulatietesten vd Action gebruikt en gelet op afscheiding want ook daar kun je aan merken dat je vruchtbare dagen eraan komeb.
Heb in totaal 7x Clomid gebruikt (1x 50 mg, 6x 100 mg) en toen was ik zwanger. Heb terwijl ik dit schrijf mijn dochtertje van 3,5 mnd bij me liggen en we zijn dolblij met haar!
We zijn dankbaar dat de clomid aansloeg en we nu ouders zijn van een prachtige dochter. 
Dus geef de moed niet op, ook met pcos kun
je zwanger raken. 

Succes!!

Vandaag positief getest!!! Doodeng! Waanzinnig! Pril!
maar ben ontzettend blij!

dit was pas mn tweede ronde, dus blijkbaar kan het snel gaan :D.

succes allen! Hopelijk gaat het net zo snel als bij mij!

Ik ben morgen officieel 1 dag over tijd met mijn derde ronde clomid!! Dus duimen dat het niet doorbreekt vanacht en dan morgenvroeg testen! Aaaah spannend!!!!! 

Mellow, gefeliciteerd!!! 

Mellow! gefeliciteerd meid!
ik moet morgen bloed laten prikken maar ik heb aan mijn temperatuur niks kunnen zien dus ben bang dat ik geen eisprong heb gehad. wel last gehad van opvliegers. deze begonnen vanaf dag 7 (dag na laatste tabblet clomid) en hebben geduurd tot dag 18. verder niet echt bijwerkingen. (puistjes had ik al van de PCOS zelf ;) )

Terug
Bovenaan