voor het eerst zwanger en ouder dan 35 jaar

Hoi meiden,

Hè, balen zeg Monika..!!! Tja...hier nog 1 die baalt, vanochtend ook weer negatief getest en ik voelde me ook echt zwanger...wat kan je lichaam je toch voor de gek houden, niet fijn! Dus ik zal ook wel een lange cyclus hebben dit keer en eerdaags ongesteld worden.
Op naar de volgende ronde denk ik, de 4e en bij jullie?

Groetjes,
Angel

Hoi Monika,

Hè, jammer zeg! Ik heb  het zelf ook een paar keer gehad, dat ik echt dacht zwanger te zijn maar toch ongesteld werd. Maar nogmaals, misschien is het dan ook wel (hetzij heel kort) zo geweest. Stel dat het doorzet, hoelang is je cyclus dan dit keer geweest? Je zei dat je vrij regelmatig was op 26/27 dagen. Zelf zit ik tussen de 23-27 dagen, maar mijn ovulatiemoment is vrijwel hetzelfde gebleven op ca. dag 12.

Maar goed, keep up the good work! We gaan gewoon door en het zal echt wel lukken voor de 35+-dames! Ik zie geen enkele reden waarom niet.

Groetjes
Marjon

Dank jullie wel voor jullie reacties. Doet me goed. Inderaad moeten we positief blijven. Als het doorzet en daar lijkt het wel op, dan is het weer precies op het schema van 26 dagen. Ik ben in maart gestopt met de pil en dit zou de eerste (bijna) officiele ronde zijn geweest. Dan mag ik natuurlijk niet zeuren, natuurlijk, maar ik had gevoel dat er zoveel tekenen in mij en om mij heen waren dat het deze maand "gelijk" raak zou zijn... Of het moet allemaal zo raar gelopen zijn dat ik deze keer ineens pas op de 22e (de17e dag) mijn eisprong gehad zou moeten hebben en dat dit de innestelingsbloeding is. Maar ik hoop er maar niet meer op...

Hai,

Ben er even een paar dagen niet geweest omdat ik ook ongi geworden ben en dan niet zo heel zin heb in het forum, helaas is dit voor mij al de 20ste!!!!  ronde.

Wordt wel een keer tijd om zwanger te worden vind ik, duurt al lang genoeg. Maar goed.... de natuur heb je niet in de hand.

Veel liefs
Nataly

Monika, tja..dat zou ook nog kunnen, innestelingsbloeding, even afwachten of je ongi echt goed doorzet.

Nataly, snap dat je baalt, het duurt inderdaad wel erg lang bij jullie. Slik je Clomid?
Heb wel goeie resultaten gehoord hiervan van een paar meiden die ik ken.

Ik ben nog steeds niet ongi...maar het zal wel komen, m'n vriend vroeg zich af of ik niet te vroeg getest heb. Dat hoor je weleens dat het HCG gehalte dan nog te laag is, maar ik reken er ook niet meer op hoor.

Nou, meiden, we gaan vol goeie moed verder. Het komt goed!

groetjes,
Angel

Leuke (en informatieve) site:

www.mothersover40.com

Kennen jullie 'm?

Groetjes,
Marjon

Hi MP40, grappige site. Heb ik ook in de favorieten gezet. Angel, het is helaas niet bij afscheiding gebleven, maar een echte ongi geworden... Door naar de volgende ronde...

Hoi meiden,

Nou...bij mij nog steeds geen ongi te bekennen, nog steeds pijnlijke borsten.
Denk dat het een lange cyclus wordt of misschien toch wel zwanger?!
Pfff...wachten...wachten...wachten. Twijfelen of ik wel of geen wijntje zal nemen etc!!
Misschien ga ik vrijdag wel weer testen, vind dit ook niks.
Dit is dag 29, m'n eerdere cyclussen waren 25 en 26 dagen.

Hoe gaat het met jullie?

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan