voor het eerst zwanger en ouder dan 35 jaar

Hoi Angel,

Waarom tot vrijdag wachten met testen? Zelf dook ik ook ineens naar een cyclus van 25 en zelfs een keer 27 dagen, terwijl ik daarvoor altijd op 23 dagen zat. Dus het kan in jouw geval ook  een langere cyclus zijn, maar het kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben

Ik zou zelf al veel eerder getest hebben. Ben je niet ontzettend nieuwsgierig of je zwanger bent dan ??

Groetjes
Marjon

Oh sorry Angel,

ik zie net dat je al wel eerder hebt getest ..

Zelf zit in aan het eind van mijn menstruatie, dus vanaf dit weekend weer klussen !

Monika, hoe is het met jou?

Groetjes,
Marjon

Hoi Marjon,

Ik heb er al 2 testen doorheen gejaagd...zaterdagavond en gisterochtend...negatief, dus ik denk dat het een lange cyclus wordt, maar heb toch nog een beetje hoop, ze zeggen dat je HCG-gehalte na 3 dagen weer meer wordt, dus daarom dacht ik vrijdag maar weer te gaan testen als ik niet ongesteld bent geworden.
Hoe lang ben jij al bezig, het is mijn 3e ronde.

Groetjes,
Angel

Hi Angel,

wij zijn voor de tweede bezig nu. Sinds ongeveer half  maart, zo'n 4 en een  halve maand dus. Bij onze eerste was ik na 3 maanden zwanger. Ik tel niet echt in rondes, geeft nogal een vertekend beeld met mijn korte cyclus. Beetje overdreven maar als ik in ronde 8 zit, ben ik misschien net zo lang bezig als iemand met een lange cyclus in ronde 3. Vandaar ..

Groetjes,
Marjon

Hoi Marjon,

Wij zijn ook voor de 2e bezig!
Bij m'n dochter duurde het ongeveer 9 maanden voordat ik zwanger was, dus eigenlijk reken ik nu ook niet erop dat het sneller zal gaan, maar ja, je weet maar nooit.

Jij weer bijna in de klusperiode! Veel plezier

Groetjes,
Angel

Hi Marjon, ik ben dus wel gewoon ongesteld geworden. Ik was er gisteren errug verdrietig over en ook boos. Omdat ik zo het gevoel had, maar ja, het hoort er bij, he?  Wat kun je jezelf gek maken... Nog steeds kan ik het niet laten om te blijven hopen, zelfs over deze ronde nog. Maar dat is echt onzin. Gewoon weer opnieuw beginnen, ik heb  het boek Zwanger worden van Mariel Croon besteld bij bol.com. Om er toch weer meer in te verdiepen, samen met mijn vriend. Ik had zo'n mooi plaatje in mijn hoofd, in juli zwanger, in het najaar als freelancer nog een mooi project binnenhalen en dan de eerste drie maanden van 2008 alleen maar met zwanger zijn bezighouden. Dat project is wel gelukt gisteren, een mooie klus voor 4 dagen in de week tegen een mooi tarief, gedurende minimaal 3 maanden. Dus het was blijdschap en verdriet tegelijk...

Ja, Monika, je kan jezelf inderdaad gek maken...pff..weet er alles van. Ik heb ook nog steeds hoop omdat ik nog niet ongesteld ben geworden.
Is trouwens een goed boek, heb het ook en heb het onlangs weer helemaal doorgelezen. Mooi dat je dat project binnen hebt gehaald, dat is dan nog wat positiefs!

Wietske, hoe gaat het met jou?

Groetjes,
Angel

Hoi Monika,

Gefeliciteerd met het binnenhalen van het project!
Wat doe je precies als freelancer?

Groetjes
Marjon

Terug
Bovenaan