Voor het eerst zwanger worden!

Goedemorgen allemaal! 
Lisap gefeliciteerd!! Super zeg! Geniet er van

je leest inderdaad heel veel positieve dingen over foliumzuur en extra kan nooit kwaad nee! Toch maar rap naar de Kruidvat ;) 
ik drink niet en heb ik eigenlijk ook nooit gedaan, daardoor word je losser en ben ik bang dat m’n rug de ‘grens’ minder goed aanvoelt. (Is me al eens gebeurt en toen lag ik in het ziekenhuis) maar ach vanaf mijn 18e drink ik al niet meer en ik ben ook heel gezellig zonder drank haha! 
Moeite met eten ga ik wel heel erg krijgen.... de carpaccio ja maar de sushi vind ik nog veel erger!! Heb toen ik in mijn vorige week gewoon sushi gegeten hoor ik stop pas als ik weet dat ik zwanger ben! 

O ik ben wel gestop met roken in augustus! Duurt toch heel lang voor alles uit je lichaam is, nu zal nog niet alles er uit zijn maar mijn bloeddruk en longinhoud zijn wel veel beter geworden. 

@ Noel: Oja sushi haha nog zo iets. Heb ik afgelopen zondag ook nog gehad. Knap dat je bent gestopt met roken! Hoe zit het met jullie mannen? Drinken/ roken die ?

Mijn vriend die drinkt er heeel soms eens eentje. Hij rookt nog wel steeds, gelukkig poetst die eerst z’n tanden voordat hij mij een kus geeft. Nu je gestopt bent met roken merk je ineens hoe goor het eigenlijk is! 

@ Noel Ik vind roken inderdaad ook heel smerig ( sorry) Ik en mijn man hebben het nooit gedaan en daar ben ik heel blij mee. Fijn dat je vriend er wel rekening mee houdt!
Wat voor werk doen jullie? Ik werk zelf in de ouderenzorg, dus onregelmatig en mijn man werkt ook onregelmatig. Dus dat wordt nog wel even zoeken hoe we opvang gaan regelen mocht het ons gegund zijn om zwanger te worden. Weten jullie al hoe jullie dit gaan doen? 

Ik werk 4 dagen, waarvan 1 dag in het weekend en mijn vriend werkt 5 dagen en is het weekend vrij. Mijn schoonmoeder wil hopelijk 1 dag oppassen (doet ze ook bij mijn neefje en nichtje) en de andere 2 dagen zullen we gebruik maken van het kinderdagverblijf. Ik hoef pas 10 uur te beginnen en mijn vriend is altijd om 16 uur weer thuis, dus het zijn ook geen hele lange dagen. 

Ik werk in de kinderopvang en dan 24 uur. Werk op maandag 3,5 en dinsdag 4 uur en woensdag en vrijdag een hele dag. Ik zou tegen de tijd nog moeten kijken hoe ik het allemaal zou moeten doen want mijn ouders en schoonmoeder weten niet dat wij hiermee bezig zijn. 
Maar dat gaat helemaal goed komen hij of zij gaat in ieder geval ook mee naar de opvang ?

Opa’s en oma’s willen altijd wel eens oppassen dus dat zal bij iedereen vast wel goed komen! 
Mijn vriend werkt +/- 40 uur maar wel altijd rond 16:00 thuis dus dat scheelt! Ik zelf werk niet, door mijn rug is het voor mij helaas niet meer mogelijk om te doen. 
In mijn omgeving weet ook helemaal niemand dat we bezig zijn. De verassing vind ik zelf erg leuk om mee te maken! De filmpjes op YouTube of Facebook brengen ook de nodige brokken in de keel mee ;) 

Terug
Bovenaan