Hoi meiden,
Gefeliciteerd voor degenen die al zwanger zijn. Zo leuk! 🙂 Bij mij was het ook een tijdje stil, maar ik heb wel mee gelezen. Ik zit nu op cd 31 en het begint nu te kriebelen om een test te doen (heb ze gisteren gekocht bij Kruidvat), maar mijn laatste cyclus was 36 dagen dus ik kan beter nog even wachten denk ik.
@Noël ik vind het wel herkenbaar wat je schrijft. Ik heb nu ook helemaal nergens last van. In ieder geval niet van opgezwollen borsten of afscheiding. Normaal heb ik dit wel als ik ongesteld moet worden. Vanmorgen kreeg ik even een vlaag van misselijkheid maar dat was maar 1 minuut haha. Verder had ik een aantal dagen terug wel een soort lichte kramp (heel licht, voelde het alleen als ik stil lag) links onder in mijn buik. Dit voelde ik twee dagen.
Ben wel benieuwd... Ik ben er deze maand in ieder geval niet zo erg mee bezig geweest als vorige maand gelukkig. Wel (hopelijk) rond de eisprong geklust, van dag 12 tot en met dag 21 om de dag en één keer twee dagen er tussen. Vind ik toch nog wel een hele klus hoor haha. Ik merk nu ook ineens dat iedereen om me heen in verwachting is!
Nou spannend hoor meiden! Ik duim voor jullie 🙂 Hopelijk mag het voor ons allemaal snel raak zijn.