Voor het eerst zwanger worden!

Haha @noel ik herken dat heel erg deze ronde. Vorige ronde heel veel voelen en alleen maar ermee bezig. Nu voel ik bar weinig. Maar daardoor denk ik: zou het dan?? 

Hoi meiden,

Gefeliciteerd voor degenen die al zwanger zijn. Zo leuk! :) Bij mij was het ook een tijdje stil, maar ik heb wel mee gelezen. Ik zit nu op cd 31 en het begint nu te kriebelen om een test te doen (heb ze gisteren gekocht bij Kruidvat), maar mijn laatste cyclus was 36 dagen dus ik kan beter nog even wachten denk ik.
@Noël ik vind het wel herkenbaar wat je schrijft. Ik heb nu ook helemaal nergens last van. In ieder geval niet van opgezwollen borsten of afscheiding. Normaal heb ik dit wel als ik ongesteld moet worden. Vanmorgen kreeg ik even een vlaag van misselijkheid maar dat was maar 1 minuut haha. Verder had ik een aantal dagen terug wel een soort lichte kramp (heel licht, voelde het alleen als ik stil lag) links onder in mijn buik. Dit voelde ik twee dagen.

Ben wel benieuwd... Ik ben er deze maand in ieder geval niet zo erg mee bezig geweest als vorige maand gelukkig. Wel (hopelijk) rond de eisprong geklust, van dag 12 tot en met dag 21 om de dag en één keer twee dagen er tussen. Vind ik toch nog wel een hele klus hoor haha. Ik merk nu ook ineens dat iedereen om me heen in verwachting is!

Nou spannend hoor meiden! Ik duim voor jullie :) Hopelijk mag het voor ons allemaal snel raak zijn.

Gebruiker10113164: Ik wil het wel weten maar heb niet zo erg de drang zoals vorige maand ik ben er verrassend kalm onder:) dat glijmiddel heb ik wel eens van gehoord, het zou de zwalemmertjes langer in leven houden toch? Of het nou echt werkt heb ik stiekem lichte twijfels over.. 
lolalilule: Ja apart jo hoe het zo om kan slaan! Zou mooi zijn als het raak is dan toch!! 
Zeeuws-meisje: Die vlaag heb ik ook gehad! Dacht nog dat als het langer duurt ik moest gaan rennen haha. Lichte kramp heb ik eigenlijk altijd wel na m’n eisprong. Een maand lekker ‘rustig’ aan doen is ook niet verkeerd en verlicht wel iets vond ik. Ga voor je duimen! (Als je het nog vol kan houden om niet te testen;)

heb hier nog steeds nergens last van. Als ik deze maand negatief zou testen zou ik het wel jammer vinden maar ook niet zo erg want dan trakteer ik mezelf weer lekker op sushi en de rest wat je straks niet meer mag ;) hou het wel lekker positief zo haha

Hahahaha ja omg dat ga ik dan ook doen! Sushi en kaasjes en ga zaterdag nog een week naar de sneeuw dus dat gaan er ook nog een paar weizen in. Vind het nu al stiekem jammer als dat niet mag. Maar als het goed is weet ik dit weekend meer. 

Gebruikersnaam veranderen is gelukt :)
M'n onttrekkingsbloedings is klaar en inmiddels heb ik echt ontzettend last van het ontpillen. Buikpijn, heel erg opgeblazen (en echt veel pijn), pijnlijke borsten/tepels, hoofdpijn, misselijk... Echt niet leuk :( hoop dat het snel beter gaat...

@Ninaapie: ja ik haha! Toch de dag na m'n bericht een test gedaan op cd 32.. Was negatief, ook niet anders verwacht! Inmiddels op dag 34 maar nog geen menstruatie of symptomen te bekennen. Ik denk dat ik op zijn vroegst pas woensdag een test ga doen als ik dan nog niet ongesteld ben. Vind het wel een soort vervelend dat m'n cyclus 'zo lang' duurt en tot nu toe oploopt. Er zijn dames die nog een veel langere of onregelmatige cyclus hebben, maar als je zwanger wilt worden is het toch frustrerend! 

Terug
Bovenaan