voor het eggie in april?

He kleintje, verstandig van je geen risico te nemen!! Ik wens je veel oefen en klus plezier..

Hallo iedereen,

Wat veel berichten als je er een paar dagen niet bent geweest,
Allereerst happydays balen dat ik je net gemist heb, maar van harte en veel plezier op Kreta!

Wat zijn er ook weer veel nieuwe meiden bij. We moeten maar even wee opfrissen hoe het met ons ei en/of NOD zit.
Hier wordt volop geklust ivm dat mijn ei een deze dagen komt. Had vanochtend nog een 36.8 wat voor mij betekend dat het ei nog niet in aantocht is. We klussen lekker om de dag dus we wachten wel af. En laten we wel wezen het is de 1ste ronde!

Hoe is het met jou KV en je ontsteking???

Nou we mailen wel weer, ga even lekker in de tuin liggen bakken. Kan nou nog zonder baby in de buik!!!!

Gr Eef

Allereerst GEFELICITEERD Happydays met je huwelijk!
Jullie zijn natuurlijk al lekker van jullie honnymoon aan het genieten, maar dan heb je wat te lezen als je terug komt! Ha, Ha!

Eef wat lief dat je er aan denkt, maar met mijn lies gaat het weer helemaal goed, we zijn weer volop aan de "klus"!
Wel moet ik over een maand of drie terug omdat het een cyste is die zich heeft ingekapseld en de kans op herhaling is groot, waarschijnlijk moet deze operatief verwijderd worden!

Voor de andere meiden veel succes in deze spannende tijden!

Veel liefs KV

Hallo Meiden,

Hoe is het met iedereen? Ben een tijdje niet geweest en moest echt ff bijlezen haha. Mn NOD is dinsdag... wordt nou toch wel spannend. Mn man zei vanmiddag tegen mij; volgens mij ben je zwanger. Haha niet dat hij het kan weten want het zou de eerste vor ons zijn dus ervaring heeft hij nog niet. Maar ja je krijgt dan toch een beetje hoop. Nog even in spanning afwachten dus. Hebben jullie nog goed nieuws?

Liefs Wiety

Enne Happydays gefeliciteerd!!! Ben erg benieuwd wat voor een jurk je had hihi!!!
Geniet ervan!!

Even opnieuw mijn banner. heb nu maar gekozen voor mijn langste cyclus dus 42 dagen!!

Terug
Bovenaan