voor hoeveel uur gaan jullie weer werken of niet??

ik werk 0.6 fte (circa 22 klokuren), verdeeld over drie dagen. ik heb een erg gooede oppas, waar mark en luuk naar toe gaan. as maandag begin ik weer, en ik vind het leuk om weer te beginnen (ik werk als docente op een vmbo)

hey R, (wat is je naam eigenlijk?)
tuurlijk de skar is er ook nog! Tot januari bij skar gewerkt! haha.. in ohra gebouw, weet niet of je het kent?
Mijn zoontje (Jelte)  is juist vandaag 12wk en jou kleine?
Geef anders jou mailadres ff, kunnen we mailen! (ik jou in ieder geval! haha..)
Gr. Sas.

Hey R,
ben jij toevallig buurvrouw van Eric en Jolanda??????????????????????????????

Ik ga per 24 september weer 14 uur per week werken, net als voor mijn zwangerschap.
Ik heb er wel weer zin in om te gaan werken, ben dan 10 maanden thuis geweest ivm complicaties tijdens   de zwangerschap en nog vakantie na mijn zwangerschapsverlof.

groetjes Saskia

ik blijf ip 20 uur werken, maar de dagen en tijden zijn niet je- van- het, ik werk de ene week 2 avonden en de andere week 3 avonden van 17.45 tot 23.00 en om het weekend 2 hele dagen, dus kijk wel even hoe het gaat, ik zou zelf wel minder willen werken hoor...

Ik ben sinds januari werkloos thuis en heb nu net een baan gevonden voor 2 dagen (16 uur). Ik ga per 1 oktober beginnen, ik heb er al zin in, vind het wel spannend omdat ze dan voor het eerst naar het kdv gaat.

groetjes mariska

ik werk in principe full-time maar door een vaste roostervrije dag en ouderschapsverlof werk ik 28 uur. maar aangezien ik onregelmatig werk (voor justitie) werk ik de ene week wat meer als de ander, mar wel altijd 2 vrije agen.
ik heb ook wel weer zin om te werken. ik heb leuk werk en fijne collega's die ik echt heb gemist!!
mijn man heeft ook een roostervrije dag (werkt ook voor justitie) dus hebben we ong. 2 dagen oppas nodig en dat doen onze ouders.

groetjes martine
(ik begin trouwens de 17e weer en heb ook mijn vakantie achter mijn verlof geplakt!!)

Hoi,

Ik ga in ieder geval dit jaar 3 dagen werken (25,5 uur) en mijn man werkt 4 dagen. We hebben dus maar 2 dagen opvang nodig. 1 Dag gaat onze dochter naar opa en oma en de andere dag gaat ze naar de kinderopvang.  
Voor volgend jaar weet ik het nog niet. Ff kijken hoe 3 dagen werken bevalt en dan kan ik altijd nog ouderschapsverlof inzetten (voor dit jaar neem ik elke week 1 vakantiedag op) of weer 34 uur gaan werken.

Grtz,

Renate

Terug
Bovenaan