voor hoeveel uur gaan jullie weer werken of niet??

Hoi,
Ik heb een contract van 24 uur, maar werk ongeveer 27 uur.
Neem lekker voor een jaar, of anderhalf jaar een dag per week ouderschapsverlof op, en werk dan 18 uur, in twee dagen.
Neem onze jongste mee, aangezien ik in de kinderopvang werk...Dus hoef niet veel te missen..
Vind het ook wel lekker om niet alleen maar thuis bezig te zijn..even iets anders is ook fijn.
Groet R

Hallo R,
ik las dat je in Arnhem woont en ook net als ik in de kinderopvang werkt? Fijn dat je kleine mee mag naar je werk joh!
Mag ik vragen waar je werkt? In Arnhem?
Gr. Saskia.

Hey,

Ga 3 dagen in de week werken, ma di en do. Mijn vriend werkt 5 dagen en de baby gaat 3 dagen naar de oppas...ik ga 17 september weer beginnen.....

Groetjes, Ellen

Hoi Saskia,
Nee, ik werk niet in Arnhem..[ Elst ] .jij wel?
Groetjes R

Ik ga 20 uur werken (ipv de 34 uur die ik eerst werkte), maar ik hoef pas weer in november te beginnen (Vera is net 4 weken oud). Ik heb er nu nog helemaal geen zin in, maar misschien tegen die tijd wel weer. Het is inderdaad wel saai dat thuis zitten, maar daarentegen vind ik het wel geweldig om mijn meisje zoveel te zien en haar te leren kennen.
Vera zal straks 2 dagen naar het kinderdagverblijf gaan en haar vader zal 1 dag in de week thuis zijn. Het is voor ons geen gesleep, want het kdv zit tegenover ons huis

Hai,
ik woon zelf ik de laar west. (ken je vast wel)
en ik werk in oosterhout. in de nieuwbouwwijk, gebouw de klif, weet niet of je dat kent?
Jij in elst.. dikkertje dap of kikkerkoning? (dat zijn degene die ik ken!)
Mn oud collega werkt op dikkertje dap, Jolanda?   ken je dr?
Mag me evt ook mailen hoor! is mss makkelijker!
saspeters@hotmail.com
groetjes!

Hoi Saskia,
Nee, ik werk op een kdv van de SKAR, ken wel mensen van de kikkerkoning, zijn oud collega's van me..Waar jij werkt zegt me niets..ben daar onbekend.
En ja..woon ook in de Laar West!!!
Lachen!
Hoe oud is, je zoontje, was het geloof ik he?
Kan je ook wel mailen, maar om een of andere reden doet de hotmail het al de hele middag niet..irritant dus..
Kan wel dingen lezen, maar niet versturen..Een light-versie..geeft hij aan???
Geen idee, vriend zo maar eens vragen..haha
Nou ik vind het wel toevallig..
Hoelang kom je al op het forum hier?
Ik al sinds mei 2006..Voel me er lekker thuis..
Groetjes R

Terug
Bovenaan