Voor Imme (en alle andere gyn-bezoekers)

Hoi meiden,

Wat fijn, een groepje meiden dat zich (net als ik) eigenlijk tussen 2 forums invallen!

Ik zal mijn verhaal even kort doen:

Ik ben 30 jaar, 5 jr samen met mijn vriend, en sinds januari 06 gestopt met de pil (rondes tellen doe ik al niet meer). Begin maart voor het eerst bij de gyn geweest en nu bijna alle onderzoeken achter de rug. Alles is bij ons tot nu toe eigenlijk goed.

Het enige negatieve was dat ze mij positief hebben getest op antistoffen voor chlamydia. Ik heb het nu in ieder geval niet, maar het kan zijn dat ik het ooit gehad heb, Dat kunnen ze niet met zekerheid zeggen, omdat er 2 vormen chlamydiabacterieen zijn, 1 longbacterie en 1 die de soa veroorzaakt. Ze weten niet welke het bij mij is geweest, heel gek eigenlijk.

Maar dit is wel de reden dat ze de HSG bij mij overslaan en 12 juni een kijkoperatie gaan doen. Heb nu deze maand nog 1 kansje om zwanger te raken, dan gaat de operatie niet door. Zit nu op dag 17 en had een beetje roze slijm vandaag, weet niet wat dat te betekenen heeft.

Zou het wel fijn vinden om af en toe verhalen te delen met jullie!

Groetjes Noor

hoi meiden,

ik breng jullie even op de hoogte, tot gisteren toe had ik nergens last van.....
maar nu.......... ik weet het ook niet meer.
ik durf er niet op te hopen , ben zo bang dat ik voor de zoveelste keer teleurgesteld wordt.
ik heb gisteren zo'n beetje de hele dag steekjes in mijn onderbuik gehad, en vanochtend stond ik op en MISSELIJK!
mijn tepels lijken ook groter dan normaal.
maar meiden, ik weet gewoon niet of ik het me inbeeld.
ik ben al wel vaker door mijn lichaam voor de gek gehouden.

ik weet het gewoon even niet meer.

liefs Saar

oh en Noor, ben blij dat je geen HSG krijgt, dat is echt geen pretje!

liefs Saar

Nou meiden,

Vanmorgen om 6 uur verplicht geklust, want om half 9 moest ik bij de gyn zijn. weer een follikelmeting gehad, hij was nu 17 mm. Flink gegroeid dus en staat op springen!! Ik merk het ook aan mijn draderige slijm en hij vond dat ik mooi slijn had...haha!!!
De zuurgraad van mijn slijm was prima, ik had dus geen vijandig slijm.
EN........er waren voldoende zwemmers te zien onder de microscoop  hoera! Het waren er niet superveel, maar volgens de gyn in elk geval voldoende. Ik ben zo blij, hij zei ook dat dat erg positief was...joepie!!!!!

Toch volgende week nog een extra zaadtest ter controle, maar goed ik heb daar al wat meer vertrouwen in.

Vrijdag weer terug voor een echo om te kijken of ik mijn eisprong gehad heb en dus morgenavond weer verplicht klussen. dan ook volgnede week weer een bleodtest. Ik ben benieuwd!! Ben in elk geval weer een beetje blij.....

Tot binnenkort!!

Liefs,

Ginger

hoi hoi,
ook ik ben vandaag bij de gyn geweest , krijg weer een dosis clomid 50 mg , moet ook over ongeveer 3 weken beginnen met de folikelecho,s ,maar hij had er goede hoop in want het zag er goed uit ,spannend dus ,ik hou jullie op de hoogte en dames hou de moet erin .... sucses iedereen  

liefs janiek

he ginger!

fijn zeg de zwemmers de bestemming bereikt hebben!
goed geklust! ha ha.
heb je ook  door de  microscoop mogen kijken? super dat je meteen weet waar je aantoe bent he!
doe je best met klussen nog even deze week!
zal voor je duimen.

liefs Saar

Hoi meiden,

Allemaal positieve berichten dus, fijn toch!

Ginger, het viel dus mee allemaal? Ik vond zelf de samenlevingstest het "leukst" om te doen, vooral omdat we zelf door de microscoop mochten kijken.

Saar, ik ben ook blij dat ik geen HSG hoef, want heb er al veel enge verhalen over gelezen. Bij mij doen ze de HSG zeg maar als ik onder narcose ben. Leuk trouwens dat we qua cyclus en qua hoe lang we bezig zijn een beetje gelijk lopen.

Ik had vandaag ongi-krampen terwijl ik pas op dag 18 zit, gisteren een heel klein beetje roze slijm. Goede tekenen??? Durf nergens meer op te hopen!

Groetjes Noor

hoi hoi dames

super leuk dit hoekje, ik zit ook net in de mm.
ik ben anniek en ben 25 ik hoop al een jaartje of 3 op een klein wonder.
helaas ging de relatie over en nu heb ik net iets meer dan een jaar met mijn huidige vriend,
this misschien snel maar ook wij willen voor een kindje gaan omdat ik om de 14 dagen ongesteld werd ben ik naar de gyn gegaan deze wist me na onderzoek te vertellen dat ik endometriose heb ik heb vaak veel pijn en mijn huisarts zei dat dat kwam door dat ik niet goed liep  maar niet dus het lag aan de endometriose, mijn toemalige vriend heeft in dec verlleden jaar een sterelisatie trug gedraaid en toen hij zijn zaad moest inleveren voor controle bleek dat ze het hadden getest op ne een sterelisatie in plaats van een herstel operatie het goeie nieuws was wel dat er zwemmers waren te zien.

volgende week gaan we weer zijn zaad inleveren en dan hoop ik dat het goed nagekeken wordt want zodra de uitslag er is kan ik weer naar de gyn en hoor ik wat er verder gebeurt.

momenteel zit ik op dag 26 van mijn cyclus heb ik nog nooit gehad normaal om de 14 dagen kan wel een testje gaan doen ma heb nu al een week ongi krampen dus wacht er nog maar ff mee.

nou heel verhaal maar this leuk als je van iedereen wat er aan de hand is maakt het kletsen leuker.
liefs annieka

Terug
Bovenaan