Voor Imme en Cath (en alle andere geinteresseerden)

hoi ginger,

Jeetje wat en pech weer met die cyste! Tis ook allemaal niet eerlijk he? Snap dat je niet aan de pil wilt, nog meer zooi in je lijf! Kan het zijn dat de 100 mg dus te goed zijn werk heeft gedaan bij je? Krijg je nu de volgende keer 50mg? Ik hoop dat de cyste snel weg is, dan kun je tenminste verder.....

Vandaag mijn nod en nog geen ongi te bespeuren. Wel erg last van mijn buik (niet echt krampen ofzo, meer branderig/warm gevoel en het trekt). De vorige keren werd ik zondagnacht of maandag ochtend ongesteld... nu ben ik dus echt officieel overtijd! Maar omdat het voelt alsof ik echt elk moment ongi kan worden, heb ik nog niet getest. Heb er al wel een klaar liggen voor evt. morgenvroeg. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ie positief kan zijn.... zoveel teleurstellingen! Ik zie het vanacht nog even aan, misschien is dit keer mijn luteale fase wat langer...... jij was immers ook een dag te laat toch?

Cath, hoe was je echo vandaag? Ik heb heel benieuwd! Meiden, we spreken elkaar! Fijne avond verder.

Liefs Imme

Hoi Imme,

Tjee, het wordt nu echt spannend voor je!!!! Ik hoop echt dat het raak is voor jou. Maar je zet hetal; je kunt er niets van zeggen...het blijft spannend tot je ongi of een positieve test. Helaas blijkt het wel dat je zelfs je eigen lijf niet kunt vertrouwen!
Ik was zelfs 2 dagen later ongesteld, maar goed daar zit jij natuurlijk niet op te wachten....

Ik weet niet of ik de volgende keer nu Clomid 50 moet gaan gebruiken. Hebben we het eigenlijk helemaal niet over gehad...
Ik weet ook dat er vrouwen zijn die een zelfde soort hormoon spuiten en die zou niet als bijwerking hebben dat je er cystes van krijgt. Maar dat doen ze pas in ons zh als er meerdere keren cystes zijn ontstaan na Clomidgebruik. Ik weet zo even niet meer hoe het heet...

Weet je al wanneer je gaat testen? Morgenvroeg als je dan nog niet ongi bent??
Laat je snel wat weten??

Liefs,
Ginger

Hallo meiden,
Ik zou graag mee willen doen met jullie kletsgroepje.
Ook ik zit in hetzelfde IUI-schuitje.
Ik zal me even voorstellen, ik heet Tessa, ben 35 jaar en ben al vanaf april 2006 aan het proberen zwanger te raken. Vanaf april 2007 zitten we in de MMM.
Daar kwam uit dat mijn mannetje  teweinig zaad heeft.
De eerste IUIpoging  gebeurde met 0,2 miljoen zaadjes. Dit was dan ook een enorme teleurstelling dat het zo weinig was. De tweede IUI gebeurde met 1,9 miljoen.
En deze maand moet ik even wachten, omdat ze een poliep (kleintje) gaan verwijderen d.m.v. een hysterscopie. En dat wachten is het ergste, want ik wil zo graag door.
Ik volg jullie al een tijdje en ben blij dat het bij Cath in ieder geval al gelukt is, want dat geeft moed voor de rest.
Groetjes, Tessa

Hoi Tessa,

Natuurlijk kun je meekletsen, gezellig! Jammer dat bij jullie het zwanger worden ook niet wil vlotten...je hebt het helaas niet voor het zeggen.... hoop voor jullie dat het bij de volgende poging gewoon raak is!

We spreken elkaar!

He meiden,

Ik heb nog niet getest.... ook ben ik niet ongesteld.... maar ik durf gewoon niet te testen..stom he? Zo bang weer naar een negatieve test te staren... brrr moet er niet aan denken.....dus stel ik het maar zo lang mogelijk uit hahahaha

komt ook omdat ik al vanaf vrijdag overtuigd ben dat ik ongi word..... heel sterk ongigevoel en dat kan daarna weer weg zijn.... heel vreemd...

Heb nu vooral last van borrelende darmen en de omvang van mijn (.)(.), ook richting oksel zeg maar..... maar ik haal me niet te veel in mijn hoofd, te vaak teleurgesteld!

Genoeg over mij! Hoe is het met jullie? Hoe voel jij je Cath, lekker zwanger gevoel al??

Liefs Imme

Hoi meiden!!

Ten eerste Tessa: welkom hier! Sluit je hier maar gerust bij aan, het is een fijne topic en je kunt hier je ei goed kwijt. Allemaal in zo'n beetje dezelfde procedure, dus dat praat gemakkelijker en is ook herkenbaar voor elkaar.

IMME!!!!!!!! Aaaaarghhh, je maakt me wel erg nieuwsgierig!! Dat je het volhoudt om zal lang niet te testen!! Ik snap je gevoel wel hoor, maar ik zou het echt allang gedaan hebben. Wat is voor jou het moment dat je wel durft te testen?? Houd je je langste cyclus ooit aan ? Nou meid, ik duim dan nog wel even door en hopelijk weet je snel meer.

Hier alles rustig, ongi is weer zo goed als over. Mijn teleurstelling van de cyste is wel wat afgenomen. Moet de knop maar even omzetten en profiteren van een maandje zonder een hoop geregel en medicijnen. Al had ik dat natuurlijk toch liever gehad.....

Nou tot snel!

Ginger

Terug
Bovenaan