Voor Imme en Cath (en alle andere geinteresseerden)

Hallo meiden,

mijn traject zit in de wacht...
Donderdag ga ik voor een second opinion naar Belgie (het schijnt dat ze daar iets meer onderzoeken enzo, nou ja gaan het wel ervaren) en dan maandag gesprek hier in NL bij mijn Gyn en dan op de wachtlijst voor IVF en ook nog een kijkoperatie of een vergelijkend onderzoek in Belgie maar dan zonder narcose.

We gaan het wel zien.

Weer een pauze dus. Hmm, kan er nog wel mee leven.Het duurt nu al zolang kunnen die paar maanden er ook nog wel bij.

Succes verder en zolang je niets ziet is er nog geen ongi, ginger!

Groetjes Belle

Hoi Ginger, Imme en Belle,

Ginger, hoe is het met je? Nog steeds hoge temperatuur en nog geen RD te bekennen? Ik hoop en duim heel hard dat het gelukt is !

En Imme, bij jou begint het ook alweer spannend te worden, maandag NOD. Ik hoop en duim ook voor jou natuurlijjk !

Belle, leuk dat je meeschrijft op dit draadje. Hoop dat je snel uit de wacht mag en weer actief kunt gaan proberen. Dat je je geen berichtje kon herinneren over mijn geslaagde IUI kan kloppen. Ik heb op zaterdag om 7.00 uur hier snel een berichtje gepost want we moesten die dag weg maar wilde even met Ginger en Imme delen dat het gelukt was.
En daarna ben ik gewoon vergeten (vroege zwangerschapsdementie?) om een algemeen berichtje aan te maken op het forum. Het gaat nog steeds goed, spierpijn in m'n buik zonder dat het pijn doet, pijn in m'n rug (die wel pijn doet), opgeblazen gevoel, beetje moe / hangerig, maar nog steeds een goed gevoel dat we 2 november een knipperlichtje gaan zien (duim, duim, duim).

Hoop snel positieve berichten van jullie te horen !!

Liefs, Cath

Hoi meiden,

Hier nog steeds niets te zien, alhoewel...niet in mijn onderbroek dan . Maar op de theromometer was te lezen: 36,8. Mijn basistemperatuur en dus veel te laag om nog te hopen op een zwangerschap. Ook buikpijn en flinke hoofdpijn, het zit er dus aan te komen...
Ben maar flink aan het poetsen geslagen, dan schiet de tijd wat op, want nu WIL ik ongi worden. Ik ben dat getwijfel meer dan zat. Kom maar op met die RD dan kan ik ook weer verder.....

Spannend Cath volgende week je eerste echo! Ik weet nog goed bij mijn mannetje... heel bijzonder dat eerste moment om het hartje te zien kloppen. Dat is heel wat vreugdetranen waard!! Meid geniet ervan volgende week en maak je niet al te veel zorgen, dat is ook niet goed!

Imme: succes met de laatste dagen wachten en Belle ook jij tot gauw!!

Liefs,

Ginger

Lieve ginger,

het is nu vrijdag.... weet je al meer? Ik moet steeds aan je denken! En ik duim ook nog steeds hoor! Laat je wat van je horen?? Hoop dat de reden dat we nog niets gehoord hebben een heeeeeel goed teken is!!!

Liefs Imme

Hoi!

Forum doet raar...  heel stuk getypt en is nu weer weg....
Dan nog maar even kort, heb geen zin om weer alles te typen.
Vanmorgen dus ongi geworden, wel te laat, dus voor niks hoop gehad....
Maandag weer naar het zh voor een uitgangsecho en starten met Clomid 100. Grootste verdriet al weer achter de rug, moet vooruit blijven kijken... valt helaas niet altijd mee!

Imme: succes met de laatste dagen, ik duim voor je!!

Liefs,

Ginger

Nou ik hoop dat het nou wel lukt en dat m'n berichtje deze keer wel erdoor komt

Hè Ginger, ik had zo'n goede hoop voor jou deze maand. Echt balen dat je dan ook nog een dag te laat de RD krijgt. Maar zelf voelde je ze al aankomen als ik het zo lees. Ik had dat ook altijd en kon dan op de een of andere manier de teleurstelling beter verwerken. Maar kop op; op naar de volgende poging dan maar weer ! Het moet toch een keer lukken, nou maar hopen dat je geen cystes groter dan 20 hebt want anders mag je niet beginnen met Clomid. Ik duim voor je dat je maandag gewoon mag beginnen met slikken!
En Imme, hoe is het met jou? Beginnen de zenuwen al op te spelen? Vragen of je klachten hebt heeft weinig zin; Ginger had veel klachten en daar lukte het niet, ik had weinig / geen klachten en het was zomaar raak. Ik duim gewoon voor je dat de RD maar weg blijven.

Heel veel sterkte en duimen jullie ook nog een beetje voor mij voor as vrijdag? Vind het erg spannend, ben soms erg bang dat we dan slecht nieuws krijgen, ondanks dat ik er direct vanaf het begin een heel goed gevoel over heb gehad.

Liefs, Cath

Hoi meiden,

Vanmorgen uitgangsecho gehad voor onze 4e IUI. Ik had een cyste van 3,5 cm en mag dus deze maand niet starten met CLomid ....
Ik kon kiezen of een maand aan de pil of deze maand afwachten of de cyste vanzelf weggaat. Mocht het over een maand nog niet weg zijn, dan moet ik alsnog aan de pil.
Zo tegenstrijdig...al zo lang bezig voor een kindje en dan moet je aan de pil....

Ik heb gekozen om nu geen pil te slikken, wil niet nog meer zooi in mijn lijf. Ik hoop dus dat de cyste vanzelf weggaat. Geen kans dus deze maand. Hopelijk wel in november, want in december is het lab dicht en worden er geen IUIbehandelingen gedaan en wordt het dan dus januari voor ons....

Ben er aardig van ondersteboven..... Ik weet ook echt niet of een cyste kwaad kan....

Imme: hoe is het met jou? Vandaag NOD toch??
Cath: succes met je echo vrijdag, ik duim voor je!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan