Voor Imme en Cath (en alle andere geinteresseerden)

Hee hee! Was ik weer even!

Ooooooohhh Ginger, ik hoop dat je zwangergevoel wat je hebt gewoon betekend dat je ontzettend zwanger bent! Het kan natuurlijk van de pregnyl komen, maar dat weet je nooit zeker! Hoop dat je zwanger bent, dan is bij jou ook 3x is scheepsrecht! Ik zit ook in de 3e ronde dus wie weet! Zou echt super zijn!!!

En Cath, hoe is het met je? Voel je je al lekker zwanger? Hebben jullie het al aan mensen verteld of w8t je daar nog even mee? Denk dat wij het vrij snel aan iedereen vertellen als het raak is, veel mensen weten hoe en wat en leven allemaal zo mee! Lijkt me echt geweldig om het bekend te kunnen maken!

Hier gaat het wel goed, op wat buikpijn en misselijkheid na. Heb deze keer echt enorm last van de Pregnyl, erger dan de rondes hiervoor. Lichamelijk dus niet zo lekker, maar geestelijk wel! Zit echt lekker in mijn vel gelukkig!

Meiden, ik spreek jullie en Ginger is duim ondertussen me helemaal suf!!!

Hey Imme,

Nou blijf maar flink duimen hoor! Hier is de situatie nog steeds hetzelfde....
Vanmorgen een temp van 37,2, Ik weet niet of je het zo gedetailleerd wil lezen, maar anders scrol je maar door!
Nog steeds veel afscheiding, zelfs mijn binnenste schaamlippen zijn nu dikker en donderder van kleur. Nog steeds steekjes in mijn onderbuik en mijn borsten. Ik voel mijn borsten eigenlijk de hele dag. Niet dat ze echt pijn doen, maar ik ben erg gewoon erg bewust van dat ze aan mijn lijf hangen zeg maar.....
Af en toe een misselijk vlaagje, maar of dat wat zegt... En nog steeds erg moe..

De pregnyl moet   nu toch mijn lijf uit zijn, toch? Het is nu de 12e dag sinds de pregnyl....
NOg ongeveer 4/5 dagen en dan is mijn NOD. ALs ik mijn eigen cyclus aanhoud dan is het woensdag a.s. Als ik 14 dagen na de IUI aanhoud, dan is het donderdag..

Ik merk dat ik het echt retespannend vind. Ik krijg er steeds meer vertrouwen in, maar ben ook ontzettend bang. Want misschien reken ik er nu al teveel op en valt het straks misschien wel heel erg tegen... Je snapt het wel he?

Hoe is het met jou? Ook al wat klachten of juist helemaal niets??? Ik ben zo benieuwd! Ik ga flink duimen dat jij en ik allebei Cath achterna kunnen!!!

Veel liefs en tot gauw!!

Ginger

Lieve Ginger,

Nou nou, ik vind het allemaal erg positief bij jou klinken! Ik hoop het zoooooo voor je! Die klachten zijn toch wel hoopvol!! (en pregnyl is na een dag of 10 je lijf uit hoor, bij 5000e tenminste, weet niet welke hoeveelheid je hebt gehad?)

Mijn temp is  37,1. Voor mijn doen ook best hoog...... heb veel last gehad van de pregnyl, tis nu een week geleden dat ik hem gehad heb. Ik het echt de hele week buikpijn gehad, vandaag gaat het gelukkig beter. Heb verder helemaal nergens last van... geen pijnlijke borsten of gevoelige tepels (gevoelige tepels heb ik meestal wel na mijn eisprong...nu dus niet) Ik weet ook niet wat ik moet denken. Het sterke gevoel van de vorige ronde dat het niet raak was heb ik deze keer niet... maar heb ook weer niet het gevoel wel zwanger te zijn. Het wisselt nogal. Verder weet ik ook niet wat je moet voelen bij een zwangerschap.... en Cath voelde ook niets... dus dat zegt ook weer niet alles.... Kan niets anders dan afwachten (nog 8 dagen)

Meid, ik hoop het zo voor je! Het is jullie zoooo gegund! Spannende de laatste paar daagjes voor je..... hoop dat de tijd een beetje snel gaat!

Fijn weekend verder!!

Kus Imme

Hoi Ginger en Imme,

Hier ben ik weer even. Heb deze week wel meegelezen maar voelde me behoorlijk beroerd dus verder dan dat ben ik niet gekomen!
Ginger dat zijn wel hoopgevende symptomen ! Ik hoop zo dat het bij jou ook 3x is scheepsrecht is!
En Imme, ook voor jou wordt het alweer spannend !
Meiden ik blijf ontzettend duimen dat jullie mij snel mogen volgen !

Ik merk dat ik 'savonds echt wel rustig aan moet doen, heb veel last van mijn buik en rug en ben ook moe. Heb vanmorgen nog een testje gedaan (had ik toch nog in huis) en de teststreep was nu donkerder dan de controlestreep.
Vrijdag 2 november zullen we weten of het knipperlichtje werkt en dan is het nog een paar weken spannend en dan zitten we in de "veilige" periode.
We kunnen het nog steeds bijna niet geloven maar langzaamaan begint het toch echt een beetje door te dringen.........

Meiden ik duim voor jullie !

Liefs, Cath

Hoi!!

Hey Cath, fijn weer wat van je te horen! Ik was al erg benieuwd hoe het met je was. Fijn te horen dat alles nog oke is. En die vermoeidheid...tja,   die gaat noooooooooit meer over, zelfs niet als je uk geboren is, heb er zelf nog steeds last van haha!!!! Geniet ervan meid, je weet waar het voor is!
Spannend Imme..... ik duim heel hard voor je!!

Hier is de hoop zo goed als vervlogen. Mijn temp was vanmorgen 37,0 en dus 0,2 gezakt. Gisteren ook al wat lichte hoofdpijn. Verder nog dezelfde klachten.
Ik werd vanmorgen ook helemaal gek van het idee wel zwanger te zijn en heb dan ook een test gehaald en die was negatief....  NOg wel stille hoop dat ik te vroeg gestest heb, mijn NOD is pas over 2/3 dagen.... Maar ik voel de bui al hangen.

Ik blijf wel dat vreemde gevoel in mijn onderbuik houden. Ik hoop maar dat het geen cystes zijn, want dat kan ik komende cyclus geen hormonen gebruiken en voor mijn gevoel is dat dan weer een verloren maand. In december zijn we weg, precies als ik mijn ei heb en dus ook een verloren maand. Dan wordt het dus pas weer januari voor een reeele poging en ik krijg daar dus echt bultjes van.....

Ik merk dat ik er steeds meer mee bezig ben en vind dat ook erg ongezond, maar ik zie geen weg om er niet of minder mee bezig te zijn. Ik baal zo vreselijk en wil zo graag! Ik wil ook een positieve test in handen en het goede nieuws rond gaan vertellen en lekker met mijn dikke buik op de bank zitten en het gefriemel van een nieuw leven voelen.......

Nou, jullie horen het nog wel, ik ga even de was strijken.....

Liefs,

Ginger

Hallo meiden,

sorry dat ik zo bij jullie binnenval, maar ik dacht eens even lezen hoe het met jullie is (en speciaal Ginger,  had de laatste keer niet meer  gereageerd op  je berichtje).

En nu lees ik dat je zwanger bent,  Cath! Gefeliciteerd   wat goed zeg! Lekker genieten nu!
Ik was een poosje afwezig geweest en schrijf nu even wat minder en kon nu even niet je berichtje hierover vinden. Maar hartstikke leuk hoor!

En bij jou Ginger nog niets? (nog niet ongi nog geen pos. test?)

Hou vol meiden.

Groetjes Belle
(bij mij trouwens ook nog geen goed nieuws)

Hoi Belle!!

Leuk weer wat van je te horen!! Nou, je mag best "inbreken" hier hoor! En als je wil klets je gezellig mee! Jammer dat er bij jou ook nog geen positief nieuws te melden is.... Hoe zit je nu in je traject?

MOrgen of donderdag mijn NOD, maar nog niets te zien. Ik heb niet meer getest, wel getempt. Mijn temp was vanmorgen nog 37,0. Niet verder gedaald en nog steeds een aardige temp. Mijn hoofdpijn zet niet echt door, is ook nog steeds hetzelfde. Ik weet het niet hoor! Ik ga er niet meer vanuit. Ik merk echt dat ik er een beetje doorheen zit. Voel me gewoon k&%^t. Sorry, maar ik denk dat ik even een dip in ons traject heb. Ik voel me echt mislukt..

Imme, hoe gaat het met jou??\

Liefs,

Ginger

Lieve lieve lieve Ginger! ( En Belle ook leuk dat je mee klets!)

Heb even een paar dagen niet op het forum gereageerd. Voel me niet zo lekker.

Meid, geen nog niet op he! Je temp is nog mooi hoog en je nod is pas 1 of 2 dagen! Misschien dat je daarom nog wel negatief getest hebt…. Nog geen bloed, dus houd moed!! En vervelend dat je je ff minder happy voelt, maar je bent echt niet mislukt meis! Niet zo over jezelf denken hoor, dat mag echt niet! Positief blijven!

Ik heb sinds een paar dagen echt buikpijn weer, nu meer ongi pijn. (dat warme en branderige van binnen, weet je wel?) Dus was echt bang dat ik ongi ging worden! Dat zou echt veels te vroeg zijn! Heb nu pas over 6 dagen mijn NOD dus…….we niet wat ik moet denken…. Ik hoop deze maand maar weer nergens op.

Meid ik duim voor je en kop op he?? Belle jij ook veel succes verder!

Kus Imme

Terug
Bovenaan