Voor Imme en Cath (en alle andere geinteresseerden)

Hoi Ginger,

Ben blij dat het alweer wat beter met je gaat. Grappig dat jullie ook een ronde eerder met bijstimulatie gaan beginnen, bij ons deed dr. vd Pol er helemaal niet moeilijk over. Houd er wel rekening mee dat je met 50 mg zult beginnen en dat dat misschien helemaal niks doet (net als bij mij). Ik heb vanavond mijn Pregnylspuit gehaald en dan vrijdag de 3e IUI. Ik zag al dat jij om 9.30 moet dus de kans is klein dat we elkaar zullen zien. Maar mocht ik er toch alweer heel vroeg zijn (wil deze keer heel vroeg in Nijmegen zijn) dan zal ik zeker in de wachtkamer even kijken / vragen of jij er zit !
Voor deze poging gebruiken we maar het cliche: 3x is scheepsrecht.

En Imme, nou gaan we voor deze maand al onze hoop maar op jou vestigen. Het moet toch een keer lukken bij een van ons drieën ?!

Liefs, Cath

Lieve lieve liever Ginger!

Ik lees het nu pas..... wat ontzettend kl*te!! Ik heb me kapot geduimd! Maar eens gaat het lukken, ik weet het zeker meid! Goed van je dat je geregeld hebt om deze week nog te kunnen komen bij de gyn. Kun je idd van het weekend met clomid beginnen. Hoop voor je dat 50 mg bij je werkt! En ook wil ik je nog feliciteren met je verjaardag en die van je zoontje! Van harte hoor! En goed van je dat je de schouders er onder steekt en door gaat!!

Cath, jij dus vrijdag je IUI! Ooooh ook  weer ontzettend spannend! Tis allemaal wat he? Eerst die wachtweken door, met alle spanning van dien, en dan weer op naar de volgende spannende poging en wachtweken..... zo blijf je bezig.....

Hier nog steeds hetzelfe, voel echt vergeleken met de afgelopen maanden (bijna) helemaal niets! Ik denk ook echt dat het niet raak is..... mijn vriend zegt: al die tijd voelde je van alles en dacht je soms dat het raak was....nu voel je het tegenovergestelde, misschien is dat juist wel een goed teken..... Nou ja, we zullen zien. Ben er in iedergeval heel rustig onder en dat bevalt me heel goed! Zondag of maandag zullen we het echt weten!

Nou meiden, veel sterkte verder en ik denk aan jullie!!

Liefs Imme

Hoi Imme en Ginger,

Hoe is het met jullie? Imme nog steeds in onzekerheid? En Ginger, hoe was het in het ziekenhuis, ben je je ei even kwijt en mag je met bijstimulatie beginnen?
Ik was vanmorgen helaas pas rond 10.15 uur in het ziekenhuis en er zat in de 1e wachtkamer helemaal niemand, dus jullie waren alweer weg.
Hier heeft vanmorgen de 3e IUI plaatsgevonden, 3,3 miljoen zwemmers deze keer dus nu maar weer duimen dat mijn eisprong niet gisterenavond is geweest maar pas vandaag want anders is het zo'n beetje mosterd na de maaltijd geweest. Ik heb tegen Vollebergh gezegd: 3x is scheepsrecht ! en daar was hij het helemaal mee eens. Maar voor de zekerheid heb ik toch alvast m'n receptje voor de volgende ronde meegekregen.
Nod zal dus 12 oktober zijn, we gaan weer duimen !

Liefs, Cath

Hoi Imme en Cath,

Nog bedankt voor jullie felicititaties! Mijn verjaardag was niet zo, maar die van ons mannetje was ontzettend leuk!

Cath: toch weer goede resultaten! Je eisprong komt toch 36 uur na de Pregnyl? Of zit daar ook weer variatie in???? In het zh zetten ze altijd tussen 6 en 7 uur 's avonds, laten we maar hopen dat het goed gegaan is!!! Ik was om 9.45 uur weer weg bij de gyn. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel rond gekeken heb, maar wist eigenlijk wel dat je er haast niet kon zijn...

Imme: Hoe gaat het? HOud je het wachten nog vol? Ik duim heeeel hard voor je!!! Succes!

NOu vrijdag dus zelf ook bij de gyn geweest. Een uitgangsecho laten maken om te kijken of ik geen cystes had en dat was dus ook niet zo. Ik vond het wel een beetje genant om daar ongesteld en wel met mijn benen bloot te liggen, maar goed....
Van de Pol deed helemaal niet moeilijk, snapte het zelfs wel en schreef direct een recept uit. Ik heb Clomid 50 gekregen, 2x per dag 1 tablet. Ik lees dat de meeste 1 tablet per dag slikken? Staat dit nu gelijk aan Clomid 100? Maar goed, vrijdag de 5e weer terug voor de eerste FM. Ik ben benieuwd....
Ik heb niet echt veel last van de Clomid. Wel een lichte hoofdpijn, moe en mijn borsten zijn wat gevoeliger, maar verder niets.

Ik laat snel wat van me horen. Succes allebei met wachten!!!!

Liefs,

Ginger

hoi meiden,

Alles goed met jullie? Ik zit een beetje in onzekerheid, weet niet wat ik hiervan moet denken:

Sinds vrijdag meer buikpijn, maar absoluut geen menstruatiekrampen. Gewoon een wat beurs gevoel. Gisteravond werd dat meer en bij een wc bezoek veegde ik heeeel iets oranje/roze slijm af. Ik dacht meteen, ja hoor daar zijn ze! Maar het heeft tot nu toe nog niet doorgezet! Alleen weer heeeeeeel iets roze/oranje slijm in een inlegkruisje..... gister zat ik 15 dagen na mijn pregnylspuit, vandaag dus16. Vorige keer werd ik na 17 dagen ongesteld, maar dit was er ineens patsboem.... dit ken ik niet.....

Durf niet te testen, denk steeds dat ik gewoon ongesteld wordt. Dit zal wel een voorbode zijn.

Genoeg over mij! Ginger, dan krijg je idd meteen 100mg! Ik zit ook aan de 100 mg en dat is idd 2 keer een tablet van 50 mg! Super, zal vast goed aanslaan! En Cath, hoe is het met jou? Heb je last van de IU? Ik hoop het niet!

Fijne zondag verder en ik 'spreek' jullie snel weer!

Liefs Imme

Hoi Ginger en Imme,

Nou Imme, ben benieuwd of dit door gaat zetten of dat het jou gewoon gelukt is als eerste van ons drieën. Ik zal nog maar even doorgaan met duimen!

Ginger, fijn dat je gelijk met 100 mg mag beginnen, nou maar hopen dat het er niet teveel zijn maar dat je er mooi 2 of 3 zult hebben. Weet jij eigenlijk waar ze in ons ziekenhuis de grens leggen? Heb je ook nog last van kwaaltjes of blijft het bij hoofdpijn?

Van de IUI heb ik deze keer niet zoveel last gehad en van de Pregnyl heb ik gelukkig ook (tot nu toe) geen last. Of het moet zo zijn dat het stofzuigen en schoonmaken van mijn auto daardoor komt; plotselinge vlaag van schoonmaakdrang
Ben alleen bang dat we deze poging misschien te laat geweest zijn, heb namelijk het idee dat ik misschien donderdagavond mijn eisprong al heb gehad. Maar we wachten gewoon "rustig" af tot de 12e oktober.

Nu ga ik maar eens aan het eten beginnen.

Tot binnenkort!

Cath

Hoi Imme en Cath,

Hier alles nog oke.... dus toch meteen aan de 100 mg. Ik weet niet waarom de een eerst 50 krijgt en de ander meteen 100, maar goed,   het zal wel....
Ik heb er verder niet zo'n last van. Nog steeds hoofdpijn en rillerig, wat licht in mijn hoofd. Verder ben ik volgens mijn man niet te genieten! NOg 2 dagen en dan zit mijn kuurtje erop, hopelijk is de hoofdpijn dan ook weg. Vrijdag naar de gyn voor een FM. Ik hoop dat er ook 2 of 3 mooie eitjes zijn en niet teveel. ZOuden we dat weer krijgen. Best spannend nu, maar ben blij dat ik weer FM heb dan hoef ik tenminste niet alleen te beslissen of   en wanneer de inseminatie plaats kan vinden.

IMME: spannend meid!!!!! Ik hoop zo voor je dat het raak is! Weet je al wanneer je gaat testen of heb je dat ondertussen al gedaan???? Ik ben zo benieuwd! Laat je snel wat weten?

CATH: Ik weet niet waar de grens in ons zh ligt. Bij mij werd wel gezegd dat ik 6 IUI behandelingen zou krijgen en dat er dan gekeken werd wat het vervolg zou zijn: ICSI, IVF of eventueel nog een aantal keren IUI. Ik denk dat de grens voor namelijk bij ons zelf ligt......

Iedereen veel succes en tot gauw!

Liefs,

Ginger

Hoi Imme en Ginger,

Imme hoe is het met je, al iets bijzonders te melden? Ik hoop dat het jullie gegunt is dat het deze maand raak is.

Ginger, ik bedoelde eigenlijk weet jij  bij welk aantal follikels die daarwerkelijk bevrucht zouden kunnen worden  ze de grens leggen?

Vandaag heb ik weer hoofdpijn (gelukkig niet zo erg als toen ik Clomid slikte) maar ik heb ook het gevoel dat m'n buik echt enorm is. Terwijl dat echt niet het geval is.......zal er ook wel bij horen!

Imme laat snel iets horen en Ginger houd nog even vol, hopelijk wordt je ook weer wat gezelliger voor je mannetje als de laatste Clomidjes geslikt zijn...

Liefs, Cath

Terug
Bovenaan