Voor Kaskes

Hoi, hoi,

Zit me te bedenken waar we het beste af kunnen spreken, dacht eerst aan Vianen, dat is voor ons allebei ongeveer 20 minuutjes rijden. Maar weet daar niks leuks eigenlijk waar die kinderen zich ook kunnen vermaken. Zit geen grote speeltuin ofzo.  Er is  wel een strandje aan de Lek, het wordt mooi weer. Denk dat we dan alleen niet rustig kunnen praten, omdat we die meiden steeds in de gaten moeten houden in het water.
Maar ik wil ook gerust naar jou toe komen, ik heb die dag verder niks.
Het is denk ik 35 a 40 minuten rijden. Het vervelende is dat die dijk is afgesloten naar Ameide toe, daar zijn ze nog steeds met dijkverzwaring en verbreding bezig, daarom is het nu best een aardig stukje rijden omdat je via Meerkerk moet.

Fijn dat jij je vandaag beter voelde. Ja, dat slapen...pfff... praat me er niet van...ik heb vaste tijden tegenwoordig dat ik wakker wordt om te plassen. Het begint al om 1 uur, dan vaak om 2 uur en dan weer om 4 uur en als het tegenzit ook soms nog om 6 uur!!
Ik heb vandaag ook weer de hele dag last van buikpijn gehad, rechts onderin. En veel harde buiken. Ben om half 4 nog even langs de doktersassistente gereden met m'n urine. Maar het was gelukkig geen blaasontsteking. Ze adviseerde mij rustig aan te doen.
Ik denk nu toch dat het indalingsweeen zijn, Wilco had het idee dat m'n buik al wat lager zit.

M'n suiker was 2x te hoog vandaag, denk toch door die mini-magnum. Dus rest vh weekend maar weer niet zondigen.

Ja, even tranen eruit gooien lucht wel op. Maar ik denk dat we ook echt wel last vd hormonen hebben, dan zie je alles toch wat zwaarder. Het is natuurlijk ook best wel weer spannend wat ons weer te wachten staat met de bevalling.
Wat lief trouwens van je verloskundige dat ze zo haar best gaat doen erbij te zijn. Ik vond dat vorige keer ook wel erg fijn dat m'n favoriete verloskundige er bij was.  
Had je trouwens geen nacontrole  gehad  bij de gync. toen? Ik wel en toen hebben we het nog over m'n bevalling gehad. Zij (dr Moninkx) zei toen dat ik het zo goed had gedaan. Toch leuk als je dat dan nog hoort. Kan me goed voorstellen dat je de behoefte had om er nog over na te praten. Dat had ik ook en ik kon dat toen dus zowel met de verloskundige als met de gync doen.    

Leuk dat er al kinderen geboren zijn vd zwangerschapsgym, 2 jongens en 2 meisjes. Heb jij/jullie een voorgevoel wat het wordt?

MegaMindy-pak is het toch niet geworden, was erg groot. Dus het is nu een soort van balletpakje geworden met 3 prinsessen voorop en de prinsessenaccesoires waren in de aanbieding, dus een tasje en van die schoentjes erbij gekocht.
Ik wacht nog met geven, want ze hoeft pas de 17e verkleed en anders zijn die accesoires(volgens mij schrijf ik het niet goed) al kapot of kwijt.

Ja, goed dat voorbereiden op de dagen na de bevalling, vertel je dan zeker vooral over dat er een kraamverzorgster komt en dat jij op bed moet blijven?  Ik moet dat ook eens gaan doen.

Heb vandaag iemand van het KDV gesproken in Lexmond, de baby kan vanaf 1 december niet op donderdag terecht, alleen op vrijdag. Per 1 januari waarschijnlijk wel op beide dagen. Dus tja...dan is het weer gunstiger als ik Manuela nog in december op vrijdag op het KDV laat zitten.
Ik denk dat ze het op zich ook wel zou trekken hoor, naar school in december. Maar ben benieuwd wat jij ervan vindt als je haar gezien hebt.
Ze gaat trouwens zo-ie-zo tot de zomervakantie alleen de ochtenden naar school.
Ik moet voor de donderdagmiddag nog een oppasmoeder vinden.
Weet jij al hoe je het allemaal gaat doen met je werk en oppas etc?

Veel plezier morgen bij de Peuterspeelzaal met het pannekoekenfeestje!
Fijn weekend verder. Ik heb je telefoonnr. al in m'n telefoon gezet, dan kan ik je altijd sms'en als ik ga bevallen!! Maar hopelijk wordt het wel een juli-baby.

Liefs,
A

Hé hoi!

Ik vind het prima om hier af te spreken. Laat maar weten of je dat echt oké vindt.

Het plassen 's nachts val t bij mij nog wel mee, maar ik lig echt tijden wakker! Vannacht ook weer, bleeeegh! Ik heb vanmiddag bijna anderhalf uur geslapen, dat was wel lekker. Maar aan de andere kant ben ik ook wel een beetje bang, dat ik mijn dag/nachtritme ga verleggen...
Wat raar dat je zoveel weeën hebt. Gelukkig geen blaasontsteking, maar het blijft dan wel vervelend. Hoe is het er nu mee? Nou ja, je bent bijna 37 weken dus heel erg is het niet meer.
O ja, maak nog gauw even ene buikfoto, straks ben je ineens te laat!

Stomme magnum, waarom zijn ze ook zo lekker??? Als je hier dinsdag naar toe komt, is er dan iets dat ik voor je in huis kan halen wat je lekker vindt en wel mag hebben?

Bij Mikke heb ik geen nacontrole gehad, want toen mijn bloeddruk weer normaal was, had ik niks meer te maken in het zh. Mijn vk zei toen: Je mag na 6 wkn wel langskomen, maar ja, we hebben de bevalling verder niet meegemaakt. Toen dacht ik: Laat dan maar zitten. Dus niemand heeft mij verder gezegd hoe het gegaan was gegaan...
Ik weet ook eigenlijk niet waarom de vk niet meegegaan is naar het zh. Het was trouwens ook de enige vk van de praktijk die ik nooit eerder gezien had, dus op zich had me dat op het moment niet heel veel geholpen.

Ik heb echt geen flauw idee wat het is en het maakt me ook echt niks uit. We wisselen per minuut van geslacht, haha!
Klopte jouw/jullie voorgevoel trouwens met wat het echt is?

Jammer dat MegaMindy te groot was voor Manuela. Daar had ik wel foto's van willen zien! Een prinsesje is ook altijd leuk.
Ik zal je straks foto's mailen van een geschminckte Mikke op het peuterfeest. Het is trouwens het hele peuterfeest droog gebleven, maar toen het was afgelopen kwam het met bakken uit de lucht. Alle schminck uitgelopen we waren echt doorweekt!

MegaMindy-pak is het toch niet geworden, was erg groot. Dus het is nu een soort van balletpakje geworden met 3 prinsessen voorop en de prinsessenaccesoires waren in de aanbieding, dus een tasje en van die schoentjes erbij gekocht.
Ik wacht nog met geven, want ze hoeft pas de 17e verkleed en anders zijn die accesoires(volgens mij schrijf ik het niet goed) al kapot of kwijt.

Ja, goed dat voorbereiden op de dagen na de bevalling, vertel je dan zeker vooral over dat er een kraamverzorgster komt en dat jij op bed moet blijven?  Ik moet dat ook eens gaan doen.

Dat is hier volgens mij niet, dat ze beginnen met halve dagen de eerste paar maanden. Ik weet het eigenlijk niet, volgens mij gaat het naar eigen inzicht.
Wij hebben al wel wat meer info ingewonnen over een gastouder in de Meern na de Kerst, maar nog niet ingeschreven. Ik denk dat ik daar komende week mee aan de slag ga, maandag of dinsdagochtend, als ik Mikke niet heb. Als ik tussen verlof en Kerst weer ga werken, kan de kleine mee naar de oppas waar Mikke nu zit. Dan zou ik eventueel ook "live" kunnen voeden, want het is heel dicht bij mijn werk. Hoef ik lekker niet te kolven!

Wat een goed idee van het telefoonnummer, ik zal die van jou er ook zo inzetten. Die vriendin in Australië zei het laatst ook nog: WEL sms-en hè, als je bevallen bent!!!

Hoe ga jij je matras beschermen? Ik heb er een apart topic van gemaakt, want ik heb geen zin in nog meer zweten in bed!

Is Wilco al klaar met poetsen? Doe rustig aan dit weekend!!!
Liefs, K

Hoi K,

Fijn dat het peuterfeest geslaagd was, ben benieuwd naar de foto's!
Ja, best hard geregend vanochtend. Zal een mooi gezicht geweest zijn die uitgelopen schmink.

Balen dat wakker liggen 's nachts. Ik heb het ook wel met in slaap komen, gaat niet zo snel als anders. Werd vannacht nog een keer wakker met buikpijn aan de zijkant, buik was keihard. Ik denk dat ik dan te lang op 1 kant ligt. Heb jij dat nooit?

Ik heb dat zeiltje uit het kraampakket onder de molton gelegd, maar het is toch erg zweterig, bah... Wat jij schreef in het andere topic is denk ik een beter idee. Of wat dat andere meisje schreef, zo'n zeiltje waar Manuela ook op ligt.
Is Mikke al helemaal zindelijk? Manuela overdag wel, maar 's nachts hebben we eigenlijk nog steeds niet geprobeerd. Niet zo slim eigenlijk dat we dat nog niet geprobeerd hebben. Hebben we er straks 2 in de luiers.

Ons voorgevoel vh geslacht klopte trouwens niet!
Ons maakte het trouwens ook helemaal niet uit wat het wordt. Wel grappig wat iedereen zit te gokken. We kunnen echt goed ons mond houden, valt me mee van onszelf! ha,ha.

Wilco is gelukkig helemaal klaar in z'n huis, hij was best snel terug vanochtend. Maar ik kon het weer niet laten, dus was alvast boven gaan zemen en kreeg gelijk weer buikpijn rechts onderin. Wilco zei ook, ga nou eens een tijdje liggen. En ja, toen ik een uur had gelegen was het over. We zijn nog even naar het tuincentrum geweest, paar leuke plantjes gekocht en verder lekker in de tuin gezeten. Gelukkig verder niet veel last meer van buikpijn gehad. Krijg alleen snel een harde buik.
Morgenochtend krijgen we vrienden op visite uit Limburg. Wilco had dus een stuk taart gekocht met aardbeien. Had er zo'n zin in gisteravond, dus we hebben allebei een  stukje genomen, maar dat kan ik dus echt niet meer doen nu ik zwanger ben. Vandaag weer 3x te hoog glucose-gehalte gehad. Moet sterker zijn en het niet doen, anders moet ik straks nog insuline spuiten. Wordt er wel een beetje sjachie van hooor...pfff...Hou me er doordeweeks zo goed aan, maar in het weekend moet het dus ook.

Je hoeft voor mij niks te halen hoor, ik neem zelf wel kant&klare ontbijtkoek mee of een granenkoekje en als jij dan een bakkie thee maakt of koffie, is dat prima!
Ik mail je maandag nog wel even, maar wat mij betreft prima om naar jou te komen.  Kom jij na de bevalling met de baby gewoon een keer naar mij.
Zal ik dinsdag dan  om een uur of 2 komen, of is dat te vroeg?

Nou, alvast een goeie nacht toegewenst!!
Fijne dag morgen.

Liefs,
A

Zo, ik heb weer accu (zie mailtje)! Twee uur vind ik een handige tijd, we kunnen rustig even eten en daarna hebben de meiden de middag om lekker te spelen. Neem maar een zwembroekje mee voor Manuela, want het wordt mooi weer! Dan zet ik het babybadje buiten en kunnen ze lekker klooien met water.

Hoe was het met de Limburgse vrienden, gezellig? Dat zal wel. Bij WOuters broer was het ook prima. Het huis is mooi geworden, maar ik moet daar eerlijk gezegd wel moeite doen om het gezellig te maken. Vanmiddag kwam een vriendin van mij nog langs, die op dezelfde dag als ons neefje geboren is, is bevallen van hun zoontje. Met dat jochie heb ik veel meer dan met ons eigen neefje! Erg eigenlijk...

Wat balen dat je die aardbeientaart gelijk moet bezuren. Ik snap helemaal dat je daar af en toe heeeeeelemaal chaggie van wordt. Dat kan ook niemand je kwalijk nemen! Aldoor op zoek naar een "gezond alternatief" voor je lekkere trek, blegh! Spuw je gal er hier maar over, want het is echt STOM!

Gelukkig gaat het met de harde buiken beter bij je, da's in ieder geval iets. Wilco heeft wel gelijk: Liggen met die hap.
Fijn dat hij nu klaar is in zijn oude huis. Dat is lekker afgerond.

Dat lijkt me leuk van het wel weten wat het is, dat je alle speculaties aan kan horen en in jezelf kan gniffelen of ze het goed of fout hebben.
Die vriendin die hier vanmiddag was, is ook net weer zwanger. Zij willen het deze keer wel weten. Ben erg benieuwd of ze het dan ook gaan vertellen of niet. Ik denk dat zij weer een jongetje krijgen in ieder geval.

Ik wacht het 's nachts zindelijk worden gewoon rustig af, tot ze het zelf aangeeft. Volgens mij werkt dat voor de nacht het best. Dan maar 2 kindjes in de luiers. Die 7 luiers per week vind ik niet zo'n probleem, hihi.

Ik krijg 's nachts wel vaak last van mijn maag. Kan niet lang op mijn linkerzij liggen, terwijl ik dat wel het prettigst vind...
Wat dat betreft zal ik blij zijn als ik bevallen ben!

Morgen ga ik nog lekker even naar de kapper. Dan breng ik Mikke gelijk door naar de oppas (die zit daar vlakbij), dan klossen halen, boodschappen doen en de rest van de dag voor mezelf, mmmm! Heb ik echt weer zin in. Vorige week heb ik dat niet gehad, doordat Wouter zich af had gemeld en Mikke ook niet fit was. Dinsdagochtend (peuterspzaal) heb ik ook voor mezelf en dan 's middags komen jullie. Wouter is er die avond niet, want hij gaat naar dat concert van Radiohead.
Dinsdag de 8e heeft hij onverwacht een verplichte bijeenkomst van zijn werk. Daar heb ik wel de balen van. Ze plannen dat echt altijd op voor ons onmogelijke avonden (rapportgesprekken van mij, kerstdiner van mij en nu dus dit weer). Stom.
Woensdag komen mijn schoonouders nog weer even helpen in huis. En vrijdag gaan we naar mijn ouders voor hun 40-jarig huwelijk. We hebben al gezegd dat we zaterdag teruggaan als ik het gehad heb. Dat kan dan al om 6 uur zijn, maar ook pas om 9 uur. Dat zien we dan wel.
En zo zit de week wel weer vol! De week erop heb ik het heel rustig. Mijn ouders komen dan richting de camping en op woensdag wil ik graag mijn neus even laten zien op school, want dan is het wendag. Verder eigenlijk niets. Ik denk dat ik die week nog even probeer af te spreken met die vriendin die op precies dezelfde dag is uitgerekend. Zij moet trouwens een week lang een sluitlaken om na de bevalling. Haar buikspieren zijn te ver uit elkaar gegaan en anders krijgt ze dat niet meer netjes op z'n plaats. Het betekent wel dat ze een week lang moet liggen ook, want zitten met zo'n sluitlaken schijnt nauwelijks te kunnen . Ook handig met een dochtertje van 2 1/2!

Zo, hier is het weer bedtijd geworden. Hopen dat het deze nacht beter gaat.
Goede nacht voor jou!
Liefs, Kirsten

Berichtje nummer 220 is om je welkom thuis te heten!

Hoe was het om thuis te komen? Bijzonder om Isabella naar binnen te dragen, denk ik zo. Ik vind het echt een leuke naam en het loopt zo lekker met Rosalie erachter aan! Heeft Manuela ook een tweede naam?
Hoe ging het thuis vandaag? Hoe was Manuela eronder? Heerlijk om met z'n viertjes (+ wat bezoek van familie gok ik zo) te zijn.

Sorry dat ik niet terug gesmst heb na je goede bericht!
Ik was erg moe vandaag na een slechte nacht, vanmorgen moest ik weg en vanavond kwamen mijn zus en zwager hun nieuwe/andere auto showen. Daar tussenin heb ik gerust en een was weggestreken, want we zijn dit weekend weg naar mijn ouders. Zaterdagavond weer thuis, maar ik probeer zeker nog even het forum en mijn mail te checken bij hun!

Ik heb vanmiddag weer aanhoudende pijn in mijn onderbuik/rug en bovenbenen gehad. En tijdens het eten ontzettende steken van beneden naar boven. Zal die kleine zich dan toch een beetje aan het klaar maken zijn? Ik hoop niet dat hij morgen of zaterdag komt, want dan zitten we in Almelo... Dan het liefst voor we vertrokken zijn, dan kan het gewoon hier! Ik heb het idee dat ie ook wel wat klem zit nu omdat hij helemaal is ingedaald. Als hij zijn koppie beweegt is het echt pijnlijk en vanmiddag zat er een schouder dwars voor mijn gevoel.

Raar idee dat je eigenlijk morgen nog bij dokter Joost op spreekuur moest komen, haha!
Het gekke is dat ik alsmaar dacht deze week: Nou ben ik alweer een dag dichter bij zaterdag, nu ga ik die barbecue bij mijn ouders wel halen. En dan dacht ik weer aan jou en zei tegen mezelf: Of over 3 uur hebben we een kindje erbij!
We zullen zien of we nog in Almelo komen ;-)

Geniet van jullie twee meiden, dikke kus, Kirsten

Hoi Kirsten,

Hoe gaat het met jou? Hopelijk ben je niet in Almelo bevallen!!! Hadden jullie een feest daar of een etentje van je ouders?
Wel spannend dat het al rommelt.
Fijn hè dat het niet meer zo extreem warm is buiten als vd week. Dat is echt 10x niks als je hoogzwanger bent. Ik hoop zo voor je dat je binnen nu en een week weer mama wordt.

Ik had je al een email gestuurd met m'n bevallingsverhaal.
Dus dat vertel ik hier nu even niet meer!

Ja, het was zeker bijzonder om thuis te komen met Isabella.
Wat een gelukkig gevoel kan een mens dan hebben zeg. De rit naar huis was al zo bijzonder met dat popje naast me in de auto.
Het was achteraf eigenlijk prima dat ik donderdag pas naar huis ben gekomen. Woensdag op donderdagnacht lag ik alleen op een kamer , het was rustig in het z'huis, dus heb goed kunnen rusten. Donderdagochtend had de verpleging ook alle tijd voor mij, dus gezellig Isabella in bad gedaan met de verpleegkundige. Daarna kwam de verloskundige die mijn bevalling heeft gedaan nog langs. Dat vond ik erg fijn, waar wij het onlangs al over hadden hier, je hebt toch behoefte om over je bevalling na te praten en daaar nam zij uitgebreid de tijd voor. Verder wist ik dat Dr. Joost de hele week dienst had op de verloskamers, dus ik had al eens gevraagd via de verpleegkundige of hij misschien tijd had om langs te komen. Maar in het begin vd week was het nog erg druk. Donderdagochtend zag ik hem lopen en toen had verpleegkundige gevraagd of hij even wilde gaan buurten bij me. En dat kwam hij ook doen. Was erg leuk, heb wel een kwartier met hem gepraat en hij gaf me nog allerlei tips en vroeg of Isabella geen last had van haar hoofdje na zo'n snelle bevalling met een persweeenstorm. Maar daar heeft ze gelukkig geen last van.
Kinderarts kwam ook nog langs en die heeft nog naar Isabella haar longen en hartje geluisterd, was allemaal prima.

Manuela is zo trots op haar zusje, echt erg leuk.
Ze heeft van oma een babyborn-pop gekregen en gaat mij nu dus steeds nadoen, ze geeft haar pop ook de borst!!! Lachen hoor.
Gisteren is Wilco een poppewagen gaan kopen en daar loopt ze ook  al trots mee rond.

Het gaat hier op zich prima, maar heb vannacht en vandaag even een dip gehad. Gisteren begon de stuwing. De kraamhulp werd om 13.00 uur weggeroepen naar een ander gezin. Precies toen de stuwing erger werd, heb de hele avond en nacht enorm getobt om Isabella aan de borst te krijgen. Om half 5 nog gekolfd om de druk eraf te krijgen.  We hebben amper 2 uur geslapen.  Isabella was ook  helemaal overstuur.  Eind vd ochtend kwam de verloskundige langs en toen kwamen de kraamtranen!! TJa, niet zo gek. Vanochtend waren m'n borsten echt enorm en zaten er allemaal harde stukken in, echt heel pijnlijk. Vanmiddag kwam de kraamhulp weer en die heeft me goed geholpen met aanleggen en de harde stukken uit m'n borsten gemasseerd. Nu gaat het een stuk beter en hoop ik dat vannacht beter gaat.
De 1e nacht thuis was trouwens prima verlopen, ze kwam om 2 uur en om 6 uur, dus dat was netjes.

Ik ga nu weer even voeden en dan daarna denk ik m'n bed in. Vanmiddag wel 1,5 uur in bed gelegen en uurtje geslapen, maar voel het nu wel goed dat ik doodmoe ben.

Hoop snel wat van je te horen!!

Veel liefs!!!

Die stuwing, auw! Dat herinner ik me nog zo goed! Ik had ook allemaal harde plekken en het leken wel rugbyballen (qua vorm en formaat!). Zo hard ook dat Mikke niet kon happen. Ik had het precies 's nachts en natuurlijk ook geen kraamhulp in de buurt. Ik heb heel wat traantjes gelaten die nacht... Mikke had zo'n honger en ik kon nauwelijks ademhalen omdat de huid dan nog strakker kwam te staan en dat deed PIJN!
Ik hoop dat het bij jou nu een stuk beter gaat! Gelukkig duurt het maar eventjes en ben je er met een dag of 2 max weer af.

Wat ik je nog vragen wilde: Herkende jij de weeën meteen? Ik kan me echt niet meer herinneren hoe het voelde! Het zal bij de eerste wee wel weer terugkomen, maar ik vind het zo stom dat ik het niet meer weet...
Heb jij Isabella voelen bewegen tijdens de bevalling? Dat weet ook niet meer, of ik Mikke heb gevoeld die dag.
Ik vind de baby vandaag wel wat rustiger dan anders. Hij beweegt wel, maar rustiger, beheerster of zo. Gisteren was hij nog wel enthousiast aanwezig, wie weet komt dat straks ook wel weer.
Ik voel nu de krampen onderin mijn buik en rug wel weer opkomen.
Gisteren was het eigenlijk te druk voor me. Ik wilde wel graag helpen bij de voorbereidingen, dus heb ik gedaan wat ik kon. Om half 1 ben ik even gaan liggen en heb nog anderhalf uur geslapen. Daarna toch ook weer geholpen bij de koffie/thee/hapjes en dat soort dingen. Om half 7 was ik echt gesloopt, de ene harde buik na de andere. Toen zijn we spullen gaan verzamelen en hebben we Mikke in haar pyjama gehesen, onder protest dat snap je! Mikke was helemaal hyper in de auto, heeft eindeloos zitten kwekken. Thuis is ze als een blok in slaap gevallen. Ik heb (tja, nesteldrang) de tassen opgeruimd en het huis wat opgeruimd.

Wat lief dat Manuela de pop de borst gaf. Moet je wel een foto van maken hè? Zo moeder, zo dochter! Vindt ze haar poppenwagentje leuk? Kunnen jullie straks lekker samen wandelen.

Hoe is het met je bekken? Eigenlijk is het toch ook alles behalve gezond, zo'n zwangerschap en bevalling. Gelukkig krijg je er zo'n mooi popje als Isabella voor terug.

Wij gaan er een hangdagje van maken, wasje draaien, stofzuigen that's it. Het weer werkt mee in ieder geval!
Morgen komen mijn ouders naar de camping, gezellig!

Rustig aan, meid! Liefs, K

Hoi Kirsten!

Hoe gaat het? Lekker dagje gehad?

Echt niet fijn nee die stuwing, het was vandaag ook nog behoorlijk, maar nu hoop ik dat het wat beter gaat worden. De kraamhulp dacht van wel, want dit is de 2e dag, dus nu zou het inderdaad af moeten gaan zakken. Heb aan 1 kant echt enorme harde stukken, ze heeft het al 2x flink eruit geprobeerd te masseren, ik verging echt vd pijn. Het is nu wel beter, maar nog niet helemaal weg. Moet ik wel in de gaten houden.
Morgen komen de kraamhulpen voor het laatst, van 12 tot 4 uur. Wilco gaat een dagje werken en is de rest vd week verder vrij. Manuela is morgenmiddag naar de peuterspeelzaal.

Vannacht zijnwe ook weer aardig in de weer geweest. Vooral de voeding van 23.00 uur was een drama, ben bijna 1,5 uur bezig geweest, het duurde een uur voordat ik haar eindelijk goed had aangelegd. Gelukkig ging de voeding van 4 uur en van 6 uur een stuk beter. Maar toen ging mevrouw doorslapen tot half 10 voordat ze kwam en ik verging om 8 uur al vd pijn in m'n borsten. De kraamhulp zei dat ik haar gewoon om 8 uur wakker had moeten maken.

Vanochtend visite gehad, m'n schoonouders en m'n zus met gezin. Was gezellig.

Ja, ik wist eigenlijk wel gelijk dat het weeen waren, omdat  de buikkramp  aanzwelde zeg maar naar een hoogtepunt en toen weer afzakte. Verder wist ik dat het serieus was omdat het er gelijk al regelmaat in zat, eerst 3 om de 10 minuten en toen al gelijk om de 5 minuten.

Goeie tip...is inderdaad leuk als Wilco ons op de foto zet als we allebei aan het voeden zijn...ha,ha.

Dus Mikke was ook lekker druk. Nou...wij hebben net ook een ADHD'tje op bed gelegd...ha,ha...

M'n bekken voel ik ook nog wel hoor, vooral als ik lang op de bank heb gezeten ofzo. Liggen is dan lekkerder.

Hoe gaat het met jouw bekken? Kan me voorstellen dat je gisteren harde buiken kreeg, je doet dan al snel te veel en je bent toch echt hoogzwanger hè, vergeet dat niet.
Fijn dat je ouders morgen naar de camping komen. Lekker dichtbij, lijkt me een fijne gedachte voor je.

Er zijn deze week in ons dorp nog 2 meisjes geboren, dus het is een beetje een meisjes-babyboom. Ben benieuwd wat het bij jou wordt!

Ik ga nog even bankhangen met Wilco en dan gaan we op tijd naar bed.

Hou je haaks!!

Liefs,
Angel

Terug
Bovenaan