voor kb80

Hey meiden,

Ik kan nu weer wat rustiger ademhalen! Dus heb ik net jullie mailtjes wat beter gelezen!

Hopey, wat er allemaal verkleefd is in mijn buik weet ik niet. Ik weet alleen dat ze toen tegen mij zeiden dat ik veel verklevingen had en dat ik er maar niet meer vanuit moest gaan dat ik ooit nog op de normale manier zwanger word.
Dus het kan maar zo zijn dat ook mijn eileiders verkleefd zijn.

Ik ben nu bijna een jaar verder, dus er is zeker nog hoop voor jou!
Ik ben erg benieuwd naar jou uitslag maandag!!
hou je me op de hoogte?!

KB, Dank je voor je geruststellende verhaal. Ik heb idd last van buikkrampen enzo maar lees bij jou dat dit ws heel normaal is!!
13 weken alweer!! Ik ga morgen pas (als ik goed heb gerekend) mijn 4de week in!!
Gelukkig ben jij de cruciale 3maanden voorbij!

Wat zal ik opgelucht ademhalen als ik over 3 weken een goede echo zie! Denk dat ik dan pas echt opgelucht en blij ben! Ben nu natuurlijk ook blij, maar het is nu nog te onwerkelijk voor me!!

Nou meiden tot snel!!!!

xxxxxxxx Annie

Hoi annie,

als eerstse van harte gefeliciteerd!!! Hoop dat alles goed met je gaat!! Ik denk dat je na dit mailtje wel weet wie ik ben... Ik lees al een tijdje mee op dit forum en ook jouw berichtjes  heb ik gelezen,en ik kwam er pas achter wie je bent! en dat we dus allebei S kennen. Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik haar belde maar ik vond het ook gewoon te gek voor jou, het is niet niks al die onzekerheid, en de vraag of je lichaam wel gezond is..maar je ziet het doet het allemaal!!
Zelf schrijf ik niet zoveel hierop, lees meer...Wij zijn sinds afgelopen september bezig voor een tweede, we hebben een zoontje van bijna drie, maar dat wist je denk ik al. Ik heb begin april helaas een miskraam gehad, en gaan nu weer verder.....
Nou misschien zie ik je binnenkort en heel veel suc6 met alles. Nogmaals ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik haar heb gebeld..
groetjes Max

hoi Max,

nou ik moet zeggen dat ik wel even met mn mond vol tanden stond toen S mij belde haha! Ik had ook niet echt verwacht dat iemand mij hier zou kennen!!
Maar het klopt want ik heb laatst aan S verteld dat ik op een forum zit en toen zei ze al dat jij er ook op zat, ze wist alleen niet welke!

Ik vind het niet erg dat S het al weet. Ik wil alleen niet dat de rest vd familie het al weet. Laat ik eerst het ziekenhuis maar afwachten!

Ben net op het toilet geweest en toen zag ik dat ik wat donkers had verloren, niet veel ,maar toch. Ik schiet op moment meteen in de stress. Is ook niet goed natuurlijk.

Vervelend hoor voor je de miskraam. hoever was je?

Ik denk dat ik je volgende week (ws eind vd middag of s avonds) wel zie!
wil je alsjeblieft alleen niks openlijk laten merken. Ik weet dat ik daar niet bang voor hoef te zijn, maar vraag het je toch maar even voor de zekerheid!!

tot snel!

Liefs Annie

Hoi Annie,

ben ik weer..Natuurlijk zeg ik niets volgende week...ik hou mijn mond wel dicht!! Vervelend he die onzekerheid..Probeer er toch maar van te genieten!! En in de eerste weken van je zwangerschap is het best normaal om wat bloedverlies te hebben, heb ik bij de eerste ook gehad. En bij de tweede keer niet en toen kreeg ik toch een miskraam.

Ik was 12 weken zwanger en ging naar het diagnostisch centrum voor de echo..daar bleek dat het hartje van mijn kindje met negen weken was gestopt met kloppen...dus al 3 weken was hij dood...Heel verdrietig maar het gaat nu weer goed met ons..

nou ik zie je volgende week en ik zeg niets!!!!

groetjes mmx (max van net was een typfoutje..)

Hai mmx!!

Dank je voor je reactie
Ik ben gewoon zo onzeker al helemaal gezien mijn verleden. Dan heb ik ook nog eens buikkramp en een beetje bruin verlies dus schiet ik meteen in de stress!
Ik probeer er echt van te genieten maar het is nu nog te onwerkelijk voor mij.
Denk dat ik echt pas opgelucht kan ademhalen wanneer ik die echo heb gehad. Is niet normaal dat ik al zo snel een echo krijg, maar gezien mijn verleden houden ze me even goed in de gaten, dus dat is wel fijn!!

Vreselijk hoor een miskraam. Gelukkig gaat het nu wel weer beter met je!

Tot schrijvens en anders tot volgende week!!

Liefs Annie

Hey Annie,

ben ik ook even weer...
Bedankt voor de glitters! Ik heb ze gevangen, nu maar hopen dat ze helpen

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je nu nog heel erg onzeker voelt en nog niet echt durft te genieten. Je wil toch eerst weten of het goed zit! Ik zou precies hetzelfde hebben! Als ik zwanger ben, vraag ik direct een inwendige echo aan, ook omdat ik dan bang ben voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maarja, eerst maar eens zwanger worden...

Ik had de hele tijd geen bruinverlies, maar gisteravond toch een heel klein beetje. Maar nu is dat weer gestopt. Zolang dat niet doorzet heb ik nog hoop. Heb wel ontzettend gevoelige borsten nu maar dat heb ik meestal rond deze periode. Weet niet of het nu erger is dan anders... Kan wel sinds vorig weekend niks hebben, ben chagrijnig,  maak makkelijk ruzie met mijn naasten (vriend, ouders, zus)  en kan wel janken om minste of geringste. Zo snel zou dat toch niet al met een eventuele zwangerschap te maken kunnen hebben...?
Durf er bijna niet aan te denken maar hoop het wel heeeel erg.
Misschien komt het ook wel doordat het nu zulke spannende tijden zijn.

Heb jij ook last gehad van dit soort stemmingen voordat je positieg testte?

Voor mij is komende week zo spannend!
Eerst maandag de uistalg van de bloedtest en vervolgens mijn NOD op di., wo., of do.

Voor jou spannende weken de komende 3!!

Hou ons op de hoogte he, hoop dat alles goed zit en goed blijft gaan!

Liefs Hopey

Hai lieve Hopey,

Hoe is het nu met je?
Ik had eigenlijk alleen maar de klachten van misselijk en moe. Nu merk ik wel dat ik iets heftiger reageer op bepaalde mensen/dingen.

Ik hoop zo dat mijn glitters werken! ***********************************
Zo hier nog een paar!

Ze kunnen pas met een week of 5a6 wat zien in je baarmoeder dus volgens mij heeft een inwendige echo nog niet veel zin.
Ik kan over 3 weken terecht, en wat zal ik blij zijn als alles goed is!

Nou lieverd(s) Tot snel!!

Liefs Annie

Terug
Bovenaan