voor kb80

Wauw, spannend hoor, het komt vast goed!

En waren nu jouw beide eileiders verkleefd?

Als jij zwanger bent, geeft dat hoop voor mij!

Ik ga zo ziekenhuis bellen, zij kunnen mij binnekort bellen voor de uitslag van de bloedtest, dan weet ik of ik heftige of lichte infectie heb gehad. Maar ik bedacht me gister dat ze mijn nieuwe mobiele nummer helemaal niet hebben, dus ik ga die even doorgeven en vraag ik gelijk of de uitslag er al is...

Ik hou jou ook op de hoogte!

Liefs Hopey

Ik heb net gebeld met ziekenhuis, ik wordt maandag om 16.oou gebeld over de uitslag...
De uitslag was al wel binnen maar er is voor het weekend geen telefonisch spreekuur meer, grrrrrr.

Nouja, nog even geduld dus...

Liefs Hopey

even samengevat wat ik voelde toen ik jullie verhaaltjes weer las

@NNIE!!!!!!!!!!! ondanks dat jij zelf wat voorzichtig bent......GEFELICITEERD!!!!!!!!

Mijn buurvrouw had ook een heel licht streepje, op haar NOD zelfs.

Ik moest bijna de loep erbij pakken maar t was een streepje hoor.....ze is nu 20 weken op weg, dus ik heb het volste vertrouwen dat je zwanger bent FANTASTISCH

Ik zou morgen nog eens testen met clearblue digital........maar het is wat mij betreft bijna overbodig JOEPIE!!!!

Ik ben zo blij, maar dat is wel duidelijk denk ik  haha

JOEHOE!!!!

Net getest met clearblue en ja hoor een VETTE PLUS!!!!

Ik kan het niet geloven na een jaar!!!

Ik ga nu gauw werken!!!!!!

xxxxxxxxxxxx

Wat geweldig, ben er een beetje emotioneel van

Geniet ervan meissie

Enne we willen ook jouw echo zien hierzo, dat werkt blijkbaar vruchtbaar

Nu onze Hopey nog, maar ook dat gaat helemaal goed komen  ik weet het zeker

En hoe voelt het nou @nnie? was je ook ze shakey als ik? hihi

xxxx

je vergeet je glitters voor Hopey zwangere muts

OOHH wat dom van mij!!

nou hier komen ze!!

********************************* *********************************** *********************
Hoe ik me voel?

nou eigenlijk heel apart, ik kan het niet geloven, ben bang maar ook blij.
Weet je waar ik nou zo bang voor ben; voor een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Hier heb je na een chlamidia infectie meer kans op.
Was jij daar ook bang voor KB??

Ik heb net het ziekenhuis gebeld en mag gezien mijn 'verleden' al over 3 weken komen.Ze zei dat er dan mischien nog geen hartactiviteit te horen is maar ze kunnen dan wel zien of het 'goed' zit.
Verder moet ik goed in de gaten houden dat ik geen bloedverlies en dat ik geen erge buikpijn krijg. Gebeurt dat wel dan mag ik meteen aan de bel trekken.

Hoe is het nu met jou KB??
Zie je al wat? Hoever ben je??

Lieve Hopey,

Ik hoop zo dat jij je heel snel bij ons aan mag sluiten! Ik gun het je zo!

Moet zeggen dat ik het ondanks 2 positieve testen nog niet helemaal realiseer hoor. Ben ook ontzettend bang dat het niet goed gaat.

Test ik eindelijk positief zit ik hier weer over te malen!!

Nou lieverds Tot straks/snel!!

Liefs Annie

Ik voelde precies hetzelfde als jij,

ongeloof, blijdschap en angst tegelijk (ook angst voor bbz)

Besef wel dat je zwangerschap met krampjes gepaard zal gaan, heb ik nu nog steeds, groei van je baarmoeder.
Dus maak je daar niet ongerust over

Ik begin nu een buikje te krijgen, moet hem een beetje inhouden om vragen te ontwijken op t werk hahah.

Ga t na de combinatietest vertellen........

Uhm ben je vragen inmiddels weer vergeten, hoop dat ik alles heb beantwoord haha.....hoort er ook bij dat kwaaltje, vergeetachtigheid.

Over 3 weken de eerste echo....met 7 a 8 weken hoor/zie je vaak wel hartactiviteit hoor, tenzij je baarmoeder naar achteren ligt......

Leuk leuk leuk

o zie je, toch 1 vraag vergeten........

ik ben vandaag op de kop af 12 weken en ga nu de 13e week in

xxx

Terug
Bovenaan