voor kb80

Nee joh, mijn eisprong is allang geweest! Vorige week dinsdag, woensdag of donderdag. Toen ging mijn temp van 36,3 naar 36,6, toen naar 36,5 en vervolgens naar 36,8 en is sindsdien hoog gebleven. Omdat ie eerst met 0,3 steeg en vervolgens weer daalde en vervolgens echt steeg, weet ik niet precies op welke dag het is geweest. vandaar dat ik niet precies weet wanneer mijn NOD is: volgende week dinsdag, woensdag of donderdag denk ik.

Of ik een heftige infectie heb gehad dat zal ik waarschijnlijk binnen een week horen... Vind het heel spannend!

jeetje dat jij zo misselijk bent, heb je dat vaker voor je menstruatie? Ik heb dat nooit. Denk je niet dat je zwanger bent? Of durf je daar niet meer op te hopen?

ik hoop het voor je!

Liefs Hopey  

hey hopey,

Dan heb ik het verkeerd gelezen, dacht echt eruit te halen dat je nu je eisprong hebt!
Ik ben eigenlijk nooit misselijk of zo vlak voor mn menstruatie. Dus ik hoop inderdaad dat het toch tekenen zijn van een zwangerschap. Maar durf gewoon niet te hard te hopen. Vandaag dacht ik dat ik ongesteld was geworden, niet dus, had alleen vreselijk veel afscheiding. Dus tja wat dit nou weer moet wezen??

Ik zit eraan te denken om ook naar de huisarts te gaan om te vragen of ik bloed mag afnemen om te kijken of ze nog evt. sporen chlamidia vinden. Hetzelfde als wat jij nu hebt gedaan!
Ik denk er nog rustig even over na!!

Doe je rustig aan?!

Tot snel,

Liefs @nnie

Had je gekleurde afscheiding dan dat je dacht dat je ongesteld was geworden?
Veel afsch. kan ook een symptoom van zwangerschap zijn schijnt...
Wie weet!
Wanneer is precies jouw NOD?

Als je toch ongesteld wordt en je twijfelt nog om naar de HA te gaan, dan zou ik het gewoon doen! Dan ben je van die onrust af. Wat kan jou het schelen, waarom zou je het niet doen? Het is jouw lijf!

Spannend allemaal zeg, hou me op de hoogte he,

liefs Hopey

hey Hopey,

Nee het is gewoon heldere afscheiding. Maar zo veel dat ik aan mn inlegkruisje niet genoeg had. Sorry voor de details! Verder ben ik zo ontzettend moe. Als ik van 28 dagen uitga dan moet ik zaterdag ongesteld worden.
Weet je, ik ben zo bang voor weer een teleurstelling, dat ik niet erg durf te hopen op een zwangerschap.

Je hebt wel gelijk wat betreft het bloedprikken. Dan ben ik wel een heel eind van die onzekerheid af. Als we in November nog niet zwanger zijn gaan we naar het ziekenhuis. Maar dat bloed prikken kan ik nu ook wel laten doen toch. (wacht wel eerst mn nod af)

Hoe is het met jou? Heb jij al die gekleurde afscheiding verloren?? Ben benieuwd!!

Tot snel,

Liefs Annie

hey meiden,

Omdat ik me echt beroerd voelde ben ik net naar de dokter geweest. Voor de zekerheid een test gedaan en er verscheen een lichte streep. Omdat ik nog voor mn nod zit moet ik over een paar dagen weer testen, wat denken jullie???

Ik ben zo bang maar ook blij.

Help!!

xxxxxx

Hey Annie!

Ik heb altijd gelezen een lichte streep is ook zwanger, dus bij deze alvast een beetje gefeliciteerd!!
Die afscheiding was ook al een teken en dat je ook nog beroerd was ook...dus volgens mij kan het niet missen!

Maar ik snap dat je niet te vroeg durft te juichen.

Ben je al eens eerder zwanger geweest eigenlijk?
En wat zei de huisarts eigenlijk?

Nou spannend zeg, hou me op de hoogte!

Liefs Hopey
ps: ik heb nog steeds geen bruin gezien maar het kan nog steeds...

hey hopey,

Dit zal mijn eerste zwangerschap zijn!Ik ben wel bang hoor.
(snap niet hoe ik aan dit leetertype kom!)

De huisarts zei dat het maar zo kon zijn dat ik zwanger ben. Ook al is het maar een dunne streep. Ze raadde aan om over een paar dagen nog een test te doen, omdat ik as. zaterdag pas mijn nod heb.
Ze zei wel; een streep is een streep.
Ik ben erg zenuwachtig en durf ook nog niet echt blij te zijn!

Ik hou je op de hoogte!

Ben ook zeer benieuwd naar jou!!

Liefs Annie

Terug
Bovenaan