voor kb80

Hoi kb,

Wat een nare en arogante ex heb jij zeg! Weers inderdaad maar blij dat je daar vanaf bent!
Mijn ex zie ik gelukkig ook nooit meer, dat scheelt een heel stuk. Als mijn man hem zal zien dan kan het maar zo zijn dat ie m wat aandoet!

Tja, ik ben er meer aan toe om verdere stappen te zetten als mijn man, maar je moet hier natuurlijk wel met zn 2en achter staan. dus hebben we besloten om te wachten tot het einde van het jaar. Ik hoop zo dat ik voor die tijd zwanger ben!!

Ik heb geen flauw idee wanneer mijn nod is want ik ben de laatste keer al na 22 dagen ongesteld geworden.Er is bij mij nog steeds geen peil op te trekken

Ben benieuwd hoe het bij jou zit! Heb jij wel een regelmatige cyclus??

tot snel,

Liefs Annie

Hmm lastig idd,

Ik  had mijn eerste menstuatie dagen op  12 nov......22 december.......23 januari.......25 februari en 29 maart

Mag denk ik niet klagen.
Gemiddeld zo rond de 33 dagen met 1 uitschieter dus de eerste maand.
Echt regelmatig is het nog niet, maar het kan dus erger wat ik hier dus allemaal lees.

Ik zou zeggen op naar 1 mei!  we houden de moed er nog ff in toch?

Wanneer denk je te gaan testen? of ben je daar vanaf gestapt?

Ik had me nl voorgenomen om deze maand niet te testen tenzij ik natuurlijk  meer dan een week  overtijd zou zijn.........maar ja kon het niet laten

Waar ergens in Nederland woon jij als ik zo vrij mag zijn? Ik in Gelderland

Nou dikke

Goedemorgen!

Ik ben van het testen afgestapt. Komt ook omdat ik steeds vroeger ongesteld word.dus hoef ik ook niet te testen!
We houden zeker de moed erin hoor!!!

Ik woon ook in Gelderland! toevallig, maar ja Gelderland is groot he!!

Hoeveel kinderen heeft je ex eigenlijk? En zijn ze al oud??

Nou ik ga ff douchen en dan weer werken!!

Tot snel!

Liefs annie

O ja dan snap ik dat je niet hoeft te testen, wat vervelend zeg.......maar aan de andere kant ook gunstig denk ik.
Scheelt een hoop geld en je kunt snel weer aan de slag.....

Wat leuk!
Ik woon in de hoofdstad van onze mooie provincie

De kleine van mijn vriend is inmiddels 2 geweest, heb haar nog nooit gezien.

Ben nu lekker aan het werk, maar heb weinig te doen dus kan relaxed rondsurfen, heerlijk

Nou werk ze en tot snel

Ik bedoelde natuurlijk EX vriend hierboven pffff haha

Heb net de HA assistente gebeld en die vertelde dat het nooit te zien is hoe ernstig het is en hoe lang je ermee hebt rondgelopen.........

Ze zei als je er toen voor behandeld bent dan is dat voldoende.......nou daar klopt volgens mij niks van

hmmm

Hoi hoi,

Hoe is het met je? Lekker baantje heb jij zeg dat je tijd hebt om op t internet te zitten

Vind het een erg vreemd antwoord van die assistente. Tuurlijk kan je zo op het eerste oog niet zien of er schade is en hoe erg het evt. is. Daar zijn juist kijkoperaties voor.
Het lijkt me niet dat ze daar nu meteen mee zullen beginnen maar het is zeker een optie in een later stadium.
waarom maak je niet een afspraak met je huisarts. Lijkt mij dat hij een beter en duidelijker antwoord kan geven dan de assistente!

Weet je we moeten natuurlijk niet meteen van het ergste uit gaan, want dat werkt averechts! alwhoewel ik nu af en toe behoorlijk bang en onzeker ben. Dat zal jij ook wel hebben toch?!

Probeer nu nog maar te genieten en er niet al te veel mee bezig te zijn. Dan probeer ik het ook hihi!!!

Nou meissie, rustig aan he!!

Liefs Annie

Relaxed he haha

Ja je hebt gelijk, idd niet meteen van het ergste uitgaan.

Maar net wat je zegt, als die ###### dan toch weer komen ben ik altijd wel ontzettend teleurgesteld en komt die angst en onzekerheid in alle hevigheid opvlammen.....dit duurt dan een dag of 2 en dan gaat het wel weer.

Nou bijna Pasen, dat we onze eieren maar weer mogen vinden haha

knuffel voor jou

Hey,

nou ik hoop inderdaad dat de paashaas hele goede eieren afleverd bij onshaha!!

hoe is het verder met je?
Met mij gaat het helemaal goed!

Probeer eigenlijk afstand te nemen van dit forum, maar ik vind het toch wel erg fijn om even met je te 'kletsen'!!

Tot snel,

liefs annie

Terug
Bovenaan