voor kb80

Ja ik heb eigenlijk alleen met jou zoiets van ja..........dit klikt, we zitten op 1 lijn.
Toch wel prettig.........wil je mijn msn wel geven, maar dan is het anonieme hier er af
haha

Hmmmm haha

Merk dat ik nu juist vaker kijk.......zou Annie weer wat hebben gekrabbeld??? haha gek he, we kennen elkaar niet eens

Hai, ja dat heb ik dus ook, even kijken of kb al gereageerd heeft! Maf he!
Maar dat komt idd ook dat je allebei op 1 lijn zit!

Tja lastig ik durf hier mijn email adres niet neer te zetten. Staat nl. mijn naam en achternaam in! Straks kent iemand me! Zal wat zijn dan weet meteen iedereen hoe of wat!
Mischien kennen wij elkaar wel, ik woon ook in de buurt van Arnhem!!!

Nou maar even zien hoe en wat toch!!

Liefs Annie

Hey meis,

hoe staat het ermee? we hebben weer goed ons best gedaan hihi
Veel paaseieren gegeten, lekker misselijk hahahah(toch een beetje wennen aan het gevoel alvast)

Dag Annie en KB80,

Ik las jullie "mailwisseling" en wilde toch even reageren.
Ik heb in het verleden ook chlamydia gehad en weet niet hoe lang ik ermee rondgelopen heb. Als ik logisch nadenk zowiezo 8 maanden of misschien wel jaren...
Ben sindsdien ook heel erg bang dat het schade heeft aangericht bij mij, maar daar kom je pas achter als je zwanger wilt worden en het niet lukt en je het laat onderzoeken.
Mijn huisarts heeft tegen mij gezegd dat ik na een half jaar proberen bij hem aan de bel mag trekken.  
Ik ben 33 en we zijn nu een half jaar bezig. Ik heb nu al sinds 10 dagen wat bruine afscheiding, normaal begint dat bij mij 5 dagen voordat ik ongesteld moet worden. Heb echt het idee dat dat niet goed kan zijn, maar aan de andere kant, volgens mijn huisarts hebben wel meer vrouwen dat.
Ik zou vandaag of morgen ongesteld moeten worden. Als het vandaag niet doorzet dan ga ik morgenvroeg testen, maar kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben.  
Wanneer ik ongesteld wordt, bel ik dinsdagochtend de huisarts om me door te laten verwijzen naar het ziekenhuis voor vruchtbaarheidsonderzoeken. Ik ben al 33 en heb voor mijn gevoel niet de tijd om het nog langer af te wachten.

Mijn familie en vriendinnen weten wel dat ik chlamydie heb gehad. Ik had zoiets van het kan iedereen overkomen en wil anderen ook waarschuwen. Aangezien je geen symtomen hoeft te hebben en bijna iedereen na een tijdje veilig te hebben gesext, het zonder zich te laten testen toch opeens onveilig gaat doen, kunnen anderen het net zo goed hebben zonder dat ze het weten.  

Hoe lang zijn jullie al bezig?
Jullie zijn wel een stuk jonger, dat scheelt!

Ik wens jullie veel succes en sterkte en ik lees het wel als jullie ook wat ervaringen met mij willen delen.

Groetjes Hopey

Hey kb,

Met mij gaat het goed!
Gaan zometeen naar mn schoonouders en gaan daar lekker eten!!
Nou wij hebben er ook oplos geklust hoor!!
Geen flauw idee of ik in mn vruchtbare periode zit, maar we doen het gewoon als we zin hebben!!!

Hoi Hopey,

tuurlijk wil ik ervaringen en verhalen met je uitwisselen!
Het is een vreseijke rot infectie, waar je idd heel lang mee rond kan lopen zonder dat je het zelf in de gaten hebt.
Mag ik vragen hoe jij het ws. hebt opgelopen en hoe je erachter bent gekomen??
zoals je kan lezen heb ik het te danken aan mijn lieve fijne ex vriend, die z'n *** niet in zn broek kon houden!

Die afscheiding weet ik idd niet wat je daarvan moet denken. Mischien een innestelingsbloeding??!!

Nou ben heel benieuwd hoe het met je gaat als je die onderzoeken gaat krijgen. Ben ook erg benieuwd wat ze allemaal gaan doen.

Ik zal het juist erg fijn vinden als je me op de hoogte houdt van die onderzoeken. dan weet ik ook een beetje wat ik (hopelijk niet natuurlijk) kan verwachten!!

Nou meiden,

Ik wens jullie in ieder geval een zalig pasen!!

Tot snel!!

Liefs Annie

Hey Annie,

Hoe ik er achter kwam dat ik Chl. had?

Ik had sinds een tijdje een nieuwe relatie en 2 weken nadat we voor het eerst onveilig (ik bedoel met pil, maar zonder condoom) hadden gesext, kreeg mijn toenmalige vriendje pijn bij het plassen en heeft zich toen laten testen en ik dus ook. Aangezien hij daarvoor nooit  pijn bij het plassen  had, lijkt het mij logisch dat hij het van mij moet hebben gekregen.

Van wie ik het heb opgelopen? Ik weet het echt niet. Ik had al meerdere relaties gehad die na een aantal maanden, half jaar of zelfs langer stuk waren gelopen. En als ik een nieuwe relatie kreeg, deed ik het eerst wel een tijdje veilig, maar wanneer het serieuz leek te worden ging het condoom op een gegeven moment af, zonder dat we ons hadden laten testen op SOA's. Achetraf heel dom natuurlijk, maar ik denk dat dat bij veel stellen zo gaat. Nadat ik er achter ben gekomen dat ik Chl. had en me had laten behandelen, heb ik dat risico nooit meer genomen. Elk vriendje dat daarna kwam heeft zich eerst moeten laten testen voordat het jasje uit mocht (jammergenoeg ben ik pas 1,5 jaar geleden mijn huidige vriend tegengekomen, had eerder blijkbaar steeds niet de juiste ontmoet).

Mijn vriend heeft al een zoontje, dus hij is zowiezo vruchtbaar (of er moet iest veranderd zijn in 6 jaar).

Ik hou jullie op de hoogte!

Veel plezier met klussen,

groetjes Hopey

Hey Hopey,

ik ben vanaf 12 november 2006 gaan tellen, dat was mijn eerste menstruatie nadat ik gestopt ben met de pil.

Zit nu dus in ronde 5.

Ik had ook zo'n leuke vriend

Dat bruine verlies ken ik zelf niet.

Had wel de eerste 2 maanden rond mijn eisprong een soort van stolseltje dat ik verloor, maar daar bleef het bij.

Nu de laatste menstruatie heb ik na het normale bloedverlies (dat bij mij helder is en gewoonlijk 3 dagen aanhoudt) ook een dag of 4 wat licht bruin verlies.....had ik ook nog niet eerder gehad........

Ik sta toch iedere keer weer versteld hoor, ik heb telkens iets nieuws wat ik ontdek?

Hey Annie,

lekker eten hmm, wij gaan morgen naar mijn schoonouders brunchen tutut haha

Ja wij klussen idd ook wanneer we zin hebben en anders maar niet hoor haha
Zit nu (mits ik weer op 32-33 dagen uitkom) niet in mijn vruchtbare periode.
Ze zeggen van goed oefenen komen mooie kindjes dus ja......moet dan maar he? hahahahahaha.

Op welke dag zit jij nu?

Liefs

Terug
Bovenaan