Hey Annie,
Hoe ik er achter kwam dat ik Chl. had?
Ik had sinds een tijdje een nieuwe relatie en 2 weken nadat we voor het eerst onveilig (ik bedoel met pil, maar zonder condoom) hadden gesext, kreeg mijn toenmalige vriendje pijn bij het plassen en heeft zich toen laten testen en ik dus ook. Aangezien hij daarvoor nooit pijn bij het plassen had, lijkt het mij logisch dat hij het van mij moet hebben gekregen.
Van wie ik het heb opgelopen? Ik weet het echt niet. Ik had al meerdere relaties gehad die na een aantal maanden, half jaar of zelfs langer stuk waren gelopen. En als ik een nieuwe relatie kreeg, deed ik het eerst wel een tijdje veilig, maar wanneer het serieuz leek te worden ging het condoom op een gegeven moment af, zonder dat we ons hadden laten testen op SOA's. Achetraf heel dom natuurlijk, maar ik denk dat dat bij veel stellen zo gaat. Nadat ik er achter ben gekomen dat ik Chl. had en me had laten behandelen, heb ik dat risico nooit meer genomen. Elk vriendje dat daarna kwam heeft zich eerst moeten laten testen voordat het jasje uit mocht (jammergenoeg ben ik pas 1,5 jaar geleden mijn huidige vriend tegengekomen, had eerder blijkbaar steeds niet de juiste ontmoet).
Mijn vriend heeft al een zoontje, dus hij is zowiezo vruchtbaar (of er moet iest veranderd zijn in 6 jaar).
Ik hou jullie op de hoogte!
Veel plezier met klussen,
groetjes Hopey