voor kb80

hoi hoi,

Lijkt me erg vervelend zeg als je niet weet van wie je het hebt opgelopen. Want zo kan je diegene ook niet inlichten natuurlijk! Niet dat ik het wel heb gedaan maar dat komt omdat ik heel goed weet van wie ik t heb en hij heeft mij zo beflikkerd dat ik zoiets heb van je zoekt t maar uit!

Nou vanavond heerlijk bij mn schoonouders gegeten, was weer erg lekker! Ook even gezellig bijgekletst met iedereen!!

Ik ben vorige week (geloof ik) ongesteld geweest dus dat duurt nog wel even!!

tot snel,

Liefs @nnie!

Hey kb,

Hoe is het?
Heb je er al over nagedacht of je het aan je vriend gaat vertellen? Of dat je naar je huisarts gaat??
Heb je fijne paasdagen gehad?? Veel geklust. wij wel!!!
Ik heb even gekeken, en ben 26 maart na 22 dagen ongesteld geworden. Dus ben bebieuwd wanneer het nu weer komt!!

nou meisie tot snel!!

Liefs @nnie

Hey hopey,

Ik was je naam even kwijt, dus heb daarom eerst maar even een berichtje voor kb geschreven en nu snel naar je naam gekeken  Sorry!!!

hoe is het met jou??
Ben je inmiddels ongesteld geworden?? Hoop t niet natuurlijk!!
Zo ja, heb je vanmorgen dan je huisarts gebeld?? Ben erg benieuwd!
Laat je het even weten!!

Liefs @nnie

Jaaaaa toppie joppieeeej (geintje haha)

Nee gaat goed, we hebben ook weer goed ons best gedaan
Dus ben benieuwd.

Nee ga het hem nog niet vertellen.....ga deze maand nog afwachten en dan wil ik een gesprek met de HA.

Dan loop je dus 1 weekje voor op mij(ik was 29 maart)........ik hoop het zo  zou super zijn.....

Als het ooit zover komt dat dit groepje dames hier tegelijk zwanger wordt/is gaan we een keer een zwanger teutendag plannen......lijkt me leuk haha

dikke

Altijd lekker he!!!! hihi!!

nou spannend hoor!! Bij mij is er geen peil op te trekken hoor.Kan maar zo zijn dat ik nu weer na weet ik veel hoeveel dagen ongesteld word!

Probeer maar niet teveel aan die klote chlamidia te denken. Zit te denken om een topic te schrijven op het zwager zijn forum. Met de vraag wie er ondanks chlamidia zwanger is geworden. Is dat een goed idee denk je??

Zal wel grappig zijn zo'n daggie! Wonen  dicht bij elkaar! Mischien kennen we elkaar wel?! Of hebben we dezelfde ex! dat zal wat zijn zeg.
Wil je de eerste letter van de naam van je ex hier neerzetten? En de eerste letter van zn huidige woonplaats? Ben erg benieuwd of t m kan zijn!!!

Liefs Annie

Hey Annie en KB80,

Ik ben gister inderdaad ongesteld geworden
En goed ook! Vannacht behoorlijk last van menstruatiepijn gehad...ook dat nog.
Heb het gister aan mijn ouders en zus verteld, was emotioneel maar ook een opluchting. Nu hoef ik niet meer de schijn op te houden en ze leven erg mee. Ze waren blij dat ik het hun verteld had. Inmiddels weten ook 2 vriendinnen ervan.

Morgenochtend om 8.15u zit ik bij de huisarts. Ben beneiuwd hoe snel alles zal gaan en wat er nu gaat gebeuren...

Komen jullie uit het Zuiden van het land?
Ik uit het Noorden (maar zonder accent, haha!)

Jullie succes met klussen,

groetjes Hopey

Hey Hopey,

Wat rot voor je zeg, dat je toch ongesteld bent geworden.
Wel goed van je dat je het verteld hebt. Het is altijd fijn dat de mensen van wie je houdt, je kunnen helpen en  je kunnen steunen.

ik ben erg benieuwd wat je huisarts zegt, en wat er nu met jullie gaat gebeuren!

Spannend hoor,

Laat je even weten wat je huisarts heeft gezegd?!

Wij komen allebei uit Gelderland!! Wel grappig hoor!!

Nou slaap lekker!!

Heel veel liefs,

Annie

Hey An,

lijkt me een goed idee die topic.....geeft de mens weer hoop denk ik

Mijn ex heet Patrick en komt uit  het thuishonk  van de superboeren haha.
Zou inderdaad een mooie grap zijn zeg pfff haha....maar denk het niet.

Maar waar woon je nou of wil je het niet zeggen....ik gok op Huissen/Duiven/Westervoort????? grappig he

Hopey we denken aan je meid

Terug
Bovenaan