hoi meiden, ik weet dat jullie het allemaal heel goed bedoelen maar op dit moment voel ik me zo klote, jullie zijn lekker zwanger en ik ben weer eens voor de verandering ong aan het worden , ik wordt nu echt verdrietig, ik heb nog steeds niet kunnen huilen maar nu ik dit aan het typen ben lopen de tranen over mijn gezicht, eindelijk komt het er uit,
met jullie kan ik echt praten, in mijn omgeving zegt iedereen het zelfde .... volgende maand beter, maar ik ben godverdomme al vanaf 1januari 2005 gestopt met de pil dus ik vind dat ik het niet verdien om dit antwoord van de mensen te krijgen!!!! en ik kan er nu ook niet meer tegen!!! maar begrijp me niet verkeerd ik ben kei blij voor jullie !!
ik hoop echt dat ik jullie snel mag volgen,
ik blijf toch nog wel wat hoop houden maar elke keer als ik naar de wc ga en er zit niks bij dan denk gelukkig terwijl ik zeker weet dat ik ong ga worden, daarom wordt ik op dit moment gewoon gek!!! laat het astublieft nu dan maar komen dan ben ik van die onzekerheid af!!! niet alleen ik heb het moeilijk maar mijn dochtertje heeft nu ook heel wat te verduren hier bij mij ,ben echt niet te genieten!! maar ja dat is niet gek natuurlijk, maar zei kan er niks aan doen natuurlijk!!! ik moet gelukkig dinsdag naar het ggz en dan hoop ik wel weer wat opgelucht te zijn als ik daar vandaan kom,
sorry voor mijn lange verhaal maar moest het echt effe kwijt!!!
tot snel ,
gr wendy