voor liselotte irisbloempje en depri

hallo meiden , ik denk toch echt dat jullie samen naar het decemberforum gaan, want ik heb dus vandaag weer ontzettende buikpijn en net ook met afvegen  en vlaagje licht bloed( denk ik) op het wcpapier dus ik denk echt dat ik toch of vandaag en anders morgen ong ga worden, want ik geloof niet dat jullie ook heel veel buikpijn hebben gehad en een beetje bloed bij het afvegen??
dus dames ik wens jullie een hele fijne zwangerschap toe , en geniet er lekker van,
gr wendy

Hoi Wendy,
dat is niet zo leuk meid.
maar we laten je niet alleen hoor.
we blijven hier ook gewoon komen voor jou.
en ik had wel buikpijn maar geen bloed.
heb nog steeds buikpijn.
ik blijf hier net zo lang komen tot we jou ook kunnen feliciteren.
daar gaan we voor he.
doei meid en laat je niet kisten.
gr liselotte

hoi wendy wij blijven wel hangen hoor .

ik had ook een heel klein beet je gekleurd slijm maar dat was maar een keer .

er is dus hoop groetjes iris

hoi meiden, ik weet dat jullie het allemaal heel goed bedoelen maar op dit moment voel ik me zo klote, jullie zijn lekker zwanger en ik ben weer eens voor de verandering ong aan het worden , ik wordt nu echt verdrietig, ik heb nog steeds niet  kunnen huilen maar nu ik dit aan het typen  ben lopen de tranen over mijn   gezicht, eindelijk komt het er uit,
met jullie kan ik echt praten, in mijn omgeving zegt iedereen het zelfde .... volgende maand beter, maar ik ben godverdomme al vanaf 1januari 2005 gestopt met de pil dus ik vind dat ik   het niet verdien om dit antwoord van de mensen te krijgen!!!!   en ik kan er nu ook niet meer tegen!!! maar begrijp me niet verkeerd ik ben kei blij voor jullie !!
ik hoop echt dat ik jullie snel mag volgen,
ik blijf toch nog wel wat hoop houden maar elke keer als ik naar de wc ga en er zit niks bij dan denk gelukkig terwijl ik zeker weet dat ik ong ga worden, daarom wordt ik op dit moment gewoon gek!!! laat het astublieft nu dan maar komen dan ben ik van die onzekerheid af!!! niet alleen ik heb het moeilijk maar mijn dochtertje heeft   nu ook heel wat te verduren hier bij mij ,ben echt niet te genieten!! maar ja dat is niet gek natuurlijk, maar zei kan er niks aan doen natuurlijk!!! ik moet gelukkig dinsdag   naar het ggz en dan hoop ik wel weer wat opgelucht te zijn als ik daar vandaan kom,
sorry voor mijn lange verhaal maar moest het echt effe kwijt!!!
tot snel ,
gr wendy

Hoi Wendy,
Ik vind dat je er goed aan doet om je gevoelens hier te uiten.
Gooi er maar uit wat je dwars zit dat zal je goed doen.
Het is niet raar dat je je zo voelt want zo voelde ik me ook elke maand.
Je wil zelf ook zwanger zijn dat is echt niet raar.
Je verdient het ook wel als je zo lang bezig bent.
Maar je moet de moed niet opgeven zolang je nog niet ongi bent want ik had ook het gevoel dat ik ongi moest worden en nu nog steeds.
Dus het kan altijd nog.
Hoop het wel natuurlijk want zonder jou zijn wij niet compleet.
Gr liselotte

hoi liselotte, ( en iris)
ik vind het echt fijn dat jullie nog hier blijven!! maar ja dat zal logisch wel minder worden omdat jullie nu zwanger zijn en ook op het andere forum zijn, maar ik heb een heel dubbel gevoel, want ik ben nog steeds niet ong!!!!!!!!!!!!!!!!! de vorige maand was ik ook wat overtijd maar toen was ik vandaag al ong geweest, en nu nog steeds niks , wel wat buikpijn en een donkere urine?? hebben jullie dit ook?? en vanmiddag had ik een heel klein stukje donkerbloed?? maar nu zei mijn moeder dat zei dit ook zo heeft gehad toen ze zwanger was van mij?? nou ik ben benieuwd nog twee daagjes afwachten en dan zal ik het weten want een cyclus van 35 dagen is anders wel heel lang!!
nou meiden tot snel, weer
xxx wendy

Hoi Wendy,
O meid ik hoop het zo.
Ik heb als ik mijn plas opvang in een bekertje allemaal vezeltjes in mijn plas.
Het zit er vol mee en ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook.
Dus toen ik eigenlijk de eerste keer de test deed zag ik al dat ik eigenlijk zwanger was.
Ik gun het je zoooooooo erg.
Heb al een paar keer ingelogd op het zwangerforum maar vind het daar minder leuk dan hier.
Ben ook benieuwd hoe het hier met de meiden afloopt.
En vooral met jou natuurlijk.
Heb gisteren een vrijgezellenfeest gehad en we lagen om vijf uur op bed.
Ben er nu maar uitgekomen want anders is de mooie dag weg.
Was wel heel leuk want heb het tegen onze vrienden moeten vertellen omdat ik niet kon drinken.
Mijn vriend heeft toen ook niet veel gedronken.
Wel lief he.
Hij zei de hele avond dat hij mij de mooiste aanstaande moeder vond.
Nou meid ik hoop dat jou hetzelfde gaat overkomen.
Wanneer ga je testen?
Gr liselotte

hoi hoi, , het helaas weer zover ik ben vanmorgen ong geworden, ik heb kei hard zitten huilen en net weer toen mijn moeder vroeg ,     en????
maar ja op naar de volgende keer maar weer dan he, maar als het inderdaad zo is dat je eisprong dan 14 dagen van te voren is geweest dan kan het wel kloppen met de ovutesten want die gaven niks aan en dat klopt dan!!! toch nog een test die wel goed was!!!
nou meid geniet er lekker van,
tot snel weer,
gr wendy

Terug
Bovenaan