voor liselotte irisbloempje en depri

hoi liselotte, ja dat heb ik ook ik mopper steeds maar op ons joelle en was vanmorgen ontzettend misselijk maar dat had ik vorige maand ook en dat wordt steeds erger als ik ong ben of moet worden dan wordt ik steeds zieker ervan heb jij dat ook???
ik heb nu wel een " gevoelige " buik maar geen ontzettende buikpijn?? maar dat wil helemaal niks zeggen want ik ga er gewoon vanuit dat ik een dezer dagen ong ga worden wwant het is onmogelijk dat ik zwanger ben , ovutesten hebben niks uitgewezen dus ik snap er niks meer van!! jij moet vandaag toch ook ong worden eigenlijk???
ik doe wel iedere keer als ik naar de wc ga kijken of er niks bij zit!! en van de week dacht ik dat er wat bloed bij zat maar al een paar dagen niks meer, ik heb wel een zware blaasontsteking , heb ook een kuur gekregen maar heb hem nog niet ingenomen omdat je het gewoon niet zeker weet als ik nu ong ben geworden dan ga ik mijn kuur innemen dan kan er ook niks meer gebeuren!!
nou meid heel veel plezier vandaag en probeer toch een beetje te genieten ook al valt het niet mee!!
misschien tot straks nog even en anders tot morgen,
xxxx wendy

Hoi Wendy,
hier ook wat buikpijn maar niet erg veel.
echt zo'n beginnende buikpijn van ongi.
weet gewoon zeker dat ik een deze dagen ongi word.
word er iedere maand onzekerder over dat ik ooit zwanger zal worden.
ben heel de morgen al in een huilbui.
ben wel blij voor iris.
is een van ons toch nog gezegend met een zwangerschap.
hoop dat ze af en toe nog wel iets laat horen van zichzelf.
voel me zo kut nu.
zolang ik niet ongi ben blijf ik toch nog hopen,
en dat terwijl ik niet wil hopen want ik weet eigenlijk dat het zo niet is deze maand maar onbewust doe ik het toch.
bij mij is er ook niets uit de ovulatietesten gekomen dus begin ik te twijfelen of ik wel een eisprong heb.
ga allemaal gekke dingen denken.
als ik deze maand ongi word ga ik andere ovulatietesten proberen en tempen.
ik wil gewoon zeker weten of ik wel een eisprong heb.
als ik dit nu teruglees dan lijk ik wel een wanhopig iemand terwijl dat niet zo is.
word gewoon gek van mezelf.
zal de leeftijd wel zijn want ben inmiddels nu weer een jaartje ouder he
gr liselotte

Hoi Wendy en Iris,
Hier nog een berichtje van mij.
Ik was vanmorgen zo sjaggie dat ik om een uur of 11 dacht laat me eens een test doen voor de gein.
Nou zag ik al gelijk in de eerste seconden een tweede streep opkomen.
Dacht dat ik het me verbeelde maar even   later werd het een vette streep.
En dat terwijl het vandaag pas mijn nod dag is.
Nu ben ik bang dat die test niet klopt omdat ik het gevoel heb dat ik ongi moet worden.
Het is een test van ova test.
Heb die gekocht via internet.
En omdat ik wel eens meer verhalen lees hier over positieve testen terwijl ze niet zwanger zijn heb ik mijn vriendin gebeld.
Ben naar haar toe gereden en zei zij dat het wel een hele vette streep was.
Maar ze haalt vanmiddag toch maar een kruidvat test voor de zekerheid.
Dan doe ik die morgenochtend.
Deze test heb ik nog niet eens met ochtendurine gedaan en hij was vet positief.
Ben vandaag jarig en had het op nr 1 voor mijn kadoos staan.
Hoop echt dat de test klopt.
Heb vanmorgen al gehuild en was aan het beven van zenuwachtigheid.

Gr liselotte

Hoi meiden vanmiddag weer getest met kruidvat test.
Vet positief en dat nog wel met middagurine.
Dat zijn er twee van de drie.
Nu jij nog Wendy dan kunnen we verder babbelen op het decemberforum.
Ik kan het nog steeds niet geloven.
Gr Liselotte

hoi liselotte, wat een superkado!!!!!
ben echt blij voor je!!! nu heb ik toch ook nog een beetje hoop?? want jij had toch ook al buikpijn enz....?
nou heb ik eigenlijk geen buikpijn meer alleen nog wat rugpijn?? ik zit eigenlijk te springen om een test te doen maar ik probeer echt te wachten!! omdat ik al iedere maand een test heb gedaan en iedere keer werd ik een paar uur later ong,
dus nu wil ik proberen zeker te wachten tot maandag want als ik dan nog niet ong ben dan moet het wel zo zijn?? maar ben bang van niet!! maandag ben ik 4 dagen overtijd en als ik uit ga van een cyclus van 30 dagen dan 2 dagen dus maandag is de juiste dag!! ben zo benieuwd ik wil nu eigenlijk al dat het maandag is geloof je dat,
ik ben nu van de ene kant ook wel een beetje verdrietig omdat jullie alle   twee nu een pos test hebben en ik zo bang ben dat ik weer ong ga worden en dan moet ik alleen verder !! want jullie gaan verhuizen nu natuurlijk dat is logisch,
maar eens komt ook de tijd voor mij!! en dan kom ik naar het forum voor volgend jaar ha ha , nog 1 vraagje?? welke cyclus heb je nu geteld ?? ik 28 en dan moest ik vandaag ong worden??
meid geniet er van,
misschien tot straks en anders tot morgen , ( je komt toch nog wel effe buurten met mij?)
xxx wendy

hoi liselote
gefeliciteerd met je verjaardag en jullie zwangerschap.

mijn cyclus dag is nu 33 dagen ja je hebt gelijk stond dan verkeert op baby brabbel

groetjes iris

quote: iris bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-04-2007 20:54:25'));

hoi liselote
gefeliciteerd met je verjaardag en jullie zwangerschap.

mijn cyclus dag is nu 33 dagen ja je hebt gelijk stond dan verkeert op baby brabbel

groetjes iris

sorry 34 dagen ik ben nu al de kluts kwijt hi hi hi

Hoi Iris en Wendy,
heb mijn cyclus van 26 dagen geteld dus gewoon de kortste.
zou eigenlijk vandaag niet testen maar omdat ik sjaggie was gewoon in een gekke bui gedaan.
ik had buikpijn en rugpijn dus echt de tekenen van ongi worden.
kan het nog steeds niet geloven maar twee testen liegen niet he.
en wendy ik laat jou zomaar niet in de steek hoor.
hoop en duim heel hard voor je dat je met ons meegaat naar het decemberforum.
gr liselotte

Terug
Bovenaan