voor Loth

Nou weet alweer een stuk meer van jullie maar nog een vraagje, ja ben erg nieuwsgierig, nou, ben gewoon geinteresseerd. Hoe wonen jullie?

Oh sweety dat is ook echt zo leuk als ze dat soort dingen gaan doen!!!! Hebben we je al een beetje opgefleurd trouwens?

WII is vooral leuk voor kids...maar ook om met een stel vrienden te doen!!! maar ik houd van mooie grafisch spellen

Hey Bibische hoe grappig om dat te lezen van Thijmen, heel herkenbaar, ook ik cross echt de hele winkel door omdat mevrouwtje niet altijd wil luisteren.........en dan sta je daar midden in de winkel met een stronteigenwijze dochter. Kan er gelukkig altijd wel om lachen ( achteraf dan wel )

Sinds begin december wonen we weer heerlijk in een eengezinshuis. Gewoon een rijtjes woning met 3 slaapkamers en een 4de op zolder en een heerlijke tuin op het zuiden. Hiervoor woonden we in een appartement 1 hoog heerlijke woning maar te klein voor ons drieen maar ja was toen niet anders. Geniet dus volop van ons nieuwe plekkie

Ik ben helemaal niet thuis in de games dus zou het niet weten maar ik vind dat WII er altijd zo lachwekkend uitzien! Wij spelen nog af en toe op de schrik niet super nintendo! hahaha ding is bijna antiek maar goed genoeg voor regenachtige zondagen hahaha

wij wonen sinds kort in een twee -onder -een -kapper, 3 slaapkamers en een zolder. Mis wel die vaste trap naar de zolder, maar we zijn blij met het huis en tuin op het zuiden

Lieve meiden,

Ik ga mijn bedje opzoeken, ben echt een beetje moe en ik wil ook nog ff lezen, iets wat ik echt iedere keer doe voor dat ik in slaap val.
spreek jullie heel erg snel weer en ik vind dit echt super gezellig.

Lotje

Terug
Bovenaan