voor Loth

Hahaha, manlief kijkt me ook al een paar keer aan van wat zit jij daar te grinneken

nope, ik ben der ookz o eentje ahahhahahaha we hebben een playstation 3, en een xbox 360...mooie grafisch spellen, maar dat komt omdat we samen ook een computerwinkel hebben he dus we hebben al veel van dat spul...leuk hoor!! lekker verstand op nul en rammen ahhahahahaha

Ja dat roep ik ook wel eens! haha ik sport niet eens en val al half uit elkaar haha!
We zitten trouwens lekker langs elkaar te kletsen haha

mijn man zit naast me playstation te spelen en ik help hem ahhahahahahhahahaha echt lachen..

Hahaha, zal de leeftijd wel doen, dochterlief wil ook ALTIJD een eigen karretje.
Of we moeten toevallig een keer naar de Jan Linders gaan want dan wil mevrouwtje in het wagentje met die auto  onding

Mij lijkt zo een WII wel leuk en dan tennissen ofzo zullen je buren eeeerg vreemd staan kijken haha zie het al helemaal voor me!!!!!

tja dat ken ik nog niet, justin zit nog gewoon in mijn wagentje hahahahaha hij kruipt al wel hhahahahahaha en kent klappen in de handjes zo schattig...

Ja dan kunnen ze beter een eigen karretje rond zeulen maar Thijmen loopt altijd weg en dan kan ik hem weer achterna zo duurt boodschappen doen een eeuwigheid en als ik dan zeg dat ie niet weg mag lopen besluit ie in het karretje (het kleine karretje) te willen zitten. Nee dat kan niet nou dan heb je de poppen aan het dansen hoor! Lang leve de peuterpuberteit haha!!!

Terug
Bovenaan